Po výměně originálního výfukového systému za vyráběmé svody a otevřené tlumiče Termignoni došlo ke snížení výkonu a lehkému zvýšení kroutícího momentu jak jsem psal v jednom z minulých příspěvků v deníku. Skóre - 3 koně, + 8Nm, což nebyl uspokojivý výsledek.
Následovalo to, co mi všichni v okolí radili už při první evoluci. Propojení svodů mezi sebou. Následovalo zjemnění zvuku a ochota se točit byla cítit. Při měření na brzdě se zjistil velmi pozitivní vliv propojení svodů. Oproti první evoluci je rozdíl +7,5 koně a +8Nm. Proti hodnotám změřené motorky bez úprav +4,5 koně a +16Nm. Průběh práce, výkonu i kroutícího monemtu je patrný z následujících obrázků...
Velké díky patří firmám Dušan Veverka Pařížov(sváření, leštění, řezání, broušení) a zároveň MongolMotors Zminný(motorová brzda, ladění karburace).
Ladění motorů zdar!
Vlastník | Pája19 | |
---|---|---|
Vloženo | 5.1.2012 | |
Aktualizováno | 19.9.2020 | |
Zobrazeno | 5 702x |