PROFIL MOTORKY

Yamaha XS 400 (1986)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník
Vloženo 7.9.2014
Aktualizováno 27.6.2018
Zobrazeno 2489x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.4

Popis motorky


Ani jsem po ní nikdy netoužil.Před zimou se mi udělalo místo v garáži a za slušnou cenu mi to přišlo jako zajímavý základ pro stavbu.Z ,,tohodle"udělat pěknou motorku bude fuška

Více fotografii

První dojmy - Je velká!Oproti předchozí 360ce je to obrovskej kus motorky.Hlavně teda předek-dlouhá vidle a světlo až nad brýlemi.Motor je krásně točivej jako předchozí 360ka.Podvozek kupodivu žádná houpačk,ale příjemně tuhej tak akorát na naše okresky.Brzdy dostačujicí.Tak že řekněme jsem spokojen.

Motorku bych doporučil pro - Není to nic pro závodníky.Stvořeno pro toulání se krajinou a objevování nových míst

Doplňky na motorce - Jediný nadstandartní doplněk který budu montovat budou blinkry.Úplně rozhodnutej ale ještě nejsem...Asi budou brašny

Recenze

Najeto testovacích 50km,docela jsme se zžily,Do zatáček se sklápí hladce a je klidná.Žádné vlnění,stavění či zavírání řidítek.Na předku je obut Heidenau,na zadku Mitaska.Směs vyhovující cestovní rychlosti kolem stovky,maximálku typuju cca 130,ale neměl jsem potřebu to zkoušet.Následuje papírovej proces-přihlášení.Pak už konečně dojde na rozborku,uřezání všeho co je navíc a celkové odlehčení.Pokusím se vyzdvihnout univerzálnost,jednoduchost a sportovní vlastnosti tohoto nevšedního motocyklu.Nečekejte ani Choper ani Cafe todle bude něco docela jiného!

Nakouknutí pod sukni-spíš očesání od všeho nepotřebného.Ještě roztočím flexu a poupravím podsedlový rám.
Pokud má někdo zájem o nějaký z odmontovaných dílů určitě se na ceně dohodnem!





Pomalinku rozjíždím stavbu.Na cestě jsou nové pneumatiky a zrovna se šťourám v elektrice.Jelikož ,,někdo" stvořil nerozebiratelný svazek z jednoho dílu.Nejprv jsem ho chtěl jen upravit,po rozpletení a kontrole několika spojů jsem došel k přesvědčení,že pokud nechci zůstat někde na cestě nebo znovu zažiit jízdu na hořící motorce je třeba natáhnout vše znovu.Vyrobil jsem si k tomu i nápovědu.

8,10,Dorazily nové pryže od pana Dunlopa.Myslím že výběr se docela povedl.Kola prošly před přezutím zkrášlovací procedůrou.
První zkouška nové nádrže.Docela se mi to pasuje k zamýšlenému stylu.
Výměna stupaček za endurové
























Po dlouhé době přidám nějaké aktuality:Kluci od Sharonu namotali nové svody dle mého vejmyslu.Trochu při tom zaimprovizovali a dopadlo to super.Koncovku bych si na pohled dokázal představit menších rozměrů,ale už taky stárnu tak preferuji funkci nad vzhledem.Postačí mi ladné broukání dvouválce.
Přední brzda prošla kompletním rozebráním a hadice je od Hell na míru.

Léto a podzim 2015:Po té co jsem přivezl motorku s novým výfukovým systémem,pustil jsem se do natažení kompletně nové elektroinstalace.Pár letních nocích probdělých,ale zadařilo se.Elektrika natažena a povedlo se ji celkem dobře uklidit pod sedlo.Neskutečná výhoda téhle motorky je,že k tomu aby vrčela ji stačí pár kábliků.Nejvíc toho vede na řidítka a to jsem to trošku odlehčil.Sedlo jsem sehnal během podzima na burze.Dárcem je DT80 a pasuje tvarem výborně.Předělám držáky a bude potřeba přečalounit.Podsedlový rám čeká pár úprav.

Během listopadu proběhlo oživení motoru po dvouleté odstávce.Karbce jsem triskoval od voka a první pokus nevyšel špatně.Motorka chytá studená i teplá.Uvidíme až vyjedu ven z vesnice jestli udejchá i rychlejší tempo.
Každopádně to co se line z výfuku je i s použitím DB zabijáka velice slušnej řev.

Září 2016.
Blíží se finále.Blatníky v laku-odstín slonová kost-Škoda Favorit.Druhý pokus tlumivky do výfuku-stejně to strašně řve,když se to roztočí tak to ale i jede.Držák a obal budíku vlastní konstrukce
Podsedlový rám je povařen,v plniči,připraven na lak.Odstraněny držáky centrálního stojanu.Zadní světlo Lucas s vyráběným držákem.Sedlo Yamaha DT,zámek sedla z DR650.Přes zimu se přečalouní.V plánu jsou trubkové držáky brašen a retro brašny-Dělnické aktovky.

28.Říjen.
Tak jsme to zvládli.Sice se to o pár let protáhlo,ale můžu říct že mám hotovo!Jak se mi to povedlo ať posoudí jiní,ale já jsem spokojen.Motorka se parádně ovládá,nevlní se,nekroutí.V hlavě už ale nosím další projekt tak se budeme muset rozloučit...

31.1.2017 Prodáno novému majiteli do vedlejšího města,tak doufám že se budem potkávat.

Sezona 2018:
Jelikož se novému majiteli trosku zkřížily plány a XSo nemá jen jako druhou motorku na kochačku,ale tráví na něm dost času,začal pociťovat dva nedostatky.Malou nádrž a nedostatek výkonu.
K výkonu jsme si pomohli koupí motoru otevřeného na 33kw.Jelikož se tváří že má celkem houby najeto,koupil se originál filterbox,aby se zbytečně nehuntoval přes čínské košíky.

S nádrží to bylo trošku těžší.Jelikož jsem chtěl alespoň trošku zachovat původní siluetu motorky,hledal jsem co nejpodobnější nádrž té původní.Finanční rozpočet značně omezený,tak jsme nakonec vybrali nádrž z MZ.Tvar je celkem podobnej,akorát moc nepasovala.Vyrobil jsem rozpínák a celej vnitřek nádrže se skoro o centimetr musel roztáhnout aby se vešla na rám.
Když už byla nádrž na rámu všiml jsem si že to v místech napojení na sedlo není úplně to pravé ořechové.Tak jsem na nádrž stříknul montážní pěnu,vybrousil do požadovaného tvaru ,přelaminoval a hurá s tou nádherou za lakýrníkem.
Odstín bude opět divoká třešeň a lakovat se budou i blatníky do černého lesku.
4tvrtá verze DB killeru konečně plní svoji funkci.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
berry78
berry78 napsal 28.06.18 000 10:29 10b.

Na začátku to byl neskutečnej bullshit ... ale vykřesal jsi z toho pěknou a zajímavou motorku ! Klobouk dolů .

nemamnik
nemamnik napsal 14.12.15 000 20:34 6b.

jsem zvědavý taky sem si kouil na zimu xs360 a budu řezat

uš
napsal 21.10.15 000 21:44

Jarolim -počkej si na výsledek,budeš koukat!

Více komentářů



TOPlist