PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 1000S (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Zedsdead
Vloženo 20.4.2011
Aktualizováno 16.6.2019
Zobrazeno 2728x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Sportovní polokapota. Litrový dvouvál. Slušná motorka za slušnou cenu. Bez elektronických asistentů.

První dojmy - První jízda na V-dvouválci v životě byl teda zážitek. Jetště na k tomu na litru.. Brzdí to hodně motorem. A ten zvuk...to je nirvána. Posez je sportovní, ale nic extrémního. Brzdy jsou slabší, ale pro naháče stačí.

Recenze

Moje zkušenost:

Mínusy:
1.Nepříjemná jízda vesnicema a na nekvalitních silnicích.

Plusy:
1. Supr ale opravdu supr zvuk s laďáky.
2. Má charizma, silně návyková jízda na dvouválci.
3. Kupodivu spotřeba - i při svižné jízdě cca 7 litrů.
4. Líbí se jí zatáčky a vysedání.
5. Dostatek výkonu a průběh.
6. Design.
7. Polokapota.
8. Hmotnost.
9. Cena.

Update 23.4.2011

Tak mám zatím nalítáno cca 700 km a plná spokojenost.
Na to moto si člověk musí zvyknout a pak je to samá radost.
Jel jsem i v noci ale nesvítilo to moc. Po prozkoumání světel jsem zjistil, že jsou žárovky nějaké přičmoudlé, tak jsem dal nové a svítí to už normálně.

Update 15.5.2011

Před pár dny poprvé jízda na dálnici. Je dobré zalehnout a pak je ticho i při 200 kmh. Polokapota pracuje supr. Motorka je klidná i ve vysoké rychlosti. Zatím to jelo 230 a zrychlovalo by to dál jako nic.

Update 6.11.2011

Za první sezonu jsem najel cca. 10000 km. (musím se smát inzerátům, kde mají 7-leté SV-čka s 35000 km) Závady: přední brzda nemá čistý chod-budu muset rozebrat a vyčistit. Laďákům odchází lak a těsnění. Jinak jen měním olej a leju benzín. Takže celkově spokojenost.

Update 12.7.2012

Stále totální spokojenost. Není co řešit. Tu brzdu jsem vyčistil, ale je to pumpou. Je to daný konstrukčně, zkoušel jsem to i na novém SV-čku. Mačkání páčky zatlačuje píst pumpy. Ten element páčky je ale vyosený. 1 mm jsem ho podbrousil aby tlačil do osy pístu a konečně to funguje! Taková pytlovina...

Update 28.11.2013

Po 3 letech mě ta motorka ještě neomrzela. Bez závad. Řešil jsem odvzdušnění zadní brzdy a povedlo se to až napotřetí. Ten vzduch tam je i když se to nezdá. Trik je v tom, že musí pod tlakem "vyprskat". Teď jde do výroby nový litrový V-Strom. Logicky by mohli udělat i nové SV.. to by byla pecka!

Update 17.6.2015

Srazil jsem spotřebu pod 6 litrů!! Kontrolka svítí po 200 km.
Opatření: výměna řetězové sady, nafoukání na 2,8 bar, iridiové svíčky, filtry, kapaliny. Pneumatiky Pirelli Angel GT2.

Update 7.9.2015

Seštelování tlumení upředu a hlavně vzadu. Zadek byl přetlumený. Komprese i odskok je teď všude 1-1,5 otáčky od max. otevřený. Tzn. měkký. Pružiny stlačené cca. na polovinu. Motorka je teď mnohem příjemnější na našich rozmlácených silnicích a i tak se moc nepotápí při razantním brždění. Supr.

Update 16.6.2019

Prodáno!! 65 450 km.
Řekl bych: I see you in the next life - and don´t be late! (Jimi Hendrix)
Rekapitulace: byla to dobrá motorka. Nelituji. Možná bych si příště dal pozor a koupil nebouranou, ušetřil bych si starosti, ale jinak OK. Nikdy mně nenechala ve štychu. Najel jsem na ní cca 32 000 km a všechno, co jsem psal o pocitech z jízdy, stále platí. Dnes už je to hardcore, ten posed a hrubý projev motoru, ale dokonalost je nuda. Ten motor prostě nemá rád nic pod 4000 otáček. Já jsem běžně jezdil 5000-7000, to je ideál pro příjemnou, svižnou jízdu na vlně krouťáku.
Uvidíme, co bude dál, něco určitě bude.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
casemxu125
casemxu125 napsal 28.11.13 v 18:01

Ahoj vítej, koupil jsem si taktéž SV 1000S před cca 14cti dny...chtěl bych vyměnit olej ale nevím...která značka bude nejlepší...nemáš nějaké zkušenosti? Díky moc Jirka Maršálek :))

motovlk
motovlk napsal 12.07.12 v 20:57

V tý modrý je to paráda.

MajkBrus
MajkBrus napsal 21.04.11 v 21:46

Ahoj, fajn stroj, tak ať slouží...potkáme se na Dubé

Více komentářů



TOPlist