renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Cagiva Elefant 900 (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pája19
Vloženo 5.1.2012
Aktualizováno 19.9.2020
Zobrazeno 5 683x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Příprava na sezónu alá generálka

Vloženo: 27.05.2016, Uskutečněno: 27.05.2016, Stav tachometru: 69693 km, Zhlédnuto: 22x


Takže je to tady hoši. Pěkně dlouho připravovaná přestavba motoru je konečně hotová. Stačilo jen sehnat hlavy válců z typu 900SSie, vysokokompresní kované písty s vrtáním 94mm( výsledný obsah 944ccm, tak bacha!) a celý to nějak poskládat dohromady. Takže GO hlav, vodítka, ložiska, přebroušený ventily, sedla, moderně řečeno "porting" sacích a výfukových kanálů, slícování kanálů, nový gufera, a samozřejmě seřízený vůle. Mimochodem skvělej šop na ventilový podložky je bevelheaven.com.
Rozdíl v hlavách je dost velkej, ventily maj průměr talířů 43mm/38mm oproti origo elefantím 41mm/35mm.
Vačky jsou taky dost jiný, 280/274 stupňů oproti 260/258stupňů. Zdvih vaček jsem naměřil o 3 mm vyšší, takže prostě masakrální nárůst výkonu a koulí a vůbec všeho.
Dále nechat převrtat válce a udělat nikasil a ještě pro sichr jsem nechal stáhnout písty nahoře o 3mm, aby tam nebyl tak hovadskej kompresní poměr 11,5:1. Teď by tam mělo bejt něco okolo 10,7:1. Jo a taky jsem kvůli tý kompresi stáhnul o 2 stupně předstih, aby to nedetonovalo.
Jak to opravdu jede uvidíme asi až na konci sezóny páč se mi to nechce tejrat takhle sirový. Pak to samozřejmě prdnu na brzdu a uvidíme, jestli se to rozlítne, nebo jestli z toho vymáčknu aspoň deset koní navíc a pokořím magickou hranici 80ti (slovy osmdesáti!!!) koní.
Jako kolotočářský tuning jsem přihodil titanový šrouby do spojky a taky do rozety. Kdyby teda byly někomu titanový šrouby v kotoučích málo...
A teď to hlavní...včera najeto 31 kilometrů bez poruchy! Jedu jak posranej, točim to od třech do čtyřech a modlim se, aby to jezdilo.
Takže sezóna začala a zítra to roztočíme na srazu v Bohdanči!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Měření výkonu zase

    Už ani nevím, kolikrát jsem byl s Elefantem na brzdě, ale finální čísla jsou sympatická, takže mám chuť se pochlubit. Vesměs všechny úpravy motoru jsou v deníku zapsány, takže je nebudu znova vypisovat. Výsledek je 9

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 14.09.2020
    Uskutečněno: 14.09.2020
    Tachometr: 83000km
    Komentářů: 1x
  • lehký setrvačník

    Motor se mi povedlo naladit tak příjemně, že jsem se rozhodnul to trochu pokazit lehkým setrvákem. Do klasických devítistovek Ducati lze s menšími úpravami namontovat setrvačník z Monstera 600. Není to žádná drahá věc a

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 29.07.2018
    Uskutečněno: 06.07.2018
    Tachometr: 77500km
  • podvozek Hyperpro

    No a aby toho nebylo málo, tak jsem si přes zimu udělal radost a sehnal jsem do předku progresivní péra Hyperpro včetně olejové náplně a na zadek jsem zakoupil jetej tlumič z Grancanyona a k němu taky péro Hyperpro. Na p

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 28.07.2018
    Uskutečněno: 30.04.2018
    Tachometr: 77000km


TOPlist