Sportovní polokapota. Litrový dvouvál. Slušná motorka za slušnou cenu. Bez elektronických asistentů.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - První jízda na V-dvouválci v životě byl teda zážitek. Jetště na k tomu na litru.. Brzdí to hodně motorem. A ten zvuk...to je nirvána. Posez je sportovní, ale nic extrémního. Brzdy jsou slabší, ale pro naháče stačí.
Recenze
Moje zkušenost:
Mínusy:
1.Nepříjemná jízda vesnicema a na nekvalitních silnicích.
Plusy:
1. Supr ale opravdu supr zvuk s laďáky.
2. Má charizma, silně návyková jízda na dvouválci.
3. Kupodivu spotřeba - i při svižné jízdě cca 7 litrů.
4. Líbí se jí zatáčky a vysedání.
5. Dostatek výkonu a průběh.
6. Design.
7. Polokapota.
8. Hmotnost.
9. Cena.
Update 23.4.2011
Tak mám zatím nalítáno cca 700 km a plná spokojenost.
Na to moto si člověk musí zvyknout a pak je to samá radost.
Jel jsem i v noci ale nesvítilo to moc. Po prozkoumání světel jsem zjistil, že jsou žárovky nějaké přičmoudlé, tak jsem dal nové a svítí to už normálně.
Update 15.5.2011
Před pár dny poprvé jízda na dálnici. Je dobré zalehnout a pak je ticho i při 200 kmh. Polokapota pracuje supr. Motorka je klidná i ve vysoké rychlosti. Zatím to jelo 230 a zrychlovalo by to dál jako nic.
Update 6.11.2011
Za první sezonu jsem najel cca. 10000 km. (musím se smát inzerátům, kde mají 7-leté SV-čka s 35000 km) Závady: přední brzda nemá čistý chod-budu muset rozebrat a vyčistit. Laďákům odchází lak a těsnění. Jinak jen měním olej a leju benzín. Takže celkově spokojenost.
Update 12.7.2012
Stále totální spokojenost. Není co řešit. Tu brzdu jsem vyčistil, ale je to pumpou. Je to daný konstrukčně, zkoušel jsem to i na novém SV-čku. Mačkání páčky zatlačuje píst pumpy. Ten element páčky je ale vyosený. 1 mm jsem ho podbrousil aby tlačil do osy pístu a konečně to funguje! Taková pytlovina...
Update 28.11.2013
Po 3 letech mě ta motorka ještě neomrzela. Bez závad. Řešil jsem odvzdušnění zadní brzdy a povedlo se to až napotřetí. Ten vzduch tam je i když se to nezdá. Trik je v tom, že musí pod tlakem "vyprskat". Teď jde do výroby nový litrový V-Strom. Logicky by mohli udělat i nové SV.. to by byla pecka!
Update 17.6.2015
Srazil jsem spotřebu pod 6 litrů!! Kontrolka svítí po 200 km.
Opatření: výměna řetězové sady, nafoukání na 2,8 bar, iridiové svíčky, filtry, kapaliny. Pneumatiky Pirelli Angel GT2.
Update 7.9.2015
Seštelování tlumení upředu a hlavně vzadu. Zadek byl přetlumený. Komprese i odskok je teď všude 1-1,5 otáčky od max. otevřený. Tzn. měkký. Pružiny stlačené cca. na polovinu. Motorka je teď mnohem příjemnější na našich rozmlácených silnicích a i tak se moc nepotápí při razantním brždění. Supr.
Update 16.6.2019
Prodáno!! 65 450 km.
Řekl bych: I see you in the next life - and don´t be late! (Jimi Hendrix)
Rekapitulace: byla to dobrá motorka. Nelituji. Možná bych si příště dal pozor a koupil nebouranou, ušetřil bych si starosti, ale jinak OK. Nikdy mně nenechala ve štychu. Najel jsem na ní cca 32 000 km a všechno, co jsem psal o pocitech z jízdy, stále platí. Dnes už je to hardcore, ten posed a hrubý projev motoru, ale dokonalost je nuda. Ten motor prostě nemá rád nic pod 4000 otáček. Já jsem běžně jezdil 5000-7000, to je ideál pro příjemnou, svižnou jízdu na vlně krouťáku.
Uvidíme, co bude dál, něco určitě bude.
Ahoj vítej, koupil jsem si taktéž SV 1000S před cca 14cti dny...chtěl bych vyměnit olej ale nevím...která značka bude nejlepší...nemáš nějaké zkušenosti? Díky moc Jirka Maršálek :))
V tý modrý je to paráda.
Ahoj, fajn stroj, tak ať slouží...potkáme se na Dubé
Prostě krásnej stroj...za tu modrou ti dávám desítku...mám doma mladší sestřičku toho co sedláš ty...přeju spoustu zábavy a krásných vyjížděk
Moc pěkná motorka. Než jsem si koupil Bandita, tak jsem byl rozhodnut pro SV650S ale líbí se mi až typ od roku 2003 a výš, jako máš ty, takže taky zvítězila cena Vzhledově, podle mě, moc pěkná a povedená motorka, zvlášťě v téhle modré. Tak teda přeju spoustu krásných km v sedle SVéčka