co na to říct, prostě sen. Těžce jsem se rozhodoval, každý týden se mi líbila jiná motorka. Ale DT vždy vzbudilo dobrý pocit a touhu po ní. A už je to tady, DT je doma, já mám co jsem chtěl, rozhodně nelituji. 100% spokojenost :)
První dojmy - První dojmy byly úžasný, jak jsem ji uviděl, nechtělo se mi věřit. "to je ona" jsem si pořád v duchu říkal a radoval se. jakmile ji majitel předvedl a projel, byl sem nadšený, ale ještě víc jsem byl nadšený, jak sem se projel já. Přívěra dělá divy. Sice dost papá, ale za ten zátah to stojí :)
Motorku bych doporučil pro - Určitě bych DT doporučil všem 16 letým, co milují sílu a chtějí občas vlítnout s kamarády do lesa nebo na pole...
Doplňky na motorce - laďák Giannelli
Recenze
DT jsem si vybral, protože jsem potřeboval něco lepšího na silnici a zárověň jsem potřeboval něco, s čím bych mohl občas vlítnout do lesa a vyřádit se.
Moto mám 3 dny, tak nemůžu moc hodnotit ;) Najeto mám asi 200 kilometrů, pocity jsou úžasné. Jízda je alespoň pro mě dost pohodlná, posez je dostatečně vysoký. Motor je v té dváci asi to nejlepší. Je to 2t vodou chlazený, plně otevřený + laďák, takže co jsem se díval na net na grafy to má zhruba 25 koní. ale každé DT to má jinak. Do 6 500 otáček se s tím dá jet úžasně v klidu, je to tiché asi jako babetta. Ale od 6 500 nahoru se začnou dít věci. Otevře se přívěra, motorka začne řvát a vás to zatáhne dozadu. Prostě maximální spokojenost. Jinak na videích mají DTčka hnusný, bzučivý zvuk, někomu to může dělat zle. Taky jsem si to myslel. Ale realita je uplně jiná :) Po otevření přívěry to má krásný, dunivý zvuk, ten výkon jde prostě slyšet... Akorát jedinná nevýhoda toho všeho je spotřeba. Papá to hodně. Ale věděl jsem to, musí se s tím počítat. Proč jsem teda do toho šel ? Protože ten požitek za to opravdu stojí :) Ještě nesmím zapomenout na jednu velkou výhodu a to je oddělené mazání. Takže do nádrže stačí lít čistý benzín, nemusíte se trápit s olejem.
Brzdy jsou trošku slabší, zadní mi moc nebrzdí, ale to chce určitě jen doladit. Jinak přední brzda vypadá, že moc brzdit nebude, ale brzdí celkem parádně, dá se to zvednout na předek bez většího tlaku na páčku brzdy.
co se týče ovladatelnosti, zatím supr. Jak už jsem řekl, mám to 3 dny a v lese jsem ještě nebyl. Ale na silnici je ovladatelnost dost dobrá, ale musím dávat pozor, jsou tam drapáky. Rozhodně se na tím dá dost slušně vyblbnout mimo silnic, tam to bude lepší než na silnici ;) Jako spolujezdec jsem jel jen kousek, až na tvrdší sedlo je to pohodlný. úložný prostor není bohužel žádný, tak musím s sebou vozit batoh.
Co se týče cest, určitě to není na nějaké extra výlety. Ale dá se s tím jet určitě i kousek dál. Já na tom jel domů nějakých asi 80km a na nic jsem si nestěžoval. Na mě DT působilo pohodlně, skvělý, vysoký posez, široké řidítka. akorát někomu může vadit trošku tvrdší sedlo. Samozřejmě je to aji o penězích, spotřeba není nejmenší. kdo chce cesty, koupí si Varana.
PĚKNÉ POLEPY. KDE JSI JE SEHNAL?
úžasný ty polepy a pruhy na kolech
Jojo, díky moc všem borci
Peknáá
Cus ja mel tdr 125 stejnej motor taky otevrenou akorad to byl cestacek ale jinak na dvoutakt se nehrabe zadna jina stopetadvaca takze myslim ze sis vybral dobre...jediny nevyhody je ta spotreba benzinu a davej bacha na olej ten taky zere jak blazen:D ale jinak ja na tdr najel asi 25tisic a jediny co sem mel za problem tak zadrenej pist ale moto mela nalitano dohromady skoro pade takze GO stejne nutna:D kazdopadne hodne stastne najetejch kilaku kamo;)