PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pribor
Vloženo 22.2.2010
Aktualizováno 28.10.2010
Zobrazeno 8 913x
HODNOCENÍ PROFILU OD 40 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Zatim spokojenost =) koupeno 22.2.2010 - původní majitel ji měl jako obyčejný spotřební dopravní prostředek... u mě snad dostává víc než na co byla zvyklá... můj novej Brouček =) =D

Více fotografii

Recenze

Hornet z roku 2002... nalítáno 18 772km, tak snad má ještě neco před sebou...

Původní majitel ji měl, jak už jsem psal, jen a pouze na to, aby ho dovezla kam potřebuje... Podle volnýho času ji odvážel do Ňejakého servisu na Ňějaký ten servis... V telefonu se zdal bejt moc příjemnej, ochotnej a několikrát mě řek, že je motorka v supr stavu a že by za ní dal ruku do vohně... Dobře, v jedno krásný zimní pondělí 22.2.2010 jsme s taťkou, a kdyby náhodou jo, tak už mnou vypsanou kupní smlouvou, vyrazili s pučenym postaršim Transitem směr Jablonec Nad Nisou... Cesta stála s timdle ,,veteránem,, fakt za to jak tam, tak i zpět ... Po vyškrábání se totálně zachumelenejma horama na jednu nejmenovanou sjezdovku, sme dorazili do cíle...Motorka byla prej vomytá, ale hned po tom co sem ji poprví zahlíd, sem si udělal svůj obrázek... Špinavá jak prase, ňáký mazlení a láska ji dopřána fakt nebyla... Všude samá bagáž, tyče a dráty na uchycení brašen... Na vidlích rakouszká dálniční známka a 12V zásuvka vomotaná na řidítkách vypovídali o cestovním duchu předchozího majitele... Prolez sem ji od sklepa na půdu a všechno, krom kosmetického vzhledu a čistoty, se zdálo býti v cajku ... Chytla na cvrknutí, motor běžel bezchybně a všecko jakoby mě říkalo, ,,koukej si mě naložit a vodvíst!" ... Po minimálně hodině ležení na zemi a konverzovaní s majitelem o jeho cestách do Chorvatska a Polska k moři a o servisu za 12tisíc, na kterej mě teda dal pravej paragón ze servisu, jsme dopsali kupní smlouvu... Vysolil jsem mu svoje celoživotní úspory a začal přemejšlet, jak ji dostat přes ty haldy sněhu do auta ... On mě podal ruku, popřál mě hodně zdaru a zmizel za ty peníze koupit kotel do jeho penzionu... Cestou domů sem furt čuměl dozadu na motorku a hlavou se mě honilo tisíce myšlenek... Jaká asi bude...? je fakt v pohodě...? kolik může mít fakt najeto...? padne mě do ruky...?

Doma jsem ji vyložil hned do garáže, ještě jednou si poslech ůchvatnej zvouček štyrválu a letěl sem domu se učit do školy... Od tý doby jsem ve dne v noci nepřemejšlel o ničem jinym a jenco počasí dovolilo, tak sem ji startoval, nechával ohřát a projížděl po okolí, kde nebyl sníh... Prolejzal sem ji vejkend co vejkend a pomalu přicházel na nedostatky, o kterejch mě teda předchozí majitel přesvědčoval že jsou v pořádku, který mě vyváděly z pocitu spokojesti... Po několika hodinách strávenejch demontáží všech plastů, nádrže a různejch dílů, který dou dólu pomocí běžnýho vercajku, jsem přicházel na fakty, že byla položená na obě strany a že tam je dost dílů novejch... Na nevomytý motorce nebylo samozdřejmě nic vidět... Šroubky se známkama několikrátého povolení a dotažení, mnoho dílů ,,ochmataných,, a řádně používaných. Náhon tachometru, který byl na sekundáru slepen tavnou pistolí, lehce přihlý řidítka na pravý straně, pár oděrků lehce opravitelnejch a lehce opravenejch, další byly vidět víc a opravený míň. Při vytočení k devítí tisícům a následnym puštění plynu lehounce modře pokuřovala a brzdový desky, prý měněny, vyměněný fakt nebyly... Třeba i baterka byla za tejden skoro po smrti... To všechno a další fakty mě řikaly, že má motorka dost za sebou a začal jsem pochybovat o počtu najetejch kilometrů... Na druhou stranu bylo i hromada věcí který mě těšily... Při prohlídce brzdičů a brzdovejch desek byly všechny šroubky netknuty a po odšroubování se ,,sypala,, červená, nejspíš výrobcem ,,natřená,, barva. Desky jsou sice zralý na výměnu, ale nejspíš nejsou doteď měněný... Řetězovka tam je maximálně druhá a ta je teda nová! Například i sedadlo bylo buďto měněný a nebo je pořád v parádnim stavu... Tak jsem nikdy nepřišel na kloub tomu, zaco dal předchozí majitel těch 12 tisíc korun... ?!

Když bylo ještě lepší počasí, tak jsem jezdil vejkend co vejkend a zkoušel různé styly jízdy a jestli je rám a motor v pohodě... Ostatně, hlavně o to mě celou dobu šlo, protože plány na ,,přestavbu,, a ,,vyvonění,, motorky k obrazu mýmu byly obrovský!... V servisech při ,,zavírání,, motorky na 25KW a v servisech, kde už máme za ty léta jako rodina dobrý vztahy, mě ujišťovali o tom, že je v republice každá druhá motorka položená a že motor šlape jak by měl. Řikali mě ať si ji vážim a užívám a že nemá cenu hledat případný nedostatky, že přídou časem samy... I problém s modrym ,,pokuřováním,, vyřešili opravou škrtící klapky přívodu vzducu ke karbcům...

O nedostatcích a ,,dostatcích,, bych tady moch psát asi až do Vánoc. Nakonec jsem se teda asi skoro smířil s tim, že se o historii nebo živopisu týdle motorky snad nikdy nic nedozvim a že se stejně při mym štěstí, nebo do tý doby než co bych si koupil fung novou motorku, budu furt v něčem šťourat a nikdy nebudu sto% spokojenej s tim co mam... Stejně při mym studentskym a ne moc výdělečněschopnym životě nebudu mit nikdy tolik financí nato abych si moh vymejšlet a nakonec můžu bejt rád, že nejzdim na kole, ale že mam ve stáji takovoudle moc fajnovou šestku , která si určitě zaslouží lepší přístup, než co měla u předchozích dvou majitelů... Budu se teda snažit dát jí tolik lásky a něhy co budu moct a moc doufát, že nikdy nepřídou žádný velký závady a nebo snad nehody!!!

Další info o našem společnym žití najdete ve zbytku profilu

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Asso2
Asso2 napsal 12.03.21 v 19:28 10b.

Fenome753
Fenome753 napsal 23.05.18 v 08:53 10b.

krac_c
krac_c napsal 29.01.17 v 13:25 10b.

Dan-D
Dan-D napsal 04.12.14 v 21:52 10b.

Parádní dávám 10b

lested
lested napsal 02.10.13 v 10:59

Supr moto, mohu potvrdit. Cetl sem tvuj denik a asi se v hodne vecech necham inspirovat. Za me 10b

Více komentářů



TOPlist