PROFIL MOTORKY

Yamaha XJR 1300 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pagi
Vloženo 30.5.2005
Aktualizováno 4.4.2017
Zobrazeno 4606x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


od roku 2004, kdy jsem ji zakoupil prodělala několik "tuningových" úprav. Poslední stav je na foto. Nejvýraznější je nyní maska, sedlo Bagster, leštěná víčka nádržek, kryt chladiče a řetězu a drobnosti jako kamera, GPS atd.

Více fotografii

Motorka koupena od Yama-Moto Sport

První dojmy - Tehdy jsem z ní měl docela respekt, ale čím déle jsem ji měl tím mi více připadala menší a menší až je úplně nejmenší na světě :-)

Motorku bych doporučil pro - I když již jezdím více na druhé motorce, tak je tato motorka moje oblíbená a jednoznačně nejhezčí klasika, nejvhodnější pro mě.

Doplňky na motorce - Doplňky postupem doby přibývaly a některé opět zanikali. Po větrném štítku následovala polokapotka, kterou jsem ještě jednou změnil na hezčí. Přešité sedlo od Bagstera, mřížka chladiče Puig, navigace Garmin, originální zadní nosič a padací trubkové rámy. Také jsem vyleštil víčka na brzdovku a nechal vygravírovat loga Yamaha. Nějakou dobu jsem na plynové rukojeti měl Trottle rocker, ale loni jsem jej vyměnil za návleky na gripy, které jsou pěkně měkké a zvětšily průměr pro držení.

Recenze

Klasická motorka, která se líbí všem napříč motorkářským spektrem. Ať přijedu kamkoli, tak je to líbivá holka.

V poslední době jsem se opět trochu více vrátil k ježdění na této skvělé mašině. V roce 2016 jsem musel provést nějaké opravy. Po těch 12 letech jsem vyměnil těsnění v předních vidlicí, těsnění ve spojkovém válci. Také přední brzdové destičky, ty byly spíše z prevence. Ve vidlicích jsem dal hustší olej a předepjal pružinu na maximum. Toto nastavení se mi příznivě projevilo na jízdních vlastnostech. Vyrobil jsem si též delší přední blatník. To originální lízátko moc za deště nefungovalo. Je pravda. že výraznější ochranu nohou před stříkající vodou jsem nezískal, ale co se týče ochrany výfukových svodů a motoru před špínou a asfaltem, tak tam už posun k lepšímu je.





Celou dobu co tuto motorku mám mi chyběl ukazatel zařazené rychlosti, jelikož má motor dost velkou sílu, často se mi stávalo, že jsem chtěl řadit stále výš. Ukazatele typu Gipro nebo podobné jiné krabičky mě odrazovaly. Až nyní jsme našel elegantní až krásné řešení. Nechal jsem si ukazatel integrovat do budíků.



Při té příležitosti jsem i změnil barvu podsvícení budíků na modrou.
Nyní je leden 2017. Asi jako hodně motorkářů přemýšlím co by se dalo zase vylepšit a opravit. Zatím jsem zakopil novou GPS Zumo 395, jelikož ta, co jsem ji vozil ( Quest ) již byla hodně zastaralá. Ještě mám nějaké kosmetické plány, ze kterých jsem již realizoval výměnu víčka alternátoru za myslím velmi parádní.
Zima teprve začla...





Dnes jsem namontoval leštěné krytky šroubu kyvné vidlice.





Jen se zatím nemohu rozhodnout jak nebo spíš které tam umístím.





První příjemné dny v letošním roce mě inspirovaly k dalším vylepšení na motorce.
Již delší dobu jsem uvažoval o vyleštění límců ráfků kol. Stále jsem hledal, kdo by mi je vyleštil. Nakonec jsem se rozhodl provést práce sám. V celku jednoduchá záležitost. Ani nijak zdlouhavá. I se zutím gumy v domácích amatérských podmínkách byl ráfek vyleštěný za cca 3 hodiny. Jen postavení stojánku zabralo další hodinu.
Asi nejhorší a nejpracnější bych řekl, že bylo odstranění starého nátěru. I s použitím barvožrouta tato činnost byla nejpracnější.










Pak už jen brousit a leštit. To už zvládla vrtačka.





Ale výsledek myslím stojí za tu námahu. Už se těším až bude vše zase smontováno.











Tak na silnici už řádí motorkáři. Já se ještě nepřidal, potřebuji trochu víc tepla. Ale motorku jsem už dal dohromady. O víkendu jsem konečně dodělal ventily. Byl to krok do neznáma a tak jsem samozřejmě vše konzultoval s internetem, ten je přeci nejchytřejší. Bohužel tak úplně ne. Návody na seřizování respektive rozborku jsem našel jen na starší modely. Je to v podstatě stejné jen je na té mé něco navíc. Prostě než jsem se dostal na demontáž ventilového víka bylo více rozebírání. Ale pak již vše proběhlo ok. Půjčil jsem si nástroj na přidržení ventilů, jelikož demontáž vaček mi přišla příliš zbytečná. Párkrát otočit, prohodit podložky a pár jich dokoupit. No pár, 6 ks. Plíšek v rozměru desetikoruny a stojí takové prachy, fuj. A když už jsem měl víko dole, tak jsem ho přeleštil. Ostatně na přeleštění došlo u více dílů. Např. páčky, nosný trojúhelník zadních stupaček a ta ochrana předních byly z výroby lakovány a samozřejmě už se za tu dobu loupaly. Tak teď vypadají jako nové. S tím co jsem ještě dokoupil a dovyrobil vypadá motorka zas o něco lépe.





























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jarred
Jarred napsal 30.09.18 v 21:07 10b.

Absolutne skvele

Dj.Maxx
Dj.Maxx napsal 09.01.18 v 20:37 10b.

Super stroj. Mám stejný

palo733
palo733 napsal 19.11.17 v 19:16 10b.

Více komentářů



TOPlist