125ka přestala stačit, výběr padl na Sršně, a rozhodně to chyba nebyla
První dojmy - Po 125ce raketa s příjemným průběhem výkonu, nezáludná, hodná mašina.
Recenze
Koupen v listopadu 2010 s 38 000km, kdysi dávno dotažen z Francie. Asi jako každá sportovnější 6ka je do nějakých 7-8 tis ot. hodný, po překročení této hranice se začnou dít věci . Vzhledem k absenci větrného štítku je jízda nad 140 km/h dost nepříjemná, ale je to naháč tak si nemůžu stěžovat (vetrný štítek je v plánu), k brzdám nemůžu říct nic špatného přední brzda i bez pancéřových hadic je jen na 2 prsty. Měl jsem obavy jak se na sršně se svými 192 cm poskládám, ale není to problém. Líp jsem si prostě vybrat nemohl
Motor
Typ Kapalinou chlazený, čtyřdobý,
16-ti ventilový řadový čtyřválec DOHC
Zdvihový objem 600 ccm
Vrtání x zdvih 65 x 45,2 mm
Kompresní poměr 12 : 1
Max. výkon 71 kW / 12 000 ot. za min (95/1/EC)
Max. kroutící moment 63 Nm / 9 500 ot. za min (95/1/EC)
Volnoběžné otáčky 1 300 ot. za min.
Olejová náplň 4,2 litru
Rozměry podvozku
Rozměry (D x Š x V) 2 100 x 710 x 1 070 mm
Rozvor kol 1 420 mm
Úhel řízení 25˚45´
Závlek kola 98 mm
Výška sedla 790 mm
Světlá výška 140 mm
Hmotnost bez náplní 178 kg
Pohotovostní hmotnost 200 kg (přední: 100kg; zadní: 100kg)
Maximální nosnost 190 kg
Celková hmotnost 390 kg (přední: 140kg; zadní: 250kg)
Spotřeba
o hornetu se povídá že je poměrně rozežranej např v porovnání s Yamahou FZS 600 Fazer
tak po těch několika tisící společnejch to vychází asi takto
Dojíždění na brigádu (snažim se jet úsporně) 5,5 - 6,2 l
Když se člověk chce svézt tak si u mě vzal těch 8 l ale myslím že není problém aby si bral i víc (až 10) to je jen o zápěstí
berte v potaz že nejsem zrovna nejmenší a nejlehčí 193 cm a váha to raděj nezmiňuju + plně otevřený výfuk Indy
Jinak samozřejmě parádní Hornet. 10b jasnejch A parádní ukazatel kvaltu
Ař naty nalepky,,
pekný sršen
Moc pěkný Hornetík. 10b
pekna masina 10 b
pěknej hornetek