renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Yamaha DT 125 R (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SpálenáGuma
Vloženo 25.7.2016
Aktualizováno 11.12.2016
Zobrazeno 2 336x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Svižná, lehká, hlučná.. Ale hlavně Japonská a krásná

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRM 125R: Nebyla zrovna po ruce, málo náhradních dílů.

První dojmy - Neskutečnej zátah.. Sednul jsem si na ní z pincka, tak mě to ohromilo, a stále ohromení trvá..

Motorku bych doporučil pro - Řekl bych že to neni motorka pro každého, neni ideální na naučení, učit se má na fichtlu... DTčko je pro zkušenějsí jezde, ale možná i pro ty začátečníky... Ale rozhodně člověk co si ho chce koupit, musí vědět co chce a co od ní dostane..

Doplňky na motorce - Koncovka Gianelli, klapky z karbonu, zvýšené přepákování, řídítka renthall, gripy renthall, a pár detailů...

Recenze

Přišla z nenadání... Vyskytla se celkem výhodná koupě a já měl zrovna našetřený peníze, tak jsem si přečetl pár vláken tady na foru a druhej den pro ni jel...
Kupoval jsem jí jako nepojízdnou v lednu tohoto roku. Právě proto že byla nepojízdná, tak jsem si jí mohl dovolit. Samotná koupě byla zážitek, bláhově jsem si myslel že jí narvu do Fábie :D... Vůbec... Tak jsem se pro ní vrátil týden potom s dodávkou a už po cestě domů se utěšoval že to bude lehký dát jí dohromady... Byla v šíleným stavu, karburátor mimo přírubu, chybějící šrouby, něco zlomený, něco chybělo úplně... Ale byla moje, a byla krásná i přes to všechno a já si řekl že jí dokončím. Nyní 7 měsíců po koupi píšu tohle a můžu říct, že jízdní vlastnosti jsou skvělý, mám jí teda solidně zvedlou že že výška sedla je cca 92cm a dosáhnout pro menší lidi je problém.. Každopádně, sedlo je dost tvrdý, na cestování to asi ideální neni... Jízda na ní je vskutku svižná, motorka jde za plynem hned, žádný prodlevy, žádný vynechávání. Výkonu má na 125 hodně, taky je to dvoutakt... Brzdy jsou troufám si říct že skvělý, prostě brzdí jak má a dávkování je na jedno pístek taky v pohodě. Ovladatelnost je skvělá, široká řídítka, celkem slušnej rajd a lehkost, takže ani ve městě jí to nedělá problém. Podvozek přední vidle je dost měkká, ale mě to vyhovuje, Zadní tlumič mi příjde taky bezproblémový, prostě tlumí jak má. Úložný prostor jsem na motorce nenašel žádnej, povinná výbava se ale prý dá nacpat pod masku předního světla... Pod sedlem žádný prostor neni. Spotřeba je jediná věc co mi na ní vadí, je totož opravdu celkem velká, když se jede normálním tempem po silnici, tak kolem 5L/100km... V terénu ani nechci vědět.. Jak se jede nad přívěrou, tak to tam teče pořádnym tempem... Motorka je co se týče servisu celkem lehká po motorové stránce a podvozku, jediné co je dost složité je elektroinstalace, to je celkem oříšek pro toho kdo se odhodlá jí dělat... Jinak na ní náhradních dílů je spousta, skoro všechno, od klínku na klice po kompletní motory... Jsou dostupné, nejsou ani moc drahé, jak co teda... Já dal do náhradních dílů spousta peněz, ale tak bylo to potřeba a vím že jsem je utratil správně.. S motorkou, s touhle motorkou se vyloženě nedoporučuje cestovat, většina lidí to považuje za absurdní cestovat na dvoutaktu yamaha dt125... Já to považuju za naprostou blbost, cestovat se dá na všem, před týdenm jsem během dvou dnů ujel 560km na pionýru... Abych to uvedl na pravou míru, DTčko je na cestování podle mě uplně v pohodě, je spolehlivé, ostatně to že dvoutakty jsou na cestování k hovn* je předsudek, na dvoutaktním motoru se dá cestovat na pohodu pokud to neženete ve velkých vedrech furt plným, to pak hrozí že to zadřete, a to je právě to čeho se všichni bojí při delších cestách, ale stačí jen mazat jak se má, a nehnat jí furt, tím neříkám že za každým kopcem musíte stát a dávat jí pauzu, ale mít k ní trochu úcty a občas jí dát orazit a pak jet zase dál... Oleje do dvoutaktů jsou dostupné na každé benzínce.
Závěrem bych chtěl říct, že cestovat se na ni opravdu dá, já se s ní chystám na spousta velkých výletů do zahraničí a obavy nemám žádné. Tuhle motorku si jen tak někdo nekoupí, každý majitel této motorky co znám jí zná do posledního šroubku, a tomu než jí kupoval, si dobře promyslel co dělá, neni to motorka "jen sednout a jet" je to motorka ke které musí mít motorkář vztah a před každou cestou provádět rituály, jako zapínání sytiče atd... Je prostě svá, je výkonná, je svižná a pohledná, hodně lidí se po ní otočí... Neni pro každýho.. Je to pro lidi co maj k motorům jako takovým vztah a nevadí jim mít občas ruce od oleje.. Ale pokud jste tohle dočetli až dokonce, tak víte jak to je, a měli by jste si jí koupit :)

EDIT: 10.12.. dálnice E65. DT zadřený vlivem jetého pístu a velice chudou směsí... Uvidím co bude dál, a dám vědět...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
TommyPchalek
TommyPchalek napsal 30.07.16 v 14:27 7b.

Koukám, že pán už to má taky na motorkářích

Tak napodruhý Ať slouží

Mester222
Mester222 napsal 29.07.16 v 20:17 9b.

mal som ju a banujem že som ju predal. Je to super dvojtakt asi najlepši čo japoci spravily,
davať kvalitný olej a za studena netočit moc a vydži velmi vela. super

cechradovan
cechradovan napsal 29.07.16 v 18:43

Více komentářů



TOPlist