PROFIL MOTORKY

Yamaha XS 400 (1981)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník methaw
Vloženo 6.9.2010
Aktualizováno 11.1.2015
Zobrazeno 5196x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Spolehlivý stroj, teď už celkem ceněný.

Více fotografii

První dojmy - Co jsem si to zas přitáh do domu?!!! :-D

Recenze

Koupil sem ji slabě rozebranou za parádních 8000, na tacháči 27000, ale moc tomu nevěřím, idkdyž motor má mnohem menší mechanickou hlučnost než XVS 250 z roku 98, co sem měl před ní. Z prvu jsem měl v úmyslu ji postupně přestavět na cafe racera, ale čím dýl ji mám, tak tím víc si začínám vážit toho originálního vzhledu, který dává tomuto stroji duši.

konec léta: Stroj je zprovozněn a seřízen.

podzim: První větší zkušenosti s XS sbírám na okruhu v sosnové(foto).

zima: Shlédnul sem spoustu videí se závodními veterány a cafe-racery. Přesto, že je to stará klasika sem se rozhodl jít do přestavby na kafe-racera. Na začátku sezony to snad bude hotovy...
nejlepší cafe co jsem viděl: sr 400 - konstrukčně mi přijde sr 400 stejná jako xs 400 jen je to jednovál. Ten týpek do toho musel vrazit kopu peněz...

Rebuild se už rozjel, nánosu karbonu je všude hodně, všechno probíhalo dobře až do doby, kdy mi napínák rozvoďáku zapad mezi kartery a tak to vypadá, že to budu muset půlit.

Tak motor vyndanej z rámu a následně rozpůlenej. Napínák sem vyndal, motor přetěsnil a složil. Překvapila mě konstrukce, díky který je takřka všechno přidělaný na spodním karteru, takže stačilo odšroubovat asi patnáct šroubů a bez nějakejch komplikací jsem byl uvnitř. Je vidět, že oproti jawě to měli japonci promyšlený... Motor je zpátky v rámu a už se čeká jen na nový lamely, těsnění pod hlavu a na opravu závitu na svíčku.

začátek sezony: Motorka konečně složena. Na hlavě je nový závit pro svíčku, zabroušené ventily a sedla, vyleštěný spalovací prostor a výfukové kanály + nové gufero u vačky. Zapalování seřízeno + nové svíčky. Nové lamely s pružinymi jsou nainstalovány.

Na rámu jsem změnil zadek, sundal jsem zadní blatník a světlo přidělal pod sedačku. Řídítka jsem vyměnil za sportovnější. Blinkry jsem taky dal jiné. Sedačku jsem prozatím nechal origo. Promáčklinu na nádrži jsem trochu srovnal a zakytoval, stejně jako kus ulomenýho plastu za sedačkou. Teď už jen rozhodnout na jakou barvu to nastříkám...


Večer po zatuhnutí těsnícího silikonu jsem se neudržel a šel jsem to projet. Ze začátku pozvolna a později jsem začal přitápět. Motor se choval naprosto jinak než na podzim. S přidáním plynu motorka hezky akcelerovala, což se před zimou nedělo. Maximálka vzrostla z původních 120 na 145km/h. Dokonce už ani neteče olej... Rebuild se opravdu povedl.



tak zase sosnová, budu si muset dát stupačky jinam nebo mi z nich brzo nic nezbude



Takže v létě jsem si dal ještě práci s lakem, vyztužil jsem tu "upravenou" zadní část, koupil ještě nějaký drobnosti a udělal elektriku aby vše fungovalo jak má. No a na konec toho všeho jsem ji PRODAL... Snad novýmu majiteli bude sloužit věrně aspoň do tý doby než si místo ní pořídí nějakou bezduchou šestistovku jako já...








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jirkarosi
Jirkarosi napsal 22.07.17 000 22:02 9b.

Krásná práce . Kvalitní popis. Můžeš mi napsat označení výfuku ? JR

bulldogbiker
bulldogbiker napsal 21.02.15 000 17:10

japan super moto!!!
at slouží

Robasco
Robasco napsal 22.04.14 000 14:05 10b.

Dal sis práci ...

Více komentářů



TOPlist