Ďáblík je v pořadí už moje třetí motorka, tak jsem na něj zvědavý.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Cagiva Planet 125: spotřeba 2T , stáří, najeté km
Cagiva Mito 125: spotřeba 2T , stáří, najeté km
Honda NSR 125: stará motorka , i když se moc líbila
První dojmy - Tak protože je Ďáblík vybaven už vstřikováním, má nízkou spotřebu a krásně pravidelný chod motoru. Jen se musí držet v otáčkách, aby se těch 10 kW probudilo k životu. Jedinou závadou je nefunkční počítadlo kilometrů.
Motorku bych doporučil pro - Mladým motorkářům, kteří chtějí buď na motorce začít, nebo přejít z 50tky na něco rychlejšího. ;-)
Recenze
Tak Cbr 125 R, má kapalinové chlazení a už vstřikování. Podvozek a ovladatelnost jsou na 125 Hodně dobré. Překvapila mě velikost prostoru pod sedlem, tam se mi vejdou i rukavice
30.3.2013
Cbr má díky faceliftu bezvadná světla, momentálně svítí žárovkami s příměsí xenonu.
Po první delší jízdě mě překvapila její pohodlnost a bezvadný podvozek, kterému nevadí všudypřítomné díry na silnicích.
Mé první motorkářské zkusenosti začaly v 15, kdy jsem si udělal řidičák na padesátku, protože jsme měli doma skútr, tak by bylo škoda ho nevyužít k dojíždění do školy...
Na něm jsem za první rok najel kolem 3 500 kilometrů, byl svižný a na padesátku i vcelku rychlý. Jenže mi chybělo řazení a tak jsem se začal shánět po nějakém veteránu. V úvahu přicházely motorky jako Simson, Stadion, Jawetta nebo Pionýr. Nakonec padla volba na Jawu 21 Sport v nepříliš časté žluté, originální barvě, která není zrovna krásná.
Motorka potřebovala spoustu nových dílů jako bowdeny a novou řetězovou sadu, ale teď jezdí na motorku z roku 1976 hodně dobře. Pinďoura mám prostě pro zábavu, jezdím na něm někdy do školy, přijde mi celkem škoda mít uzavřeného veterána v garáži a jen se na něj koukat. Pionýr skoro vůbec nekouří, protože používám polosyntetický olej.
Naneštěstí jsem v létě zjistil, že na pionyra musím mít řidičák skupiny A1, jelikož jeho konstrukční rychlost přesahuje 45 km/h. Na podzim jsem si ho udělal a po 8 000 km motocyklových začátku jsem začal pokukovat po nějaké 125.
Líbily se mi dvoutakty z 90. let, ale bylo velké riziko, že bude motor na konci životnosti a díly na ne nejsou zrovna bezvadně dostupné a když ano, tak drahé.
Nakonec se vybíralo mezi Yuki csr, sm a Hondami Cbr a Varaderem.
Yukiny mě odradily svým nižším výkonem a Varadero bylo pro mě moc velké a mohutné. Tak jsem nakonec vybral černé CBR.