invelt_unor2



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 1000S (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník VYBA
Vloženo 4.7.2013
Aktualizováno 4.11.2014
Zobrazeno 4743x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Krásná na pohled a ještě hezčí na poslech. Jen pro lidi co znají více jak dvě polohy plynu.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1100: důvod neuveden

První dojmy - První dojem? Krouťák jako prase. Pro mě nezvyklé vybrace v určitých otáčkách, které člověk na 4válci nikdy nepoznal. Mnohem více vnímáte motor i jinak než jen sluchem a to je moc fajn. Mě se to líbí. Motor je tak ostrej v nizských otáčkách, že se vám zadek pořád šoupe po sedačce :D Až pojedu v dešti, bude to chtít určitě jemnou ruku na plynu. Zbytek příběhu v recenzi...

Motorku bych doporučil pro - Určitě bych tuhle motorku (nebo spíš tenhle motor) doporučil lidem co mají něco naježděno např. na 4válcových japoncích a hledají změnu.

Doplňky na motorce - Tzv. "přepáčko"...pevné stupačky.

Recenze

Jelikož jsem prakticky celou dobu co jsem z Jawek přesedlal před zhruba 14-ti lety na japonce měl možnost jezdit jen 4válce (konkrétně CBR 600F a CBR 900RR Fireblade), tak na mě tahle motorka zatím působí...hmmm. Musím začít asi úplně od začátku.
Zjištuju, že těch vjemů je tolik, že je těžké to všechno popsat.
Určitou roli hraje i to, že jsem asi rok a půl nejezdil.
Čím začít...asi u toho jak jsem jí koupil. Doufám, že s tím nebudu úplně nudit, ale patří to k tomu.
Prodávající to dost podělal. Mám na tyhle lidi štěstí. Skoro mě odradil, ale nakonec jsem se nenechal.
Budoucnost ukáže jestli jsem udělal dobře nebo ne.
Nevím jak vy, já nejsem žádnej perfekcionista, ale když přijedu na inzerát jako zákazník, představoval bych si lepší přístup než, že na prodávájícího s kamarádem (tímto bych mu chtěl poděkovat za to, že obětoval svůj čas a jel se mnou...uživatel s nickem v-twin btw :) čekáme více jak 45 minut.
Za těch 45 minut čekání začalo pršet, takže testovací jízda se odsouvá na další den. Byl jsem v tu chvíli už solidně nasranej.
Že před testovací jízdou není v motorce benzín, destičky jsou sjetý úplně na sračku (po demontáži se ukázalo, že jedna už byla z části až na kov) a gumy jsou podhuštěný. Jo asi jsem moc náročnej :D
Je fakt, že z toho všeho jsem měl rozporuplné pocity. Navíc centrální tlumicí jednotka a prostor pod sedlem je zadělanej od toho jak někdo pálil gumu. Bezva.. :/
Vzhledem k tomu, že majitel se živí jako prodejce ojetých motocyklů, jsou tohle věci, který mě drobet zarážejí. snad se jednou chytne za nos a přehodnotí časem svoji "práci".

No...takže studená motorka startuje na první škrtnutí, zvuk je nádhernej...fajn sedám a první cesta vede na benzínku, abych tam týpkovi nalil za 500 benzín a mohl se teda project na motorce co on chce prodat. Kroutim nad tím hlavou, ale budiž. Kamarád trefně poznamenat. "Víš co je jeho výhoda?" (myšleno výhoda prodávajícího). "Že ty chceš tu motorku". :D
Hmmm..kurva má pravdu. Ach jo.
Tak teda jedu, na benzínku je to asi kilometr, na kruháči skuhrá přední kotouč, že se mu ty destičky fakt nelíbí. Slibuju mu, že ho budu trápit co nejmíň a že jestli tu motorku koupim, dostane hned nový destičky.
Od benzínky jedu pár kilometrů přilehlou okreskou do nedaleký vesničky. Cesta hrozná, gumy podhuštěný, ale motor táhne jako hovado. Takže trochu vražedná kombinace.
No každopádně už po cestě jsem rozhodnutej jí koupit. Důvod byl i nižší cena, kvůli kosmetickým vadám (lehce odřená maska a přední blatník po pádu ).
Celkově vzhledově se mě moc líbila, vypadala dost zachovale. Byl jsem hodně limitovanej i finančně. Domluvili jsme se na slevě 5000 kč a tím to bylo jasný. Gumy byly totiž na hranici své životnosti, destičky jak jsem psal. Celková cena 55000kč.







Takže mám svůj první v-twin. Momentálně už má nové destičky, a gumy a já jsem podnikl prvních pár jízd. Napíšu určitě nejaké další dojmy, ale zatím to stačí.
Doufám, že jsem někoho nenudil, ale já to prostě nedokážu napsat jen pár větami :D

Update:
Najeto zhruba 300km na nových gumách a destičkách.
Zjištuju, že při jízdě zapomínám dejchat :D
Pocity celkově parádní, ale jak jsem již psal. Je to pro mě veliká změna, takže se držím zatím na uzdě.
Pod 3000 motor škube...to už je dost nepoužitelnej. Prostě projíždění městem není úplně ideální činnost (vyžaduje hodně práce se spojkou), ale která motorka kromě skútra je na tohle dobrá? :)
Někde jsem četl, že slabší brzdy, ale zatím mě to tak nepřijde a to už jsem jednou brzdil opravdu hodně.
Ve vyšších rychlostech na ní fouká mnohem více než to bylo u "fároše", ale jsem rád. Nechci jezdit už jen top speed..toho jsem si na "fároši" užil až dost. Při maximální rychlosti (zastavila se zhruba na 249) to není nic o pohodlí. Fouká to, motor je taky už takovej uřvanej..nechci s ní takhle už jezdit. Rozhodně tahle motorka se líp cítí v rozmezí otáček 4000-9000 a zatáčkovitá silnice s lepším povrchem. Do zatáček padá jako po másle, jen si člověk pomyslí, že chce klopit...už je tam :D nádhera.
To je to proč jsem si jí koupil a dokáže vám tyhle situace (zatáčky a předjíždění) maximálně zpříjemnit. Do toho ten zvuk a vybrace motoru...nádhera. Při zavření plynu pravidelně vystřelí.
Dost psaní...venku je pod mrakem a vypadá to na pěknej večer. Jdu se project :D

Update:
Jelikož jízda ve městě byla vyloženě peklo a okolo 3000 otáček s ní prostě nešlo prakticky normálně popojíždět rozhodl jsem seřídit TPS senzor podle toho návodu a výsledek je naprosto skvělej. Konečně už můžu project městem a nebejt naštvanej...

http://www.suzukisv....dd778ff13785758a9ad5

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milo_CBR900RR
Milo_CBR900RR napsal 09.03.15 v 09:56

co se stalo na těch fotkách ke konci takový pěkný počtení a pak ty fotky uplně mě mrazilo

Riddick
Riddick napsal 30.01.15 v 19:15 10b.

Riddick
Riddick napsal 30.01.15 v 19:15

Více komentářů



TOPlist