renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF 250L (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník intuic
Vloženo 26.1.2013
Aktualizováno 22.8.2014
Zobrazeno 11 523x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Chtěl jsem novou motorku, lehké endurko na dojíždění, občasné vyjížďky atd.
Tak ji tedy mám.A po 4 měsících reklamací znovu novou...

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Původně zde mělo být obšírné psaní o báječné motorce, která dobře jezdí, skvěle slouží, moc nežere a se kterou je radost žít.A po čtyřech měsících reklamací se už i radostně žije...i nějaká ta pozitivní slova jsou.

Motorku bych doporučil pro - Pro nenáročné motocyklisty, kterým stačí rychlosti do 100km/h, pro ty, co mají nejradši úzké silnice a cesty 2-10 třídy a pro motorkáře, kteří chtějí dojíždět do práce zábavně a přitom lacino.

Doplňky na motorce - Kryty řidítek

Recenze

Po několika sezonách, které jsem strávil v sedle báječného Triumpha Bonnevilla, jsem zjistil, že mně to táhne zpět k lehkému stroji, jako byl předchůdce Boníka, Yamaha Tricker.Volba padla na Hondu CRF 250 L, testy a cena rozhodly.A protože nejbližší dealer Hondy od Olomouce je Moravamotors ve Valašském Meziříčí, rozhodl jsem se , že se 24.11.2012 zajedu na Hondičku podívat s tím, že ji sice mám v plánu koupit až na jaře, ale pokud bych dostal zajímavou posezonní slevu, tak ji vemu hned.Pár dní před akcí se mi do Valmezu nějak přestalo chtít jet, ale protože kolega Nexus, se kterým jsem tam měl jet se těšil, tak jsme jeli.Přátelé, dejte na předtuchy, fungují!!
Po příjezdu do Moravamotors jsme byli velmi potěšeni přístupem, který byl vynikající a velmi mi usnadnil rozhodování, zda koupit hned.Byť slevička byla menší, než jsem chtěl, nicméně byla, jsem tedy mašinu zaplatil a odjel jsem.A tím to všechno začalo...
Už za Valmezem mi začala motorka chcípat pokaždé, když jsem podržel spojku a chtěl si přeřadit, jen cestou domů se mi to stalo asi 5x, no nicméně jsem to přisuzoval novostí stroje, že si musí součástky sednout a navíc, pokud jsem řadit nemusel, Honda jela opravdu moc pěkně a na trošku paliva v nádrži(poslední dílek palivoměru) jsem dojel až domů (75km), takže spotřeba taky moc fajn a to jsem jel docela svižně, mezi 90-110km/h..Druhý den jsem si udělal asi 50km vyjížďku a musím vám říct, bylo to o nervy, co chvíli startovat, občas to ani nešlo, jak trpěla baterka a startér, prostě hrůza.
Tak tedy telefonická reklamace.Pan šéf ani nechtěl moc věřit mým problémům, dokonce mně podezíral, že něco dělám špatně, přesto mi řekl, že jak pojedou směrem na Olomouc, motorku si vyzvednou. To se za dva týdny stalo a já myslel, že to bude jen nějaká blbost, mašinu opraví a budu v poho.Bohužel, bylo to horší...
Asi za týden mi CRFko dovezli s tím, že šlo jen o drobnou opravu a že za to mohl i špatný benzín.Mimochodem, Hondu si odvezli s téměř plnou nádrží, dovezli s téměř prázdnou...
Krátce před Vánoci se vyčasilo a tak jsem chtěl mašinu natankovat značkovým benzínem OMV a projet se.Už cestou na benzinku začaly stejné problémy jako před opravou, ale vzhledem k jízdě na sytič se projevovaly jen jakýmsi škytáním, ovšem po natankování se chcípání při řazení projevilo snad ještě ve větším měřítku než před reklamací.To mně tedy dožralo a okamžitě jsem volal do MM, kde jsem se dověděl, že motorku ani pořádně neprojeli, jak si byli jisti kvalitou opravy.A to se šéf MM holedbal, že jeho mechanici jsou specialisté na motocykly, né nějací automechanici...Mechanik mi řekl, že si po svátcích Hondu odvezou a budou zkoumat, kde je tedy chyba a že asi raději vymění celé vstřikování.Svátky uběhly a nic se nedělo, tak jsem začal telefonicky urgovat, načež paní prodejkyně po mně chtěla, abych jim motorku dovezl, že na Olomouc moc nejezdí, jenže nejsem ani podnikatel, ani živnostník a půjčení dodávky by vyšlo na 2000kč a navíc, proč bych měl platit, když reklamuji reklamaci.Zeptala se tedy vedle sedícího šéfa, kdy tedy pojedou na Olomouc a já jen slyšel nakvašené:"Až tam pojedem, tak tam pojedem".Takže chápete, že moje nervy byly na pochodu.Pak ještě paní zkusila, že oni dodávku mají, ale musím jim náklady na převoz uhradit a vůbec diskuze po telefonu byla velmi otravná...Jaký kontrast s předprodejním vystupováním, inu, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají...
Tak jsem nelenil a na internetu jsem si vyjel paragrafy o reklamacích(zákon č.40/1964 sbírky,§ 597, 598) a promptně jsem je e-mailem poslal do MM.Druhý den jsem zavolal do MM a vedoucí byl najednou velmi ochotný a omlouval se za potíže a že přijede pro motorku buď ještě ten den(pátek 11.1), nebo v pondělí.Přijel hned v neděli 13.1.2013 a říkal, že to je první reklamované CRFko a navíc, že můj problém se ještě nikdy nestal.Mašinu si odvezl a já čekal do středy 23.1., pak jsem (pokolikáté už?) volal do Valmezu tak co jako.Mechanik mi řekl, že zrovna dnes jim přišlo nové vstřikování a že do pátku bude vše hotovo.V pátek jsem opět volal, motka spravená stále není, prý až bude v perfektním stavu, ozvou se.Je sobota 9.2.2013, více než dva měsíce od koupě a já nemám ani peníze, ani motorku, zato zoufalství...
Jaké z toho všeho plyne ponaučení? Kupovat motorku v listopadu je blbost, a při reklamaci je třeba od začátku jednat tvrdě a ne jak já dlouho po dobrém...
P.S.Samozřejmě, jak bude něco nového, budu informovat v deníku a doufám, že další psaní o hondičce bude už jen pozitivní.

O ROK A PŮL POZDĚJI

Na nátlak mého V.I.P.(velmi intenzivně prudícího) přítele tedy pokračuji v příběhu o Hondičce CRF 250L.
Příběh s onou nevysvětlitelnou poruchou pokračoval tím, že mi tedy motorku dovezl šéfmechanik v tom dalším týdnu po té sobotě 9.2.2013(už nebudu uvádět přesné dny, má paměť již přece jen technologicky zastarává) s tím že je ZNOVU spravená a tak jsem se projel a ejhle, problém stále trval. Pochopitelně jsem mu Hondu chtěl vrátit(čekal před barákem), což odmítl s tím, že se jedná o vlastnost motocyklu, že motor má specifické uložení ojničního čepu atd, prostě blá blá blá, jenže a teď se mi smějte, já mu to sežral a motku si tedy převzal...
No jistě, Honda dál zdechala, takže zase telefonát do MM a tentokrát, bo se udělalo celkem teplo, jsem valil do Valmezu po vlastní ose, ovšem s tím, že tato Honda CRF250L se zpět do mého domu už nikdy nevrátí i kdybych měl Moravamotors vybombardovat...Předávka mašiny proběhla v klidu, kupodivu mi udělali i kafe, při šéfově projížďce už zase uznali, že stroj není v pořádku a třetí reklamace mohla začít.Mimochodem, na cestu domů mi půjčili Hondu SLR 650...
A reklamace probíhala a probíhala a probíhala a trpělivost mi docházela a docházela a docházela a protože mi mášu nechtěli vyměnit, tak jsem se nakakal a udělal něco na co nejsem hrdej, ale už jsem psychicky nemohl dál, už mně i koleje vybízely, ať si na ně lehnu, žiletka se významně dívala na moje žíly a provaz se vyzývavě vlnil, no prostě, šel jsem na ČOI, kde i když jsem ještě úplně v právu nebyl, moji stížnost přijali, byť se slovy, že s nápravou nic udělat nemohou, maximálně napařit pokutu...
A jeden hezký DUBNOVÝ pátek mi už s výmluvami, že mi Valmezáci nemohou Hondu vyměnit, že to je jen v kompetenci hlavního dealera v Praze, došla trpělivost a tak jsem zatelefonoval obchodnímu řediteli Honda cz. panu Kříbalovi.Stačilo se jen představit a pan říďa už věděl vo co go, s tím že v pátek už nic nevyřídí, ale v pondělí zkonzultuje moji věc s právníkem a dá mi vědět.
Pondělí: V 11hodin mi p.ředitel volal, že právník výměnu motocyklu schválil.Ve 14hodin telefonát z Moravamotors, že fungl nové CRFko je připraveno a ve čtyři hodiny odpoledne byla novotou vonící Hondička doma.Pochopitelně než jsem podepsal papíry, tak jsem mašinu vyzkoušel a to byla panečku jiná, dokonce jsem měl pocit, že Honda i pocitově líp jede než ta původní.
Apropo, málem bych zapomněl na důležitou věc, den předtím, než jsem volal do Prahy, jsem měl telefon s hlavním šéfem MM, ve kterém mi nabízel, že po dobu, než mi opraví CRFko, mi půjčí jiné i s úhradou pojistky a že po vrácení motky pak budu mít servisky po 1000km i po 12000km nebo po roce zadarmo. Nabídka to byla lákavá a chvíli jsem o ní i uvažoval, ale V.I.P. přítel mi to rozmluvil...A co myslíte, platila nabídka na servisky zdarma i u vyměněné motorky? Ale kdepak, nová motorka, znovu od začátku...
Od té doby až do 25.7. 2014 se Hondička stala perfektní společnicí na dojíždění do práce, zprvu i na nějaké ty delší vyjížďky, ale na ty se úplně nehodí, skvělá, ba úplně nejlepší je při výletění po polňačkách a lesňačkách, to km jenom ubíhají a navíc je prima, že tohle ježdění nemá vliv na spotřebu, která se hýbe mezi 3-3,4L/100km a to na silnici mám nejčastější cestovní rychlost 95km/h.
A proč píšu že do 25.7.2014? Inu tento den se řidička plechovky nevešla do zatáčky, brnkla o řidítka a já se v tu ránu mazlil s asfaltem.Vzhledem k tomu, že zatáčka je pomalá, tak škody na CRFku ani na mně nejsou tak hrozné, ulomený blinkr, pohlá řidítka, stupačka, trochu rozbitého plastu, zlomený kotník a zánártní kůstky a naražený hřbet...

Ale abych to shrnul.Honda CRF 250L je ve své kategorii vynikající motorka a rozhodně z domu hned tak nepůjde.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Matess727x
Matess727x napsal 04.10.23 v 06:58 10b.

Tak to by mě asi vomejvali. Jinak momentálně o ní také uvažuju.

venda07
venda07 napsal 16.10.20 v 08:53 10b.

venda07
venda07 napsal 16.10.20 v 08:52

Dobrý čtení,horor zážitek co nikdo nechce zažít,hlavně že to dobře dopadlo ,ponaučení je prostě se nedat,zkoušet vše a být tvrdý ,nenechat si libit.Ono to funguje Máme to prima motky.Tak ať jezdí ve zdravi a spokojenosti

nexus
nexus napsal 02.11.19 v 09:23

Jak to , že tu ještě nemáš hodnocení? Příběh znám velice dobře -koneckonců byl jsem účastníkem zájezdu... 10b.

bulldogbiker
bulldogbiker napsal 23.09.18 v 10:57 10b.

No čtu to a zajímavý příběh
HONDA tedy dobrá.
A co stím tedy bylo ??

Více komentářů



TOPlist