XJR 1300 se nemusí představovat. Je to kus motorky a ta má je se zajímavou polokapotáží. Prima pohodlný cesťák.
Motorka koupena od soukromá osoba
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDM 900: důvod neuveden
Yamaha BT 1100 Bulldog: důvod neuveden
První dojmy - Motorku jsem kupoval loni v listopadu a pořádně se projel až letos. Je to macek a na místě mám co dělat, ale po rozjetí je to pohoda, božsky to tahá a příjemně čtyřválcově to brumlá.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, co se nebojí té váhy a mají rádi velkoobjemové čtyřválce.
Doplňky na motorce - Padáky, proužky na ráfcich, nosič a kufr Kappa, teploměr oleje JMT, řidítka, páčky, hefty, závažíčka a zrcátka M-style, nerezový kryt chladiče, nějaké to modré víčko na motoru, hodiny s teploměrem na řídítkách, kovové stupačky a samo domo boční panely.
Recenze
Po deseti letech s Hondou CX 500 už jsem potřeboval změnu. Uvažoval jsem o Bulldogovi, nebo TDM...teda větším dvouválci, ale nějak se to vyvrbilo a koupil jsem zajímavé XJR. Je od staršího pána, né až tak daleko od mého bydliště. Vlastně jsem se na ni svezl, až jsem jel po ose domů(listopad 2020) V jeden den jsem to absolvoval i s evidenční kontrolu a přepisem. Jel jsem jak prvnička po autoškole...zima, velká, těžká motorka s dvojnásobným výkonem než cx-ko...sice jsem jezdil silnější stroje(cb Seven fifty, vfr)ale kdy? Dojel jsem v poho, ani se mi nechtělo domů jak to bylo fajn.
Věděl jsem, že motorka má mouchy a budu na ní mít co dělat, tak jsem jen dotankoval plnou a strčil do garáže.
Potom jsem přes zimu rozebíral a zjišťoval stav. A tak nějak dělal vše k obrazu svému.
Rozebral jsem kapotu, trochu poupravil elektriku, natřel rezavé lešení, sehnal nové světlo na ebay.
Sundal jsem nosič na 3 kufry, který byl trochu pochroumaný, asi po pádu a nainstaloval jen na jeden. Dodal kufr, ale větší na dvě helmy.
Nainstaloval jsem řidítka, páčky,hefty, závažíčka, zrcátka od M-style.
Sehnal jsem vyšší a pohodlnější sedačku z novějšího modelu,ale nepasovaly boční panely,tak jsem vyrobil provizorní náhrady a už tam zůstaly do teď.
Vše možné vyčistil, vyleštil a namazal. Odrezil a nastříkal sběrač výfuku pod motorem a vyřešil nějaké netěsnosti oleje.
Postupně jsem vyměnil olej v přední vidlici a daly se nové pneu.
Pak se samozřejmě měnil olej v motoru s filtrem, svíčky, preventivně baterka a vzduchový filtr. No a ještě jsem nechal seřídit ventily a karburátory.
Něco málo jsem najel i se spolujezdcem a motorku můžu jen chválit. Trochu jsem se sžil,ale menší respekt z váhy a výkonu ještě mám.
Za mě ta kapota pasingr
odlišná od ostatních.. Třebas Ti nebude toliko foukat pod paže
Krásnej ingot
Vymazleno! Za mě 10b
pokecaly jsme,probraly to,ale uz mi nejde podruhe zahlasovat...dal bych hned 10.B
Díky všem za komentáře a chválu
Pro rejpaly a ferda.66
tu kapotu tam naroubovat nějaký "Helmut" já to tak koupil. Chvíli jsem uvažoval, že to sundám a dám do originálního stavu,ale zatím to nechám... uvidíme časem...a hlavně sehnat origo nezničené lešení nebude sranda
sorry...udelat z krasneho nahace takovy paskvil...to musi fakt bavit
Nechapu,proc sis nekoupil treba FJ ,kdyz jsi chtel cestovni kapoty...