renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Elefant 900 (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pája19
Vloženo 5.1.2012
Aktualizováno 19.9.2020
Zobrazeno 5 702x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Deník motorky
Nalezeno 20 záznamů

  • Měření výkonu zase

    Už ani nevím, kolikrát jsem byl s Elefantem na brzdě, ale finální čísla jsou sympatická, takže mám chuť se pochlubit. Vesměs všechny úpravy motoru jsou v deníku zapsány, takže je nebudu znova vypisovat. Výsledek je 9

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 14.09.2020
    Uskutečněno: 14.09.2020
    Tachometr: 83000km
    Komentářů: 1x
  • lehký setrvačník

    Motor se mi povedlo naladit tak příjemně, že jsem se rozhodnul to trochu pokazit lehkým setrvákem. Do klasických devítistovek Ducati lze s menšími úpravami namontovat setrvačník z Monstera 600. Není to žádná drahá věc a

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 29.07.2018
    Uskutečněno: 06.07.2018
    Tachometr: 77500km
  • podvozek Hyperpro

    No a aby toho nebylo málo, tak jsem si přes zimu udělal radost a sehnal jsem do předku progresivní péra Hyperpro včetně olejové náplně a na zadek jsem zakoupil jetej tlumič z Grancanyona a k němu taky péro Hyperpro. Na p

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 28.07.2018
    Uskutečněno: 30.04.2018
    Tachometr: 77000km
  • výměna koleček

    Už před nějakou dobou jsem se smířil s tím, že budu jezdit jen po asfaltu. Na všechny klouzavější povrchy nemám koule. Takže musela následovat výměna pneu za něco silničnějšího. Jenže co obout na ty úzký ráfky? Nic. Takž

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 28.07.2018
    Uskutečněno: 29.04.2018
    Tachometr: 77000km
    Komentářů: 2x
  • Servis po 1000 km

    Pokořil jsem magickou hranici 1000 najetých kilometrů, tak mám nějaký poznatky z vývoje a provozu. Nalil jsem do oleje Engine Flush od Valvoline, nechal pět minut povrčet a vypustil. Stejně tak sem vylil i filtr a před

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 20.06.2016
    Uskutečněno: 20.06.2016
    Tachometr: 71000km
  • Příprava na sezónu alá generálka

    Takže je to tady hoši. Pěkně dlouho připravovaná přestavba motoru je konečně hotová. Stačilo jen sehnat hlavy válců z typu 900SSie, vysokokompresní kované písty s vrtáním 94mm( výsledný obsah 944ccm, tak bacha!) a celý t

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 27.05.2016
    Uskutečněno: 27.05.2016
    Tachometr: 69693km
  • Úprava výfukových svodů

    Po výměně originálního výfukového systému za vyráběmé svody a otevřené tlumiče Termignoni došlo ke snížení výkonu a lehkému zvýšení kroutícího momentu jak jsem psal v jednom z minulých příspěvků v deníku. Skóre - 3 koně,

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 10.09.2015
    Uskutečněno: 10.09.2015
    Tachometr: 68888km
  • řetězovka muší bejt

    Aby si někdo nemyslel, že vymejšlim jen hovadiny, tak sem dávám i zápis o výměně řetězovky. Kolesa jsou Chiaravalli a řetěz ČZ. Malý kolečko je jiný, než má bejt, ale to už je nějaká historická mejlka u Elefanta 900. Naš

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 27.01.2015
    Uskutečněno: 01.06.2014
  • Měření výkonu po aplikaci svodů a tlumičů

    Tak jen pro pořádek a aby bylo nad čim přemejšlet. Nějaký Nm nahoru a nějaký koně dolu. Svody jsou momentálně na předělání, pro přísun koní jsou moc dloooouhý... Ideální vypočítaná délka je okolo 80cm a tohle je cca 134c

    Typ: Oprava
    Vloženo: 20.02.2014
    Uskutečněno: 20.02.2014
  • vejfuk system

    Takže začínáme s laděním. A hezky od konce. Vymazlený vejfukový svody od firmy Mongol-motors a tlumiče od neméně renomované firmy Termignoni. Výroba svodů zabrala několik víkendů strávených dlouho do noci v dílně. Materi

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 02.12.2013
    Uskutečněno: 02.12.2013
    Tachometr: 63000km
    Komentářů: 2x
  • Zas po půl roce zážeh!

    Včera se to konečně zase rozběhlo. Start na drc, ale jen na jeden válec. Zapomněl sem zapojit zapalovací jednotku druhýho válce blbec. Jinak je to trošku rozháraný, ale to připisuju jinejm válcům a pístům, který mám na t

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 30.04.2013
    Uskutečněno: 30.04.2013
  • Tak už je to prakticky hotový...

    Takže celý sem to rozházel hlavně kvůli prasklině na rámu. To se povedlo díky práci Mongolmotors zavařit a následně i překontrolovat kvalitu sváru ve firmě Dekra. Tímto oběma zůčastněným velice děkuji. Následné finišován

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.04.2013
    Uskutečněno: 18.04.2013
  • Příprava na sezónu

    Jestli si někdo představuje přípravu na sezónu výměnou oleje, dobití baterky a dofoukání pneu, tak já teda ne e. :-) Pracuje se na zavaření praskliny v rámu, novejch kotoučích, deskách, repasu třmenů, výplachu brzdov

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.02.2013
    Uskutečněno: 18.02.2013
    Tachometr: 57888km
  • Brždění

    Byl jsem teď na konci sezóny mrknout, jak na tom vlastně sem s motorem a kde a kolik by to chtělo zapracovat. 78Nm při 4660ot/min a 64,5 koně při 6500ot/min není na tak starou babičku zas tak zlý. A aspoň uvidim nějakou

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 16.11.2012
    Uskutečněno: 16.11.2012
  • První testovačka

    V sobotu jsem ještě vyměnil olej, svíce a řemeny, naladil volnoběh a máznul řetěz. No a po cca půl roce kuchání sem jí konečně vzal ven na testovací jízdu. Vypadá to, že všechno funguje jak má. Teda kromě mě. Už sem asi

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 02.07.2012
    Uskutečněno: 02.07.2012
  • Jarní sezóna v plnym proudu

    Lehká oprava - kola dolů, motor ven. :-) Trochu sem se rozvášnil, ale myslím, že jsem schopen to letos poskládat. Kdo si hraje nezlobí... Po levé straně BMW 2002, ale neříká mi pane.

    Typ: Oprava
    Vloženo: 16.05.2012
    Uskutečněno: 16.05.2012
  • Karburace

    Protože jsem měl cca týden hlavy a válce na přerovnání dosedacích ploch, rozhlíd sem se po dílně, co dělat. V rohu odložené karburátory byly jasnou volbou. :-) Na to, že byly používány na poměrně čisté a zachovalé moto

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 09.05.2012
    Uskutečněno: 09.05.2012
  • Hlavy

    Po shlédnutí několika inspirativních stránek jako je http://kaemna.de, http://cjsracing.co.uk nebo http://www.mbpducati.ca jsem se rozhodl ty vyndaný hlavy dát trochu do pucu. Takže broušení a leštění ventilů, nový vodí

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 17.04.2012
    Uskutečněno: 17.04.2012
  • Údržba a kontrola motoru

    Trochu sem se vydal na prozkoumání toho Ducati zázraku. Je to celkem pěkná technika a tak proč si jí neprohlídnout, vyčistit, seřídit a trochu tomu porozumět. Tlaky ve válcích byly 11,2 a 9,9 a vůle na ventilech 0,15 /

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 19.03.2012
    Uskutečněno: 19.03.2012
  • Poprvý ven

    27.2.2012 Tak konečně poskládáno a projeto. Vše funguje jak má. Elektrika je hotová, uhlíky ve startéru nový, startovací kabeláž nová, přidány relé na světla alá Alex Fischer + extra kabeláž, nová pojistkovka + jedna po

    Typ: Oprava
    Vloženo: 27.02.2012
    Uskutečněno: 27.02.2012


TOPlist