bmw_renocar_srpen



PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Wurst
Vloženo 11.3.2010
Aktualizováno 11.3.2015
Zobrazeno 8 054x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Maximální spokojenost, pár úprav - širší řidítka, padáky, kryt sedla spolujezdce, čelní štítek, nerez kryt chladiče, 12V zásuvka, nosič kufrů, spodní klín motoru a zadní blatníček s krytem řetězu.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Racing Team HJM (Dobřichovice) - Skvělé jednání, velmi profesionální přístup.

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Úžasné, byl jsem úplně nadšený. Na šestistovku velice svižná, perfektně ovladatelná, od první jízdy vám připadá, že na ní jezdíte odjakživa. Perfektně drží stopu, v zatáčkách působí velice jistě a hlavně do nich padá úplně sama. Bezchybné přední vidlice a plně dostačující výkon brzd. Za mě prostě super.

Motorku bych doporučil pro - Určitě skvělá volba pro začátečníky, díky své váze a ovladatelnosti i pro dámskou populaci, zároveň však plně dostačující i pro pokročilé jezdce, kteří nemají potřebu zrovna trhat asfalt na silnici, i když i Hornet dokáže celkem slušnou svižnou jízdu. Hlavní přednost vidím ve slušné spotřebě, ceně náhradních dílů, perfektní ovladatelnosti, absolutně spolehlivém motoru, skvělá na denní dojíždění, proplétání ve městě, víkendové vyjížďky, ale i delší cestování ve dvou, viz. třeba můj cestopis o Francii.

Doplňky na motorce - Širší řidítka, padáky, kryt sedla spolujezdce, čelní štítek, nerez kryt chladiče s vyřízlým nápisem Honda, 12V zásuvka, nosič kufrů s bočními kufry Givi E41NN a TopCasem Givi Maxia3 E55N, spodní klín motoru (o ten jsem v r. 2011 přišel ), zadní blatníček s krytem řetězu a vyhřívané rukojeti.

Recenze

Horneta jsem pořídil v červnu 2008, po 1. majiteli, zakoupený v ČR, nalítáno malinko přes 18000 km, pravidelný servis v Hondě. K dnešnímu dni mám najeto necelých 40000 km bez jediného problému.

Absolutně spolehlivý stroj, na kterém trávím 9 měsíců v roce, pokud to, alespoň trochu, počasí dovolí.

Vřele doporučuji.







V sezóně 2009 krom běžného ježdění uskutečněná pětidenní motodovolená po Čechách, Moravě až na Slovensko a jeden prodloužený víkend pouze po Jižních Čechách.

















V červenci 2010 jsme absolvovali s manželkou dovolenou na Hornetu, cíl - Francie. Za 12 dní ujeto 4007 km bez jediného problému. Trasa přes Německo, Rakousko, Itálii, ve Francii jsme projeli celé jižní pobřeží, dále při západním pobřeží k Atlantiku do La Rochelle, odtud směr zámky na Loiře a pak do Paříže. Úžasná dovča se spoustou zážitků.






















Sezóna 2010 ukončená s počtem 49000 ujetých km na tachometru.

1.4.2011 - tachometr ukazuje rovných 50000 km zrovna na technické prohlídce.
Na sezónu 2011 dokoupeny boční kufry Givi E41NN, které nahradily brašny Lojzo.












V červenci 2011 jsem jel opět Francii, tentokrát pouze jižní pobřeží, které jsme celkem podrobně projeli. K vidění je zde opravdu spousta krásných míst. Motorka po celou dobu absolutně spolehlivá bez jediné poruchy. Nejvyčerpávající byla cesta zpět, kterou jsme ujeli na jeden zátah, celkem cca 1400 km.
































Celá sozóna 2011 naštěstí bez jediné kolize, pouze vinou vypadlého šroubku jsem přišel o podmotorový klín, který se prodřel o vozovku. Tachometr koncem listopadu 2011 ukazuje 61657 najetých km. Letos se dostanu někam k 75000 km a doufám, že spolu s mým sršněm pokřtíme jednou těch 100 tisíc.







Rok 2012 šťastně za námi a na tachometru přibyly další kilometry, mám najeto 72449 km, tedy o něco méně než jsem původně předpokládal. Motorka šlape stále bez jediného zaváhání, obohatil jsem jí pouze o vyhřívané rukojeti, které při ranních nízkých teplotách kolem 0 jsou opravdu k nezaplacení. V dubnu 2013 mě čeká zase technická, přijde mi, že tam jsem snad každý půl rok, hrozně to letí.






















1.3.2013 zahájena další sezóna. Na polích se drží ještě poslední sníh, ale silnice už jsou v pohodě sjízdné, jen ta zima po ránu při cestě do práce je trochu na obtíž Zkompletovány všechny kufry od Givi koupí posledního, třetího - TopCase Givi Maxia3 E55N, celková litráž kufrů - krásných 137 litrů, to už je slušné.



























Tak v prvním listopadovém víkendu r. 2013 se mi naskytla velmi výhodná koupě Hondy CBF1000F r.v. 2012 a tak jsem se rozhodl, že svého miláčka prodám. Odstrojený a vykoupaný stojí v Plzni v Hondě Šmucler a čeká na svého nového pána. Tachometr se zastavil na cifře 83971 km, tzn., že v sezóně 2013 jsem stihl nalítat 11522 km, a kdybych se nerozhodl k prodeji, mohlo to být koncem listopadu ještě cca o tisíc více. Každopádně mohu konstatovat, že krom pravidelného servisování po 6000 km jsem za celou dobu užívání mého sršně (od roku 2008 do 2013) neměl jediný problém, nikdy mne nenechal na holičkách a vždy mne dovezl v pořádku zpět domů. Budu vždy vzpomínat jen v dobrém a každému případnému zájemci o šestkového Horneta mohu pouze sdělit, že si vybral dobře

















Dnešního dne (24.4.2014) si sršně odvezl nový majitel a tím definitivně skončila má šestistovková éra Přeji mu mnoho šťastných kilometrů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Asso2
Asso2 napsal 12.03.21 v 19:28 10b.

Dooger
Dooger napsal 15.06.16 v 20:27 10b.

marusch
marusch napsal 11.05.13 v 20:39 10b.

Dávám 10 bodů .

Ali_G
Ali_G napsal 02.05.12 v 19:03

zdravím, chtěl jsem se zeptat jestli nevadí té brašně rozpálený výfuk? Dík za odpověď.

Kulhys
Kulhys napsal 01.07.11 v 23:24

Nazdr, srsen hezkej. Jen mam ten dojem, ze mas ty e41 na fotkach opacne. Odrazkama dozadu. Nebo se pletu? Jen stastne kilometry

Více komentářů



TOPlist