renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Yamaha DT 125 R (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mr.babetta
Vloženo 14.7.2008
Aktualizováno 17.4.2009
Zobrazeno 7 589x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Tahle motorka je podle mně to nejlepší co si můžete v týhle třídě (pokud chcet dvoutakt) koupit.Solidní na silnici,stejně suveréní v terénu.

Více fotografii

Recenze

Tak kde začít.Na motorce už mám najeto nějakejch 3000 km od tý doby co jí mám.Tak si dovolim nějaký poznatky.Co se týče podvozku,nemůžu si nijak výrazně stěžovat.Tlumiče sou spíš měkčí,ale tim je to i celkem pohodlný a já si myslim že je to super kombinace.přední vidlici sem na doraz propružil jel párkrát a to už musel bejt fakt skok aby se to povedlo.Co se týče vzhledu,na tom sem stále pracuje.Ted tam mám sice blinkry z novýho DT,ale pořád tak nějak tajně touži po těch originálech.Až budou penízky,tak bych si rád koupil taky origoš bílý plácačky a nějaký kvalitní gripy.Nejlépe origoš Mám tam krosový řidítka se šroubovací hrazdou,páč ty moje původní byli krutě zohybaný.Ale naštěstí sou dost podobný těm origoš,takže se stejně dobře držej a taky mám ruce ve stejný poloze a to je super.Ted sme se konečně s tátou dokopali k tomu udělat nový samolepky na boční plasty a na přední masku.Boční sou stejný jak origoš,akorát maj pár bublinek no.Ale stejnak ta motorka je věčně špinavá takže mi to neštve.Přední maska je celkem dobře napodobená origoš nálepce,ještě chystám nalepit nápis Yamaha.Konečně taky mám vzádu novou gumu a sice Dunlop K550 60 P. Kdo přemejšlí na co DT obout a chce kompromis mezi terénem a silnicí,at tuhle pneu nepřehlíží.Na silnici drží dobře a v terénu ještě líp a jak krásně vorá.(bohužel na to neni dostatek výkonu :-/)...časem jí koupim i dopředu. Co bych ještě napsal než se dostanu k tomu hlavnímu? Jo,moje budíky.hlavně teda tachometr .no co dodat.Budto to nákej blbeček stáčel a porušil na hřídelce ručičky pružinku,nebo s tim někdo jel tak rychle až se prětočila(vzhledem k tomu jak to nejede bych sázel na první možnost).Každopádně tachec neukazuje skoro vůbec. Ještě donedávna ukazoval celkem dobře,ale náhon dohnal čas a vypověděl službu,takže sem koupil novej,ale bohužel novej náhon s tim udělal zase něco divnýho.Tachec ukazuje fakt blbě.je to blbí,ale dokud to počítá kilometry,tak si s tim asi lámat hlavu nebudu.No a pomalu bych se asi přesunul k tomu hlavnímu a to je motor.Bohužel v mým případě je nákej totálně přiskrcenej a vůbec celej špatnej.když sem to koupil,mělo to omezovač z Německa.80 km/h a 7 tisíc otáček zná asi každej :-/. No to ale nic,to sem vyřešil Ignitechem,ale stejnak to neni ono.Motorka má podle udajů výrobce ject až 120 a já sem podle toho jak mi měřil tachec nejel víc jak 90.Ted sem namontoval větší trysku ( 260) ale furt nic moc.Ještě se musí poštelovat jehla.A taky provrtat YEIS. Bohužel asi nikdy nedosáhnu takovýho vostrýho zvuku a zatáhu jakej má kámoš na svým Détu. A i ten vejfuk mám vykuchlej.Fakt nevim co s tim je.ještě zkusim přehodit zapalovací cízku kterou jak sem dneska zjistil mám lehce orezlou u těch dvouch koster.Páč motorka při překročení dříve omezenejech 80 km/h začne cukat jak kráva.tj,do 4 jde normálně,ale 5 a 6 se nevytočí do plnejch jako nižší kvalty.taky nechápu jako...Ale pracuje se na tom,protože takhle se s tim nedá jezdit delší trasy.Jinak ale motorka fakt suprová,ty Japonci uměj!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ladiks
Ladiks napsal 13.01.13 v 20:58 10b.

Máš jí fakt pěknou :) a doufam že se tvuj problém co nejrychlejc vydřeší :) já mam dt taky dovezený a šlape jako hodinky , mam to v originálu 11KW a jede to tich 135 :)

Wewolf
Wewolf napsal 12.06.11 v 10:10

Ty temu teda dáváš
Jinak hezkej stroj

riko.gogo
riko.gogo napsal 14.02.10 v 10:04

Moc hezká koukám, že sní taky dokážeš pěkně vyvádět za 10 jinak jak to drží na těch enduro pneu ?

Skalák
Skalák napsal 18.06.09 v 19:53

čau... supr!
jinak podle tvýho roku jsem usoudil že máš dva půlměsíčky! takže zuženám to nebude .
Jinak ti přeju ať ti konečně jezdí tak jak má!

Holmis
Holmis napsal 31.05.09 v 09:31

Čau chlape já měl na TDR to omezení taky, ignitech máš, tak vefuk tam by měly bejt bud navařený plíšky a nebo u hrdla je navařený zúžení, jo a já měl z německa otočenou a zavřenou přívěru (a ta udělá hodně) tak na to bych se zaměřil, jináč TDRko má stejnej motor jak DTčko, AT JEZDÍ

Více komentářů



TOPlist