renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 800 XR (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Šlapydupy
Vloženo 25.8.2012
Aktualizováno 25.8.2012
Zobrazeno 4 337x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Hodnocení motorky
Nalezeno 36 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Nový
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

Je to krásná motorka!!! Je úzká a relativně lehká. Já se svýma 173 cm ji mám pod kontrolou přesně jak potřebuju plus má ještě nastavitelnou výšku sedla - velká výhoda. Hlavně ta nižší poloha pro mě
Silná stránka je motor, jednoznačně. 95 koní dokáže s touhle motorkou uhánět pěkně svižně. S kámošem, co má GS 1200 jsme byli na dovče a neměl jsem s Tigrem problém držet s ním tempo. Další silná stránka jsou pohodlný sedla - jeden den jsme ujeli 670 km a žádnej problém, dokonce ani Baťůžek si nestěžoval
No a ještě výborná ovladatelnost - jízda na Tigrovi je fakt zábava.

Slabé stránky

V podstatě takový drobnosti - ovládání palubního počítače je přímo na přístrojovým štítu, takže když je potřeba změnit nějakej ukazatel za jízdy, tak se k tomu musí člověk natáhnout. A já bych ocenil ještě, kdyby šlo rozblikat všechny čtyři blinkry najednou, ale člověk nemůže mít všechno. Největší nedostatek je, že některý doplňky jsou dost drahý

Moje úpravy

Zatím je tam navíc:
Pádáky (origo) - protože to dává smysl
Centrální stojan - to se taky hodí
Kryt světel (origo)
Kryty rukojetí (origo)
Boční kufry Givi - jsou plastový s hliníkovým víkem, ze záčátku jsem nevěděl, jestli z nich mám mít radost, nebo být spíš v rozpacích, ale po 12ti denní dovče na Sardinii můžu vřele doporučit. Ještě doplním o Top Case
To je zatím všechno, ještě je v plánu Zobák nad přední kolo

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 0
Spotřeba oleje l/1000km zatím nevím..

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Osobní pouze s DK Racing. Zatím je moje zkušenost s tímhle servisem velmi dobrá až výborná. I když zatím vlastně nebylo co řešit viz. Poruchy nahoře

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž +/-300

Sport

Použité destičky origo
Úpravy motoru Zatím nic
Úpravy podvozku Taky nic
Úpravy brzd. systému Stejně předchozí disciplina
Použité pneumatiky Taky zatím origo

Obecné

Moje závady V zásadě pouze dvě.
První: v den odjezdu na dovolenou na Sardinii motorka po nastartování nedržela otáčky a chcípala. To se stalo několikrát za sebou. S kámošem jsme pak trochu poladili lankem vůli plynu. Náš původní záměr byl takhle zvýšit otáčky volnoběhu, ale jak jsem pak po konzultaci v DK Racing, odkud můj Tigr je, zjistil, tak otáčky jsou regulovány elektronicky. Takže šlo opravdu pouze o seřízení vůle plynu. Nicmeně problém s chcípáním zmizel.
Každopádně výsledek je takovej, že to nebyla závada, ale vlastnost - v jednoduchosti: někde tam v motoru je čidlo, který určuje ty otáčky a když je od bláta třeba, tak je zmatený a v důsledku toho pak blbnou ty otáčky. Řešení podle servisáka v DK Racing je zkrátka to startovat opakovaně, dokud nedostane rozum. To čidlo, ne ten servisák ;-)
A druhá, pro mě nepochopitelnější: ulomené držáky blinkrů - dvakrát se mi stalo, že motorka stála, když jsem odcházel, tak bylo všechno v pořádku a jediná jakákoliv část nebyla ulomená. K motorce zároveň neměl a nemohl mít nikdo přístup. A když jsem k ní druhý den přišel, tak byl ulomený blinkr. Nejdřív pravý přední a pak levý zadní. Takže mě čekají ještě dva.. Naštestí se to dá řešit, aniž by člověk musel kupovat originál za 1378,-. Druhovýroba asi za 400,-, ale je potřeba to trochu poupravit a vykuchat ten původní kvůli konektorům. Každopádně taky vyřešeno ;-)


TOPlist