Italská krasavice ! Tak dlouho jsem na ni čekal ! Ve své době nejrychlejší a nejsilnější cestovní enduro !
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Je pěkně mohutná, ale zároveň příjemně úzká. Ducati motor nezapře svůj zvuk. Je to prostě něco úplně jiného, než uhlazený japonci. Je to dravec a i v dnešní době mě překvapila, jakej má zátah.
Recenze
Co napsat. Je to raritní motorka, kterých bylo vyrobeno 999 kusů. Limitka na počest Ediho Orioli, který na ni 2x vyhrál Paris Dakar. Suchá spojka, hrůzostrašně rachtající desmo motor ve volnoběhu a na svou dobu nejlepší podvozek co se na světě vyráběl.
Jedna z prvních motorek se vstřikováním (Weber) a hydraulickou spojkou.
Elefant chodí jak hodinky, dokonce i dobíjí a tak jsem zvědavej, jakou mi bude dělat radost. Když jsem ho dovezl, tak jsem si k němu dal židli a 2 hoďky jsem na něj koukal jak na svatej obrázek.
Vůbec není znát. že to je 30 let starej stroj.
Cena nového Elefanta v této verzi byla v roce 1990 absolutně nejvyšší z celé "svaté čtveřice".
Yamaha XTZ 750 Super Tenere: 11.980,- DM
Honda XRV 750 Africa Twin: 12.880,- DM
BMW R100 GS: 13.950,- DM
Cagiva Elefant 900 ie: přes 18.000,- DM
20.3.22
Tak jsem ji včera pořádně protáhnul. Musím teda říct, že funguje úplně fantasticky. Už mi dochází, proč byla v době svého vzniku tak drahá. Vymyká se všemu ostatnímu. Prostě jsem to nevydržel a alespoň na chvilku jsem ji vzal na takovou rozbitou polňačku a lesní cestu. Byl jsem fakt v šoku. Tak pánové, takhle motorka strčí do kapsy i dnešní velký enduro stroje. Mám pocit, že žehlí terén líp než moje Africa CRF 1000. To byla fakt nádhera. Ten podvozek má úplně fantastickej ! Je to motorka, která se v sériové verzi asi nejvíc přibližuje speciálu, kterej jel Dakar. Škoda, že s ní do toho terénu nemůžu víckrát, protože už na ni není prakticky nic k sehnání a něco na ni poničit by byl sakramentskej hřích.
Tohle je stroj, kterej předběhl svou dobu nejmíň o 10 let !!
Nadhera
Na to jsem nemel koule kdyz jeste sla koupit
Tohle je prostě pecka.
To je kousek, na to se můžu dívat do nekonečna
Kolikrát si říkám, jaká škoda zániku Castiglioniho impéria, dokázali tvrdit muziku ve všech soutěžích, na které se zaměřili. A navíc ty motorky byly a jsou i po těch letech neskutečně sexy
Elefant 900 patří jednoznačně mezi IKONY tohoto sportu.
Nádherná klasika , ať dělá jen radost
Nádherná!! Ať jezdí dlouho a dobře