renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Drtikozel
Vloženo 31.7.2012
Aktualizováno 17.2.2013
Zobrazeno 2 074x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


První větší motorka po dváce. Na naučení určitě dostatečná, na delší dobu jen pro slabší povahy a rekreační jezdce :)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 600: Sice pěkná, ale spíš pro holky.. Moc nejela
Suzuki SV 650: Dvouválec bez duše

První dojmy - Po dváce neskutečnej výkon, lehoučká, ale zdálo se mi, že divně zatáčí. Aby ne na starých, sjetých a prázdných gumách. Jinak to byl pocit, jako bych jí řídil už někdy předtím. Přirozenej posez, všechno kde má být. Jen po enduru trochu tvrdší sedačka a ostřejší úhel kolenou (pro 186 cm), ale nic nepohodlnýho.

Recenze

Rozhodoval jsem se, jako spousta lidí, jestli 2V nebo 4V. Vyzkoušel jsem si Suzuki SV 650 S, která mě vůbec nenadchla posezem a úzkými řídítky. Nahou verzi jsem vyzkoušet nestihl, protože se mi vzápětí naskytla možnost koupě Horneta. Tahle mašina mi ležela v hlavě od první chvíle, co jsem jí viděl na fotce, jenže mi byl (a je) stále srdci blíž dvouválec. Přesto jsem se na Hondu dojel podívat, projet a už jsem nechtěl dál hledat, bylo jasno. Sice lehce odřená, ale za slušnej peníz, málo najeto a 25kW naštěstí jen v papírech.

První cesta byla bez řidičáku cca 20 km mezi vesnicemi. Sklápěly se mi řídítka, a vůbec jsem nedokázal docílit toho, aby motor nešel zrovna jako Švícary. Není divu, když někde pár let stála, byly skoro prázdný gumy a bylo třeba ji seřídit.
Proběhla výměna téměř všech spotřebních součástí, seřízení, vyklepnutí a lak nádrže (na kterou pitomej Ital nalepil tankpad vteřiňákem, aby pořádně držel), odstranění všech "vychytávek" v podobě malých karbonových zrcátek, ve kterých nebylo nic vidět, nebo miniblinkry, štítek.. Zkrátka všechno co nejvíc do origo stavu. Ten rok jsem toho moc nenajezdil, protože samozřejmě došly peníze. Od srpna 2009 jsem se rozjezdil vlastně až sezónu 2012. Na tachometru se v listopadu přehouplo 28 000 a krom výměn oleje a drobnějšího seřízení nebylo třeba na nic sahat.

Posez na Hornetu je fajn, jen mi občas trochu překáží nohy, tak se je snažím trochu zkrátit o asfalt, aby to příští zatáčku bylo lepší. Obratnost tady nechybí, radost z jízdy taky ne, jen na můj vkus se musí motor moc točit. Pak ale těch 100 kobyl trhá ruce. Na delší a časté cestování bych určitě pořídil jinou sedačku (respektive motorku), protože tahle na velké tůry primárně určená není.
Subjektivní názor: Tahle motorka má koule. Stejně chci ale něco jiného - silnějšího, surovějšího, ale zároveň víc do pohody. Chci Bentley s výkonem a ovladatelností formule.. Motorku, na které budu moct jet 85, kochat se krajinou, aniž by mi jakkoli naznačovala, že bych měl přecejen už skopat kvalty a otočit plynem. Pak ale když už to udělám, aby trhala asfalt a nechala mě projet zatáčkou s kolenem na zemi. Tohle Hornet nenabízí a ani jsem to od něj nečekal. Přesto nelituju, že jsem si takovou motorku pořídil a hodlám si jí užít do poslední chvíle, než se najde ta pravá - lepší.

Na naučení supr věc a určitě bych jí pro rozjezd do světa motorek doporučil pokročilejším jedincům. Já sice přechod ze 125 ccm na 600 i přes určité pochyby přežil, ale budu pokrytec, ostatním bych v tom už tolik nevěřil.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Vena88
Vena88 napsal 02.08.12 v 19:21

Pěkná, taky jsem o ní uvažoval a nakonec zvolil nižší kubaturu. Ať slouží

LidskejČerv
LidskejČerv napsal 02.08.12 v 18:47

Dobrej výběr, přeju hodně km bez nehod

Více komentářů



TOPlist