Takže je to tady hoši. Pěkně dlouho připravovaná přestavba motoru je konečně hotová. Stačilo jen sehnat hlavy válců z typu 900SSie, vysokokompresní kované písty s vrtáním 94mm( výsledný obsah 944ccm, tak bacha!) a celý to nějak poskládat dohromady. Takže GO hlav, vodítka, ložiska, přebroušený ventily, sedla, moderně řečeno "porting" sacích a výfukových kanálů, slícování kanálů, nový gufera, a samozřejmě seřízený vůle. Mimochodem skvělej šop na ventilový podložky je bevelheaven.com.
Rozdíl v hlavách je dost velkej, ventily maj průměr talířů 43mm/38mm oproti origo elefantím 41mm/35mm.
Vačky jsou taky dost jiný, 280/274 stupňů oproti 260/258stupňů. Zdvih vaček jsem naměřil o 3 mm vyšší, takže prostě masakrální nárůst výkonu a koulí a vůbec všeho.
Dále nechat převrtat válce a udělat nikasil a ještě pro sichr jsem nechal stáhnout písty nahoře o 3mm, aby tam nebyl tak hovadskej kompresní poměr 11,5:1. Teď by tam mělo bejt něco okolo 10,7:1. Jo a taky jsem kvůli tý kompresi stáhnul o 2 stupně předstih, aby to nedetonovalo.
Jak to opravdu jede uvidíme asi až na konci sezóny páč se mi to nechce tejrat takhle sirový. Pak to samozřejmě prdnu na brzdu a uvidíme, jestli se to rozlítne, nebo jestli z toho vymáčknu aspoň deset koní navíc a pokořím magickou hranici 80ti (slovy osmdesáti!!!) koní.
Jako kolotočářský tuning jsem přihodil titanový šrouby do spojky a taky do rozety. Kdyby teda byly někomu titanový šrouby v kotoučích málo...
A teď to hlavní...včera najeto 31 kilometrů bez poruchy! Jedu jak posranej, točim to od třech do čtyřech a modlim se, aby to jezdilo.
Takže sezóna začala a zítra to roztočíme na srazu v Bohdanči!
Vlastník | Pája19 | |
---|---|---|
Vloženo | 5.1.2012 | |
Aktualizováno | 19.9.2020 | |
Zobrazeno | 5 683x |