stratos_r1250gs



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 1000S (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MIK27
Vloženo 21.4.2009
Aktualizováno 19.2.2011
Zobrazeno 4446x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.8

Popis motorky


Sportovněcestovní Japonské dvouválcové torpédo :)

Více fotografii

Recenze

Tak přátelé :) V pátek 6.6.2008 jsem si přivezl krásné černé, fungl nové, SV1000S :)



Na první pohled - krása.. Jen sem se trochu obával toho, pro mne nezvyklého, posedu.. Sedl sem si na to a hurá domu (cca 50Km).



První svezení

Posed v pohodě. Sedlo mi nepřišlo tvrdé, motorka i na místě krásně ovladatelná (srovnávám s DL 1000). Díky poměrně nízkému sedlu se lze dobře rozkročit a motorka je krásně stabilní, když se zastaví. Z jízdního hlediska - do cca 40-50Kmph bylo DL mnohem pohodlnější ale zase díky objemným plastům se špatně projížděli kolony atd.. SV je štíhlé, lehké - prostě opak. Při větší rychlosti pak vítr odlehčí ruce a stává se povození příjemné a s narůstající rychlostí se mu DL nemůže vyrovnat.. Při 140 sem mel pocit, ze me to z DL smete. U SV je to pohoda. Více jak 140 sem nejel. Převodovka je proti DL nebe a dudy. Žádná krátká 1 a dlouhá 6.. Další plus - zejména do města, kde sem na DL často pendloval mezi 1 a 2. Tlumící prvky jsou parádní - dali jsme si krátkou a rychlo projížďku po místních silnicích asi 5. třídy :) a hodně mě to překvapilo. Oproti DL sem nezaevidopval v podstatě žádnej rozdíl v konečné kvalitě - nechtěla mě vyhodit ze sedla atd.. Zvuk je pěknej, jen u DL se mi více líbí výfuky pod sedlem a vlastně i originální zvuk a samotné koncovky.. Díky sklonu řidítek není otočení na místě moc příjemné, takové vratké.. Motor jsem točil max. do 5000 - tedy o něm žádný závěr nemám - jen to, že sem nemohl díky téhle indispozici předjet GSF600 :D. Zátah od spodu je příjemnější nežli u DL - to kolem 3000 cukalo ale zde je hranice níž.

Jízda se spolujezdcem - tak tohle je kámen úrazu.. Při brždění jde spolujezdec hodně na záda řidiči. Zapření oběma rukama spolujezdce je jen chvilkové, jelikož to spolujezdec prostě neustojí - tedy ne má přítelkyně.. Pak jedeš z kopce, brzdíš, vzpíráš sebe i batůžek a je to nehezkej tlak na oblast mezi palcem a ukazovákem, lektech a ramenou.. Taky si spolujezdkyně stěžovala na slušné fičení na helmu při vyšších rychlostech(připisuji to špatné helmě). Úhel nohou je prý v pohodě a to je poměrně vysoká (172cm). Další výtka byla v možnosti se přitisknout k jezdci - sedí výš, sedlo jezdce je poměrně dlouhé a tak je mezi námi pár cm mezera, kterou nemůže využít protože by padala na mé sedlo.. Asi bude muset přibrat :)

Jinak pocitově je SV mnohem příjemnější nežli DL. Zejména v zatáčkách - a to i pro spolujezdce, který sedí poměrně vysoko. Párkrát se mi mírně podklouzla zadní pneu - tedy budu muset ještě nějakou dobu zajíždět.

Dnes mám najeto cca 230km a jsem velice spokojen..

Kvůli pohodlí spolujezdce budou mé první úpravy vyšší plexi nebo upravené sedlo. Nebo obojí. To by mělo odstranit nepříjemný pocit z proudícího vzduch na spolujezdcovu helmu.

A volil bych i vyšší řiditka a povýšení sedla řidiče a snížení spolujezdce. Pak by mohla být ta nepříjemná váha spolujezdce na jezdce hodně eliminována..

Tohle jsou mé pocity a poznatky z prvních kilometrů :)

Pocity po 9000Km.

Motor už jsem ozkoušel do červeně značených otáček a je naprosto parádní. Se seriovými komncovkami je mírně chladnější tak do 5000 a od 10000 otáček, po výměně koncovek je změna citelná - při prvním opouštění křižovatky jsem se dostal na zadní.

Tedy motor za jedna.

Už jsme spolu zdolali i přes 600Km za den, člověk pak trochu zdřevěnělej ale čekal jsem utrpení, které se nekonalo..

Sezóna 2009

Dosavadní úpravy - montáž na kufr a kufr Givi, padací protektory, tankpad. Slazení do černočervené barvy.

Rok 2009 byl pro mne zklamáním, co do počtu najetých kilometrů a tak se již nemůžu dočkat až opadne sníh a vyrazím do nového roku 2010 :)

Na motorce jsem stihl pouze necelých 6 hobby vyjížděk a nalej jsem ani ne 3000Km.. Mohu to připsat zejména škole ale i nové, náročnější, práci..

Sezóna 2010

26.3. první vyjížďka sezony. Nádherné počasí, trochu zafukovala, po celé zimě v plechovce nezvyk a jízda byla hodně moc oparná jak rychlostně tak i náklony. Ale i tak sem si těch 284,6Km náramě užil :)

Účastník Transpubliku 2010.

Tuto sezónu jsem najel opět kolem 3000km a pomalu začal přemýšlet o následovnici SV.

Sezóna 2011

Rozlučková jízda (kolem 200km) se konala 7.2., venku svítilo, teplota kolem 8°C. Jízdu jsem si užil i v tomhle počasí...

9.2. dostalo SV nového majitele.

---

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Riddick
Riddick napsal 09.02.15 v 22:22 10b.

zemic
zemic napsal 22.06.09 v 23:01

v cerny je nejhezci

Více komentářů



TOPlist