invelt_unor2



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 125R (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník hondabest
Vloženo 29.10.2010
Aktualizováno 5.6.2016
Zobrazeno 7583x
HODNOCENÍ PROFILU OD 32 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.1

Popis motorky


Je to skvělá motorka v poměru výkon, vzhled spotřeba lepší nemůžete najít při drobných úpravách super stroj (i když si s ni strašně rozumím a jsem spokojenej chtěl bych později její větší sestřičku CBR 600 RR snad se povede )

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 125V Varadero: nevzal sem ji protože je vzduchem chlazená a nelibí se mi usazení blinkrů ... ale ty dva válce mě lákaly :-)

První dojmy - užásně lehká, lehce ovladatelná jsem spokojenej ve všech ohledech, taky ptoto chci u hondy zustat a jen prestoupit na silnější kubaturu... k této motorce není co více říct každý ji zná, je známá a spolehlivá u me má 10b tak snad vydrží ješte jednu sezonu a pak na silnejší

Doplňky na motorce - Kufr, reflexní proužky na ráfkách, grypy CBR, podsvícení, tankpad atd.

Recenze

Jako každý nebo aspoň většina motorkářů jsem také začínal na fichtlu (jawa 21 ala splašený trubky :D), na naučení supr při nabrání zkušeností (už od 9 let) jsem si ve 14 koupil simsona enduro S51 udělal jsem z něho novou motorku 60/4 atd. samozřejmně s velkýma investicema pak přišly papíry a simson mi vydržel cca další rok a půl a už to chtělo něco silnějšího ...něco s čím nebudete brzdit provoz tak přišla na řadu HONDA CBR 125 R lepší a spolehlivější motorku neseženete teď mam v úmyslu trochu si ji vylepšit bude zima takže času až moc (dobré na ni je že má na vše budíky, stačí jet a koukat, ne jak u vzduchem chlazených motorek občas šáhnout na hlavu at ...tady prostě vídíte vše ) takže propaguju CBR (ale jenom nový model ) jako řízene vstřikování, maximální spotřeba na kterou jsem se dostal byla 2,7/ 100 když sem ji rozebral díval jsem se že má slušný rám sice je tam dost drátů, ale to už je detail vše řídí počítač takže se ani nemůžete divit :D

Na začátku října jsem prodal svoji původní motorku simson enduro S51 a chtěl jsem našetřit přes zimu a koupit si Hondu CBR 125 R. Bohužel jsem to nevydržel :D a chtěl jsem ji mít co nejdřív takže koncem října už jsem si pro ni jel k Domažlicim z Mostu takže shruba 170 km. Měl jsem v plánu na ni přijet domů, ale bohužel byla z německa a odhlášená takže neměla SPZ jenom velký techničák takže sem zajistil vlek a jel jsem si pro ni. Hned jak jsem ji viděl bylo mi jasné že si ji vemu . Projel jsem se jela slušně ale byl u ni omezený víkon na 4,5 KW, dostal jsem k ni papíry ze servizů o kontrolách a kontroloval jsem win kod a ujeté km podle servizů seděli takže se nebojím že by byl stočený tachometr (a u němců je klamání při prodeji 5 let natvrdo takže v poho ) měla najeto krásných 9500 km a za cenu 33 000 jsem si ji hned vzal. Měla malinko pošramocené plasty prý po pádu ale to se vyřeší. Doma jsem udělal technickou zařídil SPZ a pojistku dohromady mě to vyšlo na 5000 Kč (2000 STK 2000 na úřadě za SPZ a 1000 pojistka na rok) pak jsem si ji přivezl na chatu kde má můj otec dílnu a rozebral jsem ji, plasty zvenkova vypadali hezky, ale zevnitř bylo pár zobáčků které je drželi na kostře ulámané tak sem si koupil laminátovací sadu a pustil se do oprav ... Za jeden výkend bylo hotovo i omezovač jsem vyndal a teď jede velmi pěkně. Pak jsem si řekl že bych se mohl podívat i na náplně když už sem v tom. Je lepší si motorku zkontrolovat a vědět že jsem si vše prošel a že se na ni můžu spolehnout nevím kdo na ní co dělal, že . První překvapení po vypuštění oleje .. černej jak bota, mění se po 4000 km a tenhle tam byl asi trochu déle, takže sem sundal pravé výko motoru vyčistil sítko na olej a nově přetěsnil, nechal pořádně vytéct a koupil motul 7100 10W 40, vyměnil jsem brzdovku za motul DOT 4, předešlá brzdovka byla nějaká kalná (počítám taky origo) a v servizu mi řikali že se mění kolem 10 000 km najeto tak mám zase chvili klid. Vypustil jsem chladící směs a měřil ji nebyla ředěná a měřák na chladící směs ukazoval - 50 což je paráda nalil jsem ji zpátky pro jistotu přes síto. Pak přišel na řadu výfuk byl nějaký orezlí což na CBR vídam poměrně často (hlavně svod) takže obrousit a natřít koupil jsem si stříbrnou barvu na teploty (+1200 °C) snad to bude stačit :D:D. Po nasazení super, vypadá to nádherně a ladí to s válcem. Namontoval jsem plasty a rozleštil jsem je voskem paráda vzhled opravdu TOP. Na řadě jsou gumy, nastříkal jsem je silkalem (silikon na gumy) a koukal jsem že zadní pneu je sjeté takže sem vzal šupleru a zjistil že zadní kolo má vzorek čtvrt milimetru :D:D (pro toho kdo neví podle vyhlášky je minimální přípustný vzorek 1,6 mm takže sem totálně pod limitem :D). Originál gumy jsou přední (šířka/výška) 80/90 R17 a zadní 100/90 R17 tyhle co tam mám jsou ještě originál takže sem si vyhlídl Michelin Pilot sporty 110/80. Objednal jsem ji a s ní i kufr nejvíc mě zarazilo u toho kufru, držaky na něj stojí 1700 Kč a samotný kufr 1550 Kč :D:D. Vše je objednáno tak uvidíme. Dnes jsem koupil reflexní proužky na kola ve tmě k nezaplacení a stylově to taky nějaký ten bodík hodí, v plánu mam jěště grypy CBR 125 R a LED podsvícení, teď jen čekám na jaro a strašně se těším na další projížďky to je zatím vše až přijdou díly přidám více info

Koupil jsem si LED pásky modré a těší mě jaký sem sehnal super vypínač , pouzdro na pojistku na drát a je to . Plánuju 2x 15 cm dozadu do blatníku, 2x 20 cm zespoda pod motor a 2x 10 cm ze stran na chladič navést k řídítkum k vypínači kabel +, od všech pásků půjde - na společnou kostru na chladiči a pak + přes vypínač k baterce. Hned v neděli 26.12.2010 se do toho pustim a snad to budu mít ještě tenhle rok

26.12.2010
namontoval jsem kufr a přidělal LED pásky byl s nima trochu problem mam jich 6 a je to moc kabelů :D (od každýho pásku 2 + a - takže 12 kabílků). Nastříhal jsem si je podle délky a přiletoval, pak spoje zamazal silikonem pro jistotu a ochranu , nalepil kam potřeboval - natáhl k chladiči a ukostřil jsem to, + jde do vypínače pod pravým řídítkem (musel jsem kůli tomu navrtat plast ) k vypínači jde + kabel z baterky a řikam paráda hotovo a najednou zapnu a nic po hodině zjišťování jsem přišel na to že na chladiči neni dobrá kostra a svítilo to ale jako když se vybíjí baterka :D prostě skoro vůbec tak jsem ještě k tomu chladiči natáhl kabel z baterky mínusovej zapnul složil motorku a vše je ok .
Teď čekám pouze na to až sleze sníh pojedu si koupit alarm na motorku novou plexi na helmu a obědnam Michelin Pilot SPORTY 110/80 17R, a píšťalky (plašiče zvěře) jsou sice na auto ale já našel supr místo kam je dam zevnitř na plasty . Jezdim na hory, lesy atd. a 110 Kč mě nezabije a pro bezpečí už jsem taky par srnek a prasat potkal tak radši (taťka je má na autě a už 2 roky nepotkal na silnici žádnou zvěř) takže až seženu další díly připíšu víc

15.1.2011
Namontován plašič zvěře a nechal jsem přezout a vyvážit zadní kolo, nasadili na něj 2x 20 g závažíčka. Jinak ten stojan na zadní kolo je můj vynález , Já se tak strašně těším na jaro až vyjedu ...snad to bude brzo.

22.3.2011
No hurá vypadá to že jaro konečně nastalo mam za sebou +- 1000 km ale začínám slyšet malinko zvonění při 6000 ot./min- takže přes víkend musím seřídit ventily a zkontrolovat našponování rozvodu, nedávno jsem kvuli bezpečnosti nasadil alarm (550 kč) suprová věc doporučuju všem, no akorát ty ventily jinak je vše O.K. hlavně že už je teplo

26.3.2011
Seřízení ventilů ale v servize chtěli +- 1000 kč takže jsem to udělal sám a je to paráda výfukový byl v pohodě jenom jsem přitahoval sací má se po 4000 Km a já tam už mám 11 000 Km, ale kupoval jsem ji když měla 9 000 Km takže nevím jestli to předchozí majitel seřizoval takže jistota a rozvod je O.K. A to co jsem ušetřil vypadá to že to chce novou řetězovku origo je 15/42 já bych chtěl 15/41 tak uvidíme zatím to je vše.

1.5.2011
Takže mám najeto 12 252 km kupoval jsem nové gripy CBR Racing, sedí pěkně. A obědnal jsem novou řetězovku D.I.D. počet zubů tedy bude 15/41. Chtěj za ní 1600 ale + DPH a poštovný a je to na 2100 žiďáci :D:D. Dále plánuji přední pneu origo je 80/90 ale já to vidim na 90/90 a opět jako když jsem obědnával zadní to bude Michelin Pilot SPORTY.

5.5.2011
Volal mi chlápek z motořetězů a říkal že zadní rozety dělají pouze origo 42 zubů a s jiným počtem dělají pouze přední a dělají je po 15, 16 a 17 zubech tak jsem obědnal 15 a 16 na zkoušku + řetězová sada D.I.D. Profesional . Dnes mi to přišlo bylo to za 2130 Kč. Příští týden nejspíš v pátek bych chtěl celou řetězovku vyměnit protože na sobotu na výlet do Pekelných dolů bych už chtěl být ready a neriskovat s tou co tam mam, protože ta už je total mám ji našponovanou skoro na max a cca po 100 km ji musim šponovat. Při kontrolování oleje zjišťuju podle barvy že už taky za chvíli přijde čas výměny, mění se po 4000 km a když jsem se koukl kdy jsem ji měnil tak od výměny mám najeto 3000 takže ještě pár km, 1000 je u mě málo jezdím pořád takže za chvíli.

12.6.2011
Už má najeto 14 000 km (já mam na ni najeto 4500), a přišla výměna oleje. Řetězovka je stále původní ještě jsem ji nevyměnil přijde mi to zbytečné ať doslouží novou v záloze mam . Ještě moje novinka scháněl jsem obrysovou žárovku, ale v modré barvě vyplác sem asi 130 kč než sem zjistil že sou ty žarovky na ho*no, byl jsem v auto kelly chtěli 40 kč za jednu bezpaticovou žárovku 12V 5W a byla lehce potažena modře, řikam bude to aspoň za tu cenu svítit modře, "ano je to modrá", dam to tam a svíti to bíle no ja měl chuť jít a hodit jim to na hlavu. Pak jsem zašel do elektra a nechal si poradit je tam bezpaticová a tak jsem si koupil LED se stejnou koncovkou a vypada to pěkně.

25.7.2011
Najeto 15 100 km, v 18 000 km budu měnit olej a opět seřizovat ventily ... řetězovka pořád původní a vše bez závad .

12.9.2011
Najeto 16 630 km, vše ok jen jezdím řetězovka původní ale už občas slyším chrastění ...

10.11.2011
Najeto 17 350 km vše ok nakonzervování plastů a gum, obecná kontrola a zazimování. Už chci březen :D

23.2 2012
V prosinci najeto ještě cca 200 km. Už začíná být kolem 10 °C dnes jsem poprvé vyjel v roce 2012, takže to vidím na předčasné zahájení motorkářské sezóny :D ps: řetězovka stále původní.

4.3 2012
Najeto 18 000 km, seřízení ventilů opravy drobných oděrek kontrola kapalin, ještě mi zbývá sundat a natřít výfuk (ale nemůžu sehnat barvu na teploty max sem našel na 800°C a to mi přijde málo když svod má teplotu kolem 1000°C), a vyměnit olej a je vše ok :-) ps: řetězovka původní :D (utahuju ji každou chvíli a když sem sundal matku a podložku tak sem koukal že osa kola pujde šoupnout ještě max o 0,5 cm dozadu a pak přijde výměna jestli do ty doby vydrží)

27.4. 2012
Najeto 19 500 km, vyměněna řetězová sada, ta stará už se nedala ani napínat protože osa kola byla nadoraz a krátit články se mi nechtělo. Zkoušel sem dát sekundární kolečko 16 zub (origo je 15), ale do kopce a nebo ve dvou to netáhlo sice to co sem daval na 6tku sem ted dal na 5ku, ale 6tku šlo dat jen při jízdě z kopce jinak neutáhla nic takže sem byl ještě rád že sem si kupoval 2 sekundární kolečka a dal tam to 15 zubý takže to mam 15/42 :-) jinak je vše ok

22.5. 2012
Najeto 20 600 km vše bez problémů jen sem začal používat do benzínu aditiva na zkvalitnění benzínu, čištění palivové soustavy a zvětšení oktanového čísla od SONAXU (250 ml za 145 Kč a dává se 5 ml do litru benzínu).

16.5. 2012
Najeto 21 200 Km, Koupil sem laděný výfuk Seibring (italský), luxusní zvuk doporučuju kupovat laďáky :-).

1.11.2012
Zazimovaná při 26 200 km takže za sezonu mam najeto cca 10 000 km a vše bez chybky :-)

31.1.2013
Najeto 26 256 km, přezuto na nové pneu oboje Michelin Pilot Sporty a vyvážení a první projížďka na nich super, krásně drží už jen to teplo chybí :D ...

1.3.2013
Najeto 26 460 km, co nejdřiv přijde výměna oleje a opět seřízení ventilů jinak vše v nejlepším pořádku :-).

20.4.2013
Najeto 27 400 km, seřízeny ventily, vyměněn olej, vyčištěný vzduchový filtr a budou se měnit brzdové destičky, zadní už to potřebujou a přední ještě tuhle sezónu vydrží :-), jinak obecná kontrola, vše je ok.

20.5.2013
Najeto 29100km, vyměněny zadní brzdové destičky, koupil jsem i přední takže je mám v záloze a v vyměněn přední brzdový kotouč ten starý házel.
Neříká se mi to s lehkým srdcem ale PRODÁNO.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Nick86
Nick86 napsal 15.01.15 v 21:02 10b.

Jen tak dál. 10b

CB1000R
CB1000R napsal 21.01.13 v 13:44 10b.

Jasnejch 10 bodů! Zejména se slečnou je ta moto mnohem hezčí

hondabest
hondabest napsal 02.10.12 v 22:59

děkuju

Více komentářů



TOPlist