PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 1000S (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rubi_85
Vloženo 18.10.2016
Aktualizováno 18.10.2016
Zobrazeno 2 564x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to takový sportovní cesťáček, který jsem chtěl. Pročítal jsem spousty fór a článků a o většině kladů i záporů jsem věděl. A je pravda, že klady převažují nad zápory.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ1 Fazer: V té době byla pro mě finančně nedostupná.
Yamaha FZS 1000 Fazer: Kamarád ji stihl prodat dřív, než jsem ji od něj koupil :-).
Honda CB 900F Hornet: Měl jsem Horneta šestku a původně jsem přemýšlel nad devítkou, ale zase jsem chtěl něco jiného.
Aprilia Tuono 1000R: Počítal jsem s motorkou dost na cestování a Tuono je spíše taková motorka na hraní a ve dvou by to nebylo úplně ideální.
Aprilia SL 1000 Falco: Nebyl v té době skoro žádný výběr.

První dojmy - Po výběru motorky a zkušební jízdě jsem měl jasno. Sedla mi, vzhledově se mi líbila a ten zvuk dvouválu mě uchvátil. I když hned první myšlenka byla, že tam co nejdříve příjdou laďáky, místo těch brblátek :-D. Jinak to bylo něco jiného než Hornet a to jsem přesně chtěl (změna je přeci život :-) ).

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji pro všechny, kdo nechce jezdit s motorkou 300 a nebo závodit. K tomu tahle motorka vážně není. I když přes 200 není vůbec problém. Je to motorka na blbnutí a do zatáček. Dá se s ní v pohodě cestovat, jen musí být častější přestávky. Nebojte se krouťáku a ani brzdného účinku motoru. Jde jen o zvyk a na toto se zvyká opravdu velice rychle. Dokážu si na tom představit jak začátečníka, tak i pokročilého. Začátečník musí samozřejmě dost opatrně a dokud si to pořádně neosahá, tak moc neblbnout. Lepší do začátku bude určitě slabší SV 650 S. Pro pokročilého a vyježděného motorkáře, to bude jen chvilička. Je to prostě trochu jiné než 4válec a ne každému to sedne. Každý si musí vybrat sám, co mu padne.

Doplňky na motorce - M-Style páčky a rukojeti, výfuky Carbon Can Co, pancířové hadičky, kufry Givi, přešitá sedla, širší řidítka.

Recenze

Proč SV 1000 S

Už první motorka byla velmi složitý výběr. Měl jsem více možností, ale Hornet se mi prostě líbil a tím pádem jsem si ho koupil. Po skoro třech letech ježdění na šestce přišla řada na změnu. A výběr byl pouze litr nebo větší. A už jsem chtěl i něco s plexi. Naháč super, ale při rychlejší jízdě to bylo hodně nepříjemné. Nejdříve jsem chtěl od kamaráda FZS 1000, ale byl jsem moc pomalý a prodal ji dřív, než jsem si to pořádně rozmyslel. SV se mi vždycky líbilo a ještě k tomu mě lákaly dva válce. Ještě mi hlavou proběhlo pár možností, ale nakonec jsem zůstal u SV. Spousta známých mě od dvou válce odrazovalo, že to má kdo ví jaký krouťák a že si někde namelu. Ale z odstupem času jsem si říkal, že to nemůže být tak hrozné, abych to nezvládl. A taky, že ne. Všechny obavy byly pouze plané a není to taková vražda, jak mi bylo kolikrát bulikováno. Po výběru konkrétní motorky jsem se domluvil s prodávajícím na termínu a přijel si projet mašinu. Kluk, přibližně v mých letech, byl naprosto v pohodě a ještě mi toho k motorce spoustu řekl. Pak už jsem se jel projet a bylo to jasné. To prostě chci!!! Byla se mnou i přítelkyně a motorka se jí líbila (chápej ženský, motorka = kolo s motorem, zajímá je jen vzhled a barva ). I když nechci jí křivdit, koukala se i na sedadlo batůžku, které je jen její . Týpek mi při podpisu smlouvy a předávání hotovosti ještě na fotkách ukázal, kde na motorce všude byl a mě hned proběhlo hlavou, kam já s ní také vyrazím. No bylo na něm vidět, jak nerad se s ní loučí (jeho žena čekala mimi a proto měl jiné priority).

Zkušenosti
Mašinu mám už třetí rok a ještě stále mě neomrzela. Baví mě a to je to, proč člověk vůbec jezdí. Projel jsem s ní Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko a naposledy i Slovensko. Za tuto dobu jsem si i zvykl na vibrace od motoru, kde jsem si ze začátku říkal, jestli není něco s motorkou, že to snad nemůže být normální (na Hornetu jsem toto neznal). Na krouťák a lehce jiné řazení se mi zvykalo opravdu hodně rychle. I na to, že jsem nemusel tak bláznit a točit ji do vysokých otáček jako šestku. Podvozek není úplná špička, ale tak to jsem ani nečekal. Splní co má a poradí si i s horší silnicí. Brzdy jsou vlažnější, ale dá se na to zvyknout. Navíc si pomáhám dost brzdnou silou motoru a jde jen o zvyk. Spotřebu motorky neřeším. Podle stylu jezdím já osobně kolem 5,5 - 8 litrů na sto. Ale kolem těch 5ti litrů to bylo jen po dálnici a ještě k tomu cestovní rychlostí.

Sedí jí klikaté silnice, kde se krásně pokládá do každé zatáčky. A je úplně jedno, jestli jsem sám a nebo s přítelkyní. Samozřejmě je to znát na výkonu, ale zase když jedu s ní a plnými kufry, tak se nemůžu nijak moc rozvášňovat. K motorce jsem dostal zmiňované 3 kufry, takže ideál na cestování. Jen přejezdy se musí vždycky přetrpět, jelikož je tam lehce sportovnější posez. Ale nechal jsem si přešít sedlo a vyztužit a je to o hodně lepší. Teď už bolí jen nohy a zadek tolik netrpí. Do města tato motorka není, při nízkých otáčkách malinko ucukává (trošku jsem si pohrál s jedním senzorem a zlepšilo se to), ale s tím jsem počítal (jsou toho plná fóra). Jediné, co mi vážně dělá problém jsou zpětná zrcátka. Na Hondě jsem měl také širší řidítka a v pohodě. Tady vidím půlku svý ruky a dost mě to obtěžuje, že nevidím tak, jak bych si představoval. Musím si dávat hodně bacha. Asi by pomohla jiná zrcátka, ale zatím jsem se k tomu nějak nedostal.

Za celou dobu, co ji vlastním jsem neměl jediný velký problém s nějakou poruchou. Jen dělám pravidelný servis a jednou za čas větší servis ( výměna všech kapalin, seřízení, kontrola všeho možného).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
TomekOva
TomekOva napsal 17.04.19 v 20:51 10b.

Pěkný, mám zas jen SV 650 ale měl jsem i 1000N s Corbin sedlem a se širšími řídítky to bylo i na přejezdy velice pohodlné svezení a neměl jsem jediný problém. S podvozkem jsem si musel pohrát a hodně to trpělo na tlak v gumách (bylo lepší je trochu "přefouknout"), zejména vpředu. Motor byl jak z lokomotivy, rachot taky a chytalo to na brnknutí do startéru. Docela mě i překvapila dravost s jakou vždycky šla do zatáček, byť pak každá nerovnost nebo zvlnění ten podvozek dostala do kolen. Průjezdy městem a kolony byly moje smrt. Mít ji v kapotě (možná i té doplňkové celokapotě) s těmi řídítky jako má Nko, nezbavil bych se ji

Rubi_85
Rubi_85 napsal 23.01.17 v 15:59

Dík za pozitivní reakce . Jinak ty přejezdy u nás po ČR jezdím krapek rychleji, ale v cizině si to moc nedovolím. Brzdy jsou takové... No jak si zvykneš nemáš problém, ale ze začátku to byl fakt nezvyk. Přišlo mi, že to snad nebrzdí . Oproti Hornetu, FZS a FZ1 co jsem měl možnost jezdit to byl docela znatelný rozdíl. Ale jak si pomůžeš motorem, tak brzdy používáš, až když to je fakt nutné.

Zedsdead
Zedsdead napsal 21.10.16 v 22:05 10b.

Hezky napsané. Já bych jen doplnil, že přejezdy nejsou problém ale musíš jet rychle (cca. 150-160km/h) Pak nebolí zápěstí ani ramena. Pomalá jízda dlouhodobě je mučením. Brzdy nejsou poddimenzované, ale takové tupé. Možná záměrně, jelikož není ABS, aby někdo v panice nezablokoval kolo..
Motor je dobrý, drží a nežere. Převody jsou OK, 6-ka je overdrive, což je prima na dálnici.
Tak ať to jezdí!

dzonnek
dzonnek napsal 21.10.16 v 06:55 10b.

SV je super stroj ja mel 650 a vladla u me velika spokojenost. A ten motor to je parada velice zabavny a hravy. Aspon u 650. Ten litr to bude kladivo tak at dela jen radost

Varda
Varda napsal 20.10.16 v 17:39 10b.

Parádní mašina, mám SV650S a dosti zvažuju litříka

Více komentářů



TOPlist