renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6N (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hygienik
Vloženo 14.7.2010
Aktualizováno 12.10.2012
Zobrazeno 7 135x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Kawasaki ER-6n polepšil jsem si, ale zůstal jsem věrný druhu ER jinak zatím nevím co o ní napsat, prostě jsem si ji vyhlídnul takj sem jí koupil 1.3.2011 jsem konečně přišel na to jak Predátorovi říkat - pokřtil jsem ji/ho na Tizona

Více fotografii

Recenze

Nastal čas, abych naspsal něco smysluplného o Predátorovi! Začalo to takto, čistě ze zvědavosti jsem zkusil dát inzerát na prodej Julie - tedy mé bývalé(ER-5) a co se nestalo během jednoho týdne 3 vážní zájemci,a na konci června jsem byl bez motorky... ovšem ne na dlouho 10.7.2010 jsem se jel kouknout na Predátora, pro jistotu i s károu za autem a jak to dopadlo? no jeli jsme s plnou károu lehčí o nějaké peníze ovšem spokojen na duši dom Tím ovšem veselí na nějakou dobu skončilo,čekalo se na vyřízení CZTP, na ŘP, ovšem nedalo mi to a svezl jsem se na černo a vcelku dobře sem udělal, protože v tom jaksi při podřazování zapraskalo a bylo po prdeli... a při vypnutem motoru nezáleželo v jaké poloze je spojková páčka ba dokonce co je tam za kvalt prostě zadní kolo jelo smykem pořád a když ne tak v tom velice nepěkně rumplovalo. První podezření byl uvolněný spojkový koš, takže po týdnu co byla doma a po 40 najetých kilometrech opět na káru a do servisu, po třech dnech oprava hotová a verdikt->utržená hlavička na šroubu (M6) co drží kulisu řazení, oprava mě stála cca 300 najetých kilometrů v autě

29.7.2010 jsem složil závěrečky na A21, predátor stál už doma na značkách. Přesně po 6 pracovních dnech telefon na DI a tradá pro nový ŘP a ihned provětrat Predátora!

Tak teď k zážitkům na Predátorovi!
Něco jsem na něm už najezdil, cca 2500km a dojmy jsou asi takové: hodně brzo se spouští větrák na chladiči,ale co jsem se tak dopídil celkem normální jev, u modelu 2009 je chladič cca o 4 cm širší.
Jízdní vlastnosti ihned: Po přesednutí z Er5 na Er6 neskutečný rozdíl, nic se nekroutí, předek perfektně brzdí! zadek je jako vypínač ON/OFF buď nic nebo smyk... takže rozdělat brzdu, vyměnit brzdovku, vyčistit třmen, malinko obrousit destičky na smirkovým papíru a opět namontovat, a výsledek? Zlepšení funkce odhaduji tak na 5%, takže nic moc... jedině ještě vyměnit destičky, jelikož zadkem nebrzdím, tak to zatím neřeším.
Chvilkama mě hlodal pocit, že jsem mě koupit něco silnější, že 72koní není nic moc...

V září jsem vytáhl jsem Predátora společně s pár kámošemana na SV-čkách, na okruh a už při jízdě tam mi bylo jasný, že 72 koní je zatím plně dostačující, jelikož digitachometr málokdy ukazoval dvouciferný číslo...Po jízdě na okruhu pár poznatků, přední vidle měkká, jak žvejkačka, ale famózní brzdy a nádherně vytáčivý motor!Ale ten zvuk z výfuku...co to kudla je?

dopracovali jsem se až k zimě, takže rozborka, udělat, preventivní prohlídku a poměnit pár věcí
výčet:
1) nový výfuk !! parádní zvuk
2) 12mm silné podložky do vidlic + hustý olej
3) designové proužky na ráfky
4) držák SPZ
Takže už odpočítáváme dny kdy se spolu zase projedeme, ale táhne se to jak týden před výplatou

ROK 2011
Takže takový ohlédnutí se za sezónou, musím říct, že přes zimu provedené úpravy vedli k ohodně lepšímu chování motorky na hladkých silnicích, a zejména na okruhu! Na okreskách II. třídy nedejbože III.třídy je to celkem dřina a dost to mlátí, ale přežít se to dá!
Pozn. možná by stačil olej do vidlí o viskozitě 10w já dal 15w a někdy je poznat pomalejší reakce vidlice( zejména při stoupání do kopce s vytočeným motorem na 4.r.s a přejetí nerovností, je cítit, že přední kolo se země moc nedotýká, ale nic hroznýho.

Celkem jsem navštívil 4x okruh ve Vysokém Mýtě, poprvně to byla oťukávačka na začátku sezóny, ale pak už si myslim to smysl mělo - projíždění na koleno na obě strany mě opravdu baví Poslední ježdění co jsem tam byl fakt už pekelně zavánělo pádem, několikrát jsem nedobrzdil a vyjel z trati do trávy, naštěstí jsem to vždy nějak ustál, a o přestávce jsem přišel na to proč se tak děje, prostě jsem měl jenom blbě na štelováku nastavenou páčku, takže se po ohřátí kapaliny dostala až k řidítku a nebrzdilo to, takže po oddálení se mi to už nestalo - Jó a přední destičky tam zařvaly ale při stavu tacha cca 28000km to na originály není špatný.
přední guma taky na odpis a zadek dávanej v září 2010 to bude mít za sebou co nevidět! Dunlop qualifier za 2100,- nejlepší obutí na tohle použití.

Hodně, teda většinou jsme jezdili ve dvou a dá se, ale po cca 200km v kuse je to už dřina, zejména pro zadel.
Nejdelší výlet jsme podnikli v září do Mostu na okruh - na koukačku na závody CEC a CSC. V deníku mám fotku madla na nádrži, to jsem nechával dělat na jaře a musím říct, že motorku bez toho už nechci! žádný mlácení spolujezdce helmou, žádný otalčený kulky od nádrže, žádnej nepředvídatelnej pohyb spolujezdce v zatáčkách, prostě bomba! a pro jistotu jsme to zkusili i na okruhu!

Na zimu:
Hlodá mi v hlavě už delší dobu, zda přední vidlici nevyměnit za USD

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rihard
Rihard napsal 21.10.16 v 20:59 10b.

dančic
dančic napsal 03.10.12 v 21:55

mazel, jedna z nevelkého počtu moderních motorek o kterou projevuji zájem, možná někdy

Negativ
Negativ napsal 30.01.12 v 11:49

Pekna, libi se mi prave v teto barevne kombinaci. Malem jsme ji taky kupovali dom, nakonec zvitezil TST 675.
To madlo pro batuzka je super! 10b

mag.
mag. napsal 21.01.12 v 10:48

Krásná Kawa
10b

rybíz5
rybíz5 napsal 02.12.11 v 18:50

Pěkná motorka

Více komentářů



TOPlist