renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Nori
Vloženo 12.2.2011
Aktualizováno 4.6.2015
Zobrazeno 13 883x
HODNOCENÍ PROFILU OD 39 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Splněný sen.Legendární bawoří geeso ve své poslední verzi.Univerzální cestovní bike,co se nebojí dálek ani terénu.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - 20 minutách čekání se mi pán od Motorrad BMW omlouvá za zdržení,podpis smlouvy,kauce,krátká instruktáž a starter přivádí GS k roztomilému bublání. Gyroskopický efekt boxeru se projevuje už při volnoběhu tahem na stranu.Po pravdě při jízdě jsem tento jev nezaznamenal. Dizajn se mi líbí na to,že endura moc vzhledově nemusím.Ale je to absolutně subjektivní,myslím,že v testech hodnotit krásu nebo ošklivost je hloupé.Každému se líbí něco jiného,tak proč vnucovat něčí názor na vzhled... Posez-při mých 180 cm nasedání vcelku ok,po nasednutí se tlumení sníží a v pohodě jsem dosáhnul na zem.Pozice je vzpřímená,říditka celkem od sebe,celkově pusobí velice přirozeně.

Recenze

Úpravy:
Motorka je v plné výbavě s drátěnými koly plus navíc:
-kryty hlav válcu Touratech
-kokpit Touratech 1 plus 2 se zásuvkama: 12V a dobíjecí zásuvka
-placka na stojánek Touratech
-zamykací držák GPS Touratech
-navigace Garmin Zumo 660
-boční nosiče a boční hliníkové kufry BEGR
-zadní nosič a Topcase Touratech ZegaPro s Rapid Trap
-ochranný rám motoru Touratech
-doraz řízení Touratech
-enduro stupačky Touratech
-kryt světla Touratech
-taška pod zadním nosičem topcase Touratech
-tank bag Touratech

Co je optimální řešení pro jezdce,který motorky miluje už 17 sezon?Univerzální motorka pro sport i cestování?Omyl!
Ostrý okruhový supesport a jako druhá motorka velké,pohodlné a hlavně perfektní,legendární mnichovské náčinní s označením BMW R 1200 GS!!!Dnes se mi splnily všechny sny a moje motoevoluce je pravděpodobně ve finále.Není asi už kam dále kráčet.Snad v budoucnu verze Adventure.
Motorka je dovoz z Německa,koupená dnes od Boba vlastnící firmu Cestovní endura.Plná výbava,včetně drátových kol.Černá barva,pár kosmetických škod,nějaký Helmut z Reichu s tím občas lísknul v terénu,jsou vyměněny dekly na válcích.Najeto má 14366km,z toho já jsem zatím ujel 0,0km.
Motorku jsem koupil 6 měsícu poté,co mě uchvátila předváděcí jízda.Zde jsou mé dojmy ze srpna 2010:

Takže ráno mě napadlo,vzhledem k tomu,že jsem jel do Brna na volné a měl dovolenou,skusit zavolat do Renocaru Brno,zda by bylo možné vyzkoušet legendární geeso,model 2010.Domluveno,vratná kauce 20 palackých a tradá po dálnici do moravské metropole.
Po 20 minutách čekání se mi pán od Motorrad BMW omlouvá za zdržení,podpis smlouvy,kauce,krátká instruktáž a starter přivádí GS k roztomilému bublání.
Gyroskopický efekt boxeru se projevuje už při volnoběhu tahem na stranu.Po pravdě při jízdě jsem tento jev nezaznamenal.
Dizajn se mi líbí na to,že endura moc vzhledově nemusím.Ale je to absolutně subjektivní,myslím,že v testech hodnotit krásu nebo ošklivost je hloupé.Každému se líbí něco jiného,tak proč vnucovat něčí názor na vzhled...
Posez-při mých 180 cm nasedání vcelku ok,po nasednutí se tlumení sníží a v pohodě jsem dosáhnul na zem.Pozice je vzpřímená,říditka celkem od sebe,celkově pusobí velice přirozeně.
Jízda:Z počátku hned cítit drobné vibrace boxeru vlastní,v celém spektru otáček.Nejvíce chutná biku držet otáčky mezi 3000-asi 88km/h až 5500-cca 150km/h.Zátah v těchto rozmezích je mohutný.Pěkný rozhled na cestu,člověk se cítí jako Pán.Velice mile jsem překvapen převodovkou-přesná a tichá!Fantastické brzdy,bez efektu ponoření vidlic-efekt Teleleveru.Pri zkoušení ESA je možné za jízdy přepínat mezi Comfort,Normal a Sport.Větší změnu chování jsem nepostřehl,klidně bych se bez tohoto technického řešení obešel.Tlačítkem INFO přepíname údaje o tlaku pneu,dojezdu,pruměrné spotřeby,času,vnější teplotě a už nevím co ještě.Po asi 30 kilometrech směrem na Kyjov si zvykám na ovládání blinkru.Mašina letí velice agilně do zatáček a pusobí svěžím dojmem,lehce se překlápí,šestka na převodovce pobere vše nad 80km/h se slušným tahem.Mimochodem,třeba před sérií zatáček,které jsem chtěl dát,jsem si pomyslel,že letím jaksi moc,mrknu a fakt 120-130 a motor vrní jako při kilču.Takže raději honem na jedovaté ale bezpečné brzdy,srovnat rychlost a lehce překlápět z jednoho celkem slušného náklonu do druhého.To už jsme se přesunuli po okreskách na Buchláky,ESA do pozice SPORT a geeso si s radostí zgustlo na červené VFR800 v pěkném vnějším oblouku.Hodně slušná dynamika a to při spotřebě 5,6 litru na sto...Neuvěřitelné.Po dálnici jsem držel tempo 160-170 bez nejmenšího problému,takže na cestování i po rozbitých silničkách asi optimální bike.Co se týče přejezdu děr,čekal jsem že to bude sametové ale e-e.Díra prostě bude cítit vždy,ale takové šupy do říditek jako na K9 tady nehrozí.
Co jsem slyšel názory na geesa,tak prý první dny jsou zklamáním a až po čase se mu přijde na chuť a třeba po měsíci je to ta nejlepší motorka na světě.U bystřického 1150 jsem byl celkem rozčarován ale dvanáctka mě, musím napsat, rozhodně dostala hned první den.Stačilo 90 minut!

Nyní jsem ale v chladném únoru 2011,motorka vyjede až bude opravdu tepleji.V plánu jsou na prvním místě ochranné rámy na motor a plasty a v řešení už jsou hliníkové kufry Begr s držáky od Mr.Bystřického.K tomu adekvátní kvalitní oblečení.
Mám takové tušení,že spolu projedeme celou Evropu,pokuď osud nebude mít v plánu něco jiného.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pavlys
Pavlys napsal 10.10.17 v 21:12 1b.

Kriste Bože, ta fejsbůková čeština některých trotlů mně jednou zabije...

pilgrim911
pilgrim911 napsal 10.03.16 v 18:42 10b.

pěkný stroj

context
context napsal 15.03.14 v 10:09 10b.

krásny tak ať slouží, přeji hodně km bez nehod

istonbike
istonbike napsal 04.01.13 v 15:41 10b.

Konečně ten správný a naprosto univerzální stroj a navíc s točící se vrtulí ve znaku ty Bergry jsou naprosto luxusní Dávám 10b s přáním super kilometrů v sedle i stupačkách

Pivko
Pivko napsal 10.07.12 v 22:41

Taky si myslím ,že na GSo člověk musí dojit a dospět po mnoha jiných strojích ,ale GS je zatím konečná.Někteří tento facht si nechtějí připustit.Pěkně si užij severu a napiš jak bylo.

Více komentářů



TOPlist