Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Je to krásná motorka!!! Je úzká a relativně lehká. Já se svýma 173 cm ji mám pod kontrolou přesně jak potřebuju plus má ještě nastavitelnou výšku sedla - velká výhoda. Hlavně ta nižší poloha pro mě
Silná stránka je motor, jednoznačně. 95 koní dokáže s touhle motorkou uhánět pěkně svižně. S kámošem, co má GS 1200 jsme byli na dovče a neměl jsem s Tigrem problém držet s ním tempo. Další silná stránka jsou pohodlný sedla - jeden den jsme ujeli 670 km a žádnej problém, dokonce ani Baťůžek si nestěžoval
No a ještě výborná ovladatelnost - jízda na Tigrovi je fakt zábava.
V podstatě takový drobnosti - ovládání palubního počítače je přímo na přístrojovým štítu, takže když je potřeba změnit nějakej ukazatel za jízdy, tak se k tomu musí člověk natáhnout. A já bych ocenil ještě, kdyby šlo rozblikat všechny čtyři blinkry najednou, ale člověk nemůže mít všechno. Největší nedostatek je, že některý doplňky jsou dost drahý
Moje úpravy |
Zatím je tam navíc: |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spotřeba paliva l/100km | 0 |
Spotřeba oleje l/1000km | zatím nevím.. |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Osobní pouze s DK Racing. Zatím je moje zkušenost s tímhle servisem velmi dobrá až výborná. I když zatím vlastně nebylo co řešit viz. Poruchy nahoře |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | +/-300 |
Sport
Použité destičky | origo |
---|---|
Úpravy motoru | Zatím nic |
Úpravy podvozku | Taky nic |
Úpravy brzd. systému | Stejně předchozí disciplina |
Použité pneumatiky | Taky zatím origo |
Obecné
Moje závady | V zásadě pouze dvě. První: v den odjezdu na dovolenou na Sardinii motorka po nastartování nedržela otáčky a chcípala. To se stalo několikrát za sebou. S kámošem jsme pak trochu poladili lankem vůli plynu. Náš původní záměr byl takhle zvýšit otáčky volnoběhu, ale jak jsem pak po konzultaci v DK Racing, odkud můj Tigr je, zjistil, tak otáčky jsou regulovány elektronicky. Takže šlo opravdu pouze o seřízení vůle plynu. Nicmeně problém s chcípáním zmizel. Každopádně výsledek je takovej, že to nebyla závada, ale vlastnost - v jednoduchosti: někde tam v motoru je čidlo, který určuje ty otáčky a když je od bláta třeba, tak je zmatený a v důsledku toho pak blbnou ty otáčky. Řešení podle servisáka v DK Racing je zkrátka to startovat opakovaně, dokud nedostane rozum. To čidlo, ne ten servisák ;-) A druhá, pro mě nepochopitelnější: ulomené držáky blinkrů - dvakrát se mi stalo, že motorka stála, když jsem odcházel, tak bylo všechno v pořádku a jediná jakákoliv část nebyla ulomená. K motorce zároveň neměl a nemohl mít nikdo přístup. A když jsem k ní druhý den přišel, tak byl ulomený blinkr. Nejdřív pravý přední a pak levý zadní. Takže mě čekají ještě dva.. Naštestí se to dá řešit, aniž by člověk musel kupovat originál za 1378,-. Druhovýroba asi za 400,-, ale je potřeba to trochu poupravit a vykuchat ten původní kvůli konektorům. Každopádně taky vyřešeno ;-) |
---|