Vlastník | Šlapydupy | |
---|---|---|
Vloženo | 25.8.2012 | |
Aktualizováno | 25.8.2012 | |
Zobrazeno | 4 337x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
Vlastník | Šlapydupy | |
---|---|---|
Vloženo | 25.8.2012 | |
Aktualizováno | 25.8.2012 | |
Zobrazeno | 4 337x |
Tak jsem po dloooooooooouhé době "zabloudil" sem na profil. Všem děkuji za milé komentáře. S modrým "Tigeříkem" jsme spolu najezdili už něco málo přes 22 000 km. Rád bych se proto podělil o nějaké ty zkušenosti
Co se týká motorky jako celku a hlavně toho príma motoru, tak stále absolutní spokojenost. Absolvovali jsme už druhou servisní prohlídku a to v DK Racing v Praze. Vyšlo to na necelých 8000 vočí, ale co by člověk neudělal pro to svoje zvířátko, když je ještě v záruce
Rád bych se na chvilku zastavil u DK Racing - S kamrádama, co mají Baworáky se špičkujeme, co je lepší. Já samozřejmě stojím na straně Triumphu Nicméně, co je teda chyba komplet celýho Triumphu, je pro mě absolutně nepochopitelná NEpodpora řekněme "doprovodnýho" programu. Jediný tričko, na kterým je vyobrazen Tiger 800 se vyrábí v dětský velikosti a navíc na nějaký trpasličí děti!!! PROČ??? BMW x Triumph 1:0 :´-
Další nepochopitelná věc - proč nemá Tiger výstražný blinkry, aby se rozsvítily naráz obě strany? Stará 955 to měla... Samozřejmě se to dá vyřešit, když to nějakej šikovnej elektrikář zapojí. Ale proč to nejsou schopni ani ochotni udělat přímo v Triumphu? A ještě na mě koukají, jako že jsem se zbláznil, když to chci.
O praskajících držácích blinkrů jsem už myslím psal. Mně praskly dva - přední pravý a levý zadní. První vyměnili v záruce bez řečí - supr. Druhý mi nabídli za 1718 takže tam šel z druhovýroby za čtyři kila. Pak následovala svolávací akce na výměnu praskajících držáků blinkrů a oni mi nechali ten levý zadní neorigo, přitom podle vyjádření vedoucího prodeje, jim přišla na každej kus sada 4 blinkrů. Takže na mně ušetřili dva kousky...
Ale to je tak nějak všechno, jinak spokojenost
Origo pneumatiky se udržely necelých 14 000 km, což si myslím, že není až tak zlý. Převážně asfalt samozřejmě a sem tam nějaká nezpevněná cesta.
Opravdu nemám, co bych vytknul. Až na těch pár maličkostí. Jo ještě jedna věc, kterou jsem objevil, když jsem měnil plexi za moooc pěkný kousek od Givi. A sice stržený závit, jak jsou ty dva šrouby vodorovně vedle sebe pod tachometrem. A tam na hulváta narvanej šroub přes závity... A ještě reznoucí podložky, zase na zadní straně světlometu. Třeba je to maličkost, ale z maličkostí se skládá celý svět. Navíc tohohle si "Baworáci" rádi a často všímají...
Ale jinak je to zlato!!!
Slibuju, že se polepším a přidám sem i nějaký fotky z výletů (Sardinie, Corsica, Rakousko, Slovensko), jestli bude zájem. A vůbec fotky úprav, který jsem udělal. Dávám si na to limit 14 dnů plus mínus týden
Pěkně napsané Přeji spoustu pohodových kilásků na téhle motokrásce . 10b.
Pěkný kousek za 10b
Zároveň si dovoluji zaslat pozvánku s adresou na nově vznikající klub Triumph Tiger
http://tiger-explorer.forumczech.com/
Pěknej stroj .
Vítej , super stroj.
nejde dodat nic jinýho než že to máš dnes za 10.b
vypadá super a určitě budeš spokojen! Přeju spoustu šťastných kilometrů
to Radek S: Ahoj, děkuju, koukám, že máš taky nádherný kousek
to istonbike: Díky Jinak výška motorky se dá ještě ošéfovat gelovým sedlem, který je o další 3 cm nižší - dohromady 79 cm nad zemí. Ale tím, jak je motorka úzká je v pohodě i těch 81, co má sedlo v nižší poloze. Zkrátka jednoznačně DOPORUČUJU
Nádherně modrý TT taky bych jí bral když píšeš že 172cm stačí dávám 10b s přáním super kilometrů v sedle i stupačkách
Čau kolego, tak koudám další modrásek. Přeji hodně pohodových km a pěkných zážitků na cestách.