PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 1000S (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pipa_cz
Vloženo 8.4.2015
Aktualizováno 20.8.2015
Zobrazeno 2014x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Brutální zvuk, skvělej zátah... SV

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:RV moto (Klabava) - Trošku déle trvalo než přišly doklady, ale ne nijak závratně. :) Jinak chování supr, ochotní.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZS 1000 Fazer: Kdysi jsem měl malej dvouvál, tak sem chtěl i nějakej ten velkej zkusit. Tudíš SV

První dojmy - Dříve sem vlastnil naháče, první jízda mi mašina neseděla vzhledem k polokapotáži. Nějak mě tam vadila. Už u druhé jizdy sem si ale zvykl, přestalo mi vadit, že je statická a nenaklápí se s řídítky. Jde jen o zvyk... Vcelku tvrdý stroj, možná mám ale špatně nastavenej zadní tlumič vzhledem k mé váze. Zátah, ach ten zátah :D

Motorku bych doporučil pro - Neřekl bych, že musíte být zrovna lety a tisícem km prověřený motorkář aby jste si jí mohli pořídit. Vždy je to přece o tom jak jezdí člověk a né stroj... Nadruhou stranu, nějakou tu mašinu před tím a trošku rozumu to ale už chceš. Neodpouští tolik chyby jako šestkové vysavače pro náctileté. Jinak řečeno, jezdit 3 roky na 125 a skočit na tohle... Máte dost šancí, že se rozplácnete o první strom, až si v zatáčce podřadíte moc, kousnete kolo a už letíte... Nebo naopak moc přidáte a kolo se utrhne a opět strom... Je tu hodně věcí jak udělat jezdeckou chybu a SV Vám je spočítá.

Doplňky na motorce - Já ;), laďáky ( koncovky scorpion ) , zvýšené cestovní plexi, prdelka od Ermaxu

Recenze

Dvouvál... Chtěl sem nějakej zlobivější motor, než kultivovane čtyřhrnky. Navíc něco na čem tolik nefouká a je se alespoň trošku za co schovat ( nikdy v životě sem neměl nic jiného než naháče, od jawek po horneta ). Jinak jsme si rozuměli, mám rád když se mašina sbírá rovnou od spoda, navíc sportovní vzhled, ale dá se v klidu i cestovat, nemusí na tom člověk ležet jak na supersportu. Přímo luxusní brzdění motorem ( já to miluju, až na hranici utržení zadní gumy, gumě se to už tolik nelíbí a jde pěkně do prd... ). Úložný prostor, tak lékárna, nějaký řetízek na kolo a už tam nedáte ani zapalovač, asi jako všude . Pokud se jezdí na kvalitní asfaltu, je mašina stabilní, na záplatovaných silnicích či větších nerovnostech má hlavně v náklonu tendence "tancovat" prvně mě to vcelku vyděsilo. Budí dojem, že půjde ze zatáčky, ale je to jenom dojem ( možná způsobeno tvrdým nastavením a délkou mašiny, poměrně velkej stroj ). Cestovat se dá, ale doslova hltač km to není. Při velkých porcích Km ( za 3 dny 1200 Km, tak různě po republice ) mě 3 den už dost slušně bolelo celé tělo. Kamarád co se mnou jel na Super Dukovi ale vypadal, že trpí ještě o něco víc :D Servis... no, má svůj věk, má různé malé neduhy ( např : spálenej konektor, veliká sranda... pohlo se řídítky a vše zhaslo, jako kdyby někdo odpojil baterku. Díky bohu to nedělala nastartovaná :D )




... a zrovna můj kousek má problém se spojkou. Řeším, ale ještě sem nevyřešil...

5/2015
Takže spojka vyřešena. Stávalo se, že nerozepla a zůstávala mašina v tahu i s vymáčklou spojkou ( Tak na 20% zátahu, šla udržet nohama, na volnoběh, ale příjemný to zrovna nebylo :P ). Nejdříve sem zrepasoval spojkovou pumpu, nepomohlo. Poté sem repásnul spojkoví pístek - nepomohlo ( přeci jenom už trošku rosil, tak sem to nedělal a hlavně necáloval úplně nadarmo ).
Nakonec sem sundal spojkové víko a jal se rozebrat spojku samotnou. No Lamely už mají rozhodně něco za sebou ale ve smrti nebyli. Navíc by to neřešilo můj problém. Lamely a hlavně plechy sem překontroloval měrkami jestli nejsou křivé. Nic, prostě všechno rovný jak podkladová skleněná tabule.
Tak, poslední naděje. Vzal sem si do ruky pružiny z přítlačáku jestli nejsou moc zmáčklí. To byli, každá byla jinak dlouhá, jen jedna splňovala servisní limit. Navíc jedna a ta zřejmě vše způsobovala byla ohlá do tvaru písmene "C". Zřejmě na jedné straně přimačkávala lamely víc ( nebo míň ) a tím došlo pouze k částečnému rozepnutí.
Oprava cca za 300 Kč ( počítám pouze pružinky ). Těsnění sem použil staré, jelikož nové mi poslali na TL či Storma ( po tel. komunikaci mi v obchodě řekli, že jsou identická ) a i když jsou si ty motory značně podobné, malé rozdíly mezi nimi přeci jen jsou. Těsnění tedy nesedělo.











Teď se budeme ( a doufám úspěšně ) věnovat nastavení podvozku. Madam SV dost plave v rychlejších zatáčkách prdel. Předpětí zadní pružiny je na nejměkčí možnou hodnotu... To asi nebude tovární nastavení, takže soudím, že se do toho předchozí majitel více, či méně hrabal...

8/2015
Tak pro SV zřejmě skončila letošní sezóna. Nechala mě na silnici, takže auto, vlek a prostě vy-mazlená sobota...
Při řazení z 4 na 5 rychlostní stupeň se ozval rachot , jako když nezaskočí kvalt, vymáčkl sem tedy spojku v naději, že tam dokopnu jiný, "kopl" sem do řadičky, pouštím spojku - zase rachot... Navíc se na mě rozblikala kontrolka oleje - nebyl to olej, ale hlášení chyby FI. Chcípnul sem motor a z vymáčklou spojkou zajel ke krajnici. Na mašině nelze řadit, páčka se sice hýbe, ale rychlost jiná nepřeskočí. Vypadá to, že je tam zařazená 6-ka. Převodovka se nejspíš nevysypala, když do SV drbnu, otočí se motor. Doufám, že by to mohla být "jenom" vidlička řazení... JO a abych nezapomněl, SV již nejde nastartovat ( což má asi za následek chyba FI ). Hadry na mašinu věším na hřebík, beru montérky a jdu zjistit jak složité je rozebrat, opravit a hlavně úspěšně složit motor 2V :(

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Václav_
Václav_ napsal 09.08.16 000 22:48

Zdravím, mám taky modré sv řadí sice dobře, ale taky mám problém s chybou FI. Dělá to jak kdy. Někdy otočím klíčkem a normálně čerpadlo zabzučí a nastartuju a někdy se rozbliká chby fi, čepadlo nezabzučí a už nenastratuju, musím několikrát vypnout zapnout, než se zapne jak má. Chtěl jsem se zeptat jak si s tím pochodil??

Drobek64
Drobek64 napsal 20.05.15 000 16:51 10b.

Krásný kousek

stanley11
stanley11 napsal 08.04.15 000 19:33

Máš to pěkné, tak ať ti to šlape... a zadní péro je prostě tvrdé...

Více komentářů



TOPlist