"Zavřené" DTčko 2005, 13 000 najeto, 11kw se zvukem babety, jako by právě vyjelo z továrny :)
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Husqvarna WR 125: Když jsem se na ní byl projet, tak mi těch 30kw ruce neurvalo, takže spotřeba 15 litrů a GO každých 30 mth mi za to nestály...
První dojmy - Naskytla se mi možnost koupit zavřené DT za poměrně dobrý peníz, tak jsem na něj jel kouknout. Zvuk to mělo... žádnej... A moc to nejelo. Kvůli "pádu ze stojánku" byl pozohýbanej blatník, prasklý sklíčko a ulomená páčka, jinak vesměs nic :)
Recenze
Hned další den jsem si vzal mašinku do parády, předělal jsem si držák SPZ, odmontoval Oilmaster, čidlo stojánku, zjistil že má motorka dost bouchlej zadní ráfek a pustil jsem se do "otvírání". EGR ventil už byl zaslepenej, šestka šla zařadit. Vyměnil jsem trysky, který jsem měl už týden před koupí :D Z 210 na 240 s tím, že otočím přívěru. Jak jsem zjistil, ta už byla taky "otevřena". Takže to moje "zavřené" DT vlastně spočívá jen v katalyzační vložce ve výfuku -_-
No inu, ještě ten den jsem stihl najezdit 150 km, takže se s vámi můžu podělit o pocity. Maximálka je tachometrových 115, ale má to sílu na víc, takže budu dávat větší sekundár. Jinak se na dvojku staví na zadní. V terénu jsem hned najezdil asi 20km, jen tak po polích vedle cesty a musím říct že díky těm měkkým tlumičům se cítím i na pooraným poli jako v obýváku...
Motorka byla krom zacpání EGR ventilu prakticky bez jakýchkoliv úprav, což není nic pro mě :) Už teď vím že budu pořizovat řídítka s hrazdou, otáčkoměr, hodiny, blastery, drapáky, přední blatník, páčku brzdy, led blinkry, kuchat výfuk a možná zvyšovat zadek...
30.10. - Takže už mám všechno, čekám už jen na otáčkoměr. Výfuk kuchnut, zadek zvýšen a následně zpět snížen, protože řetěz drhnul o kyvku. Blastery mám, Přední blatník mám z YZF 2010. Novou páčku přední brzdy, která má ulomený konec jsem si rozmyslel, stejně jako ledkový blinkry. S drapákama to na asfaltu do čtverky hrabe při každým zařazení, jel jsem 70km po dálnici a předního drapáku je půlka :D Takže už mám domluvený endurový pláště. Jinak vyčištěna přívěra a vypálen výfuk. Laďák asi nechám na jaro.
19.7. - Motorku jsem před týdnem prodal. Nainvestováno celkově 20k, při 21 000 jsem zadřel a pak jsem splašil 170ccm kit. Vyrobil jsem si koncovku výfuku a v kolenu se našel ještě jeden katalyzátor. Za těch 8 měsíců co jsem ji měl, jsem ještě přišel na to, jak je blokovaná přívěra.
Jediné problémy za 8 měsíců a 14 000km. - Začal skřípat startér (musel se namazat), zadření při 21 000 (píst se má měnit po 20 000), a jednou mi vychcal olej, když jsem nedotáhl matku u sekundára.
Co mě na DTčku sralo byla hmotnost, lak na rámu, co se loupal a plasty, který nechávaly ty bílý fleky, když se ohnuly. Jinak motorově si to nemůžu vynachválit. Opravdu neuvěřitelný. Žádný prasklý lanko, nebo tak něco, prostě nic... Nechápu to. DT jsem prodal s 27000km s originální řetězovkou a spojkou (a že sem jim sakra dával zabrat ježděním po zadním)
Celkově hodnotím DT moooc kladně, považuju to (motorově a kvalitativně) za nejdokonalejší a nejvšestranější dvácu, hned po KTM LC2
Pěkný stroj a dobrý videjka na YT
Tak hodně spokojených kilometrů
Pěkný to strojík, jazda perfektní! :D
Parádní Ať slouží ;)
Moc pěkná mašinka - dobře jede a pěkně vypadá! Díky za testovací jízdu! Za 10 a doufám, že ti dlouho vydrží