renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 1000V Varadero (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Buellrider
Vloženo 13.9.2012
Aktualizováno 3.11.2014
Zobrazeno 3 967x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Spolehlivá, odolná a velmi pohodlná motorka. Přes svůj mamutí vzhled se s ní dá užít i dost legrace na klikatých silnicích.

Více fotografii

Výška jezdce: 193 cm

První dojmy - Varana jsem koupil účelově na jedno léto, kvůli daleké norské cestě. Potřeboval jsem něco, na co bude spoleh a Varan nezklamal. Na ten věk měl minimum najeto, dle servisu skutečných kilometrů...

Recenze

Když jsem na něj naložil tři kufry, tři další bágly, dva kanystry a sebe, prvním pocitem bylo zděšení, jak sakra budu takovou krávu kormidlovat tisíce kilometrů...

Nejdříve však proběhl kompletní servis v Hondě, nové gumy Anakee 2, stavitelný štítek MRA, nové držáky na Hepco Becker kufry, FAMSA tankvak, FAMSA 35 litrový válec na sedlo a pár dalších drobností...

Po čtrnácti tisících mi motorka přijde lehoučká, poté, co jsem sundal kufry. Občas si vyjedu po louce nebo polňačce někam na kopec, což mi doteď na Buellu chybělo.

Cestování je neskutečná pohoda. Za stavitelný štítek MRA se schovám, naučil jsem se jezdit s otevřenou helmou a na dálnicích se sluchátky a rádiem v uších. To, že není cítit vítr je trošku zrádné, odpadl mi významný pocitový faktor pro určování rychlosti, což se občas nehodí a tvoří krizové situace. Tady není problém jet třeba pořád 180, pokud vám není líto gumy. Nijak to neřve, jede stabilně, nefouká... Ale žere. Hlavně pohled na okamžitou spotřebu je pak děsivý. Při vyhlídkové jízdě, a to i přes horská sedla s utaženými zatáčkami a velkým stoupáním, je spotřeba plně naloženého stroje kolem pěti litrů. Sedlo, vytuněné Airhawkem, je bez problému i při přesunu přes 1000 km za den. Chrániče rukou jsou super do studeného počasí, ani v Norsku jsem nepotřeboval vyhřívané hefty. Za deště na mě prší minimálně, vlastně významněji jenom na lokty (dokud se jede, pochopitelně).

Stavitelný zadní tlumič mám neustále zcela nahoře, přesto není problém i s odlehčenou motorkou jet celou zatáčku s brousící stupačkou. Holt musí tohle léto zastupovat i funkci sporťáku... Zapomněl bych na brzdy, tam by se dalo určitě dost přidat, ale pochválit lze efekt duálního brždění - stačí vzít za předek a motorka se prudce nepotopí, ale spíš celá zhoupne...

Plán byl takový, že přes zimu dám dohormady momentálně nemocného Buella a z jara půjde Varadero z domu. Byla to přecejen motorka kupovaná "z rozumu". Oproti Buellu postrádá trochu toho rebelství a stylu... A taky na ní nefouká, skoro nevibruje, není slyšet motor... Skoro jako moje Toyota!

Update: Stále jsem nenašel smysluplněnší, luxusnější a ekonomičtější stroj na cestování, pročež si Hondu prozatím ponechám.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 03.11.14 v 18:24

taky uvažují o přešití sedla

context
context napsal 03.11.14 v 18:24 10b.

pěkný stroj , tak to máš hodně dobrý, že můžeš ujet 1000km za den já ujedu max 600km a už necítím zadek , přeji hodně najetých km bez nehod

alexander
alexander napsal 18.09.14 v 18:46

Petr_TA
Petr_TA napsal 31.12.13 v 10:16 10b.

Musím ti poděkovat i díky tvojí recenzi jsem pořídil Varana
I když asi navyrazím tak daleko ...tak už se nemůžu dočkat na první cestu
10b

Kov
Kov napsal 24.10.13 v 14:29

J,j. Varan není o rebelství, ale o pohodě a spolehlivosti. Zablbnou a prohnat sporťáky se na něm dá ale taky. Taky jsem měl z počátku divné pocity z manipulace na místě, ale nakonec mi krásně sednul a dnes bych neměnil. Spotřeba při 180km je hrozná asi u každé motorky, varadero nevyjímaje. Tak jestli u Tebe zůstane, ať Ti dobře slouží.

Více komentářů



TOPlist