renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 50/20 Pionýr (1976)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Frantas
Vloženo 5.1.2010
Aktualizováno 17.7.2022
Zobrazeno 5 847x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 27 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 3000
Silné stránky

Jednoduchost
Prostě klasika, na kterou nedám dopustit

Slabé stránky

Je jich dost, ale žádná mě nenapadá

Moje úpravy

Neuvedeno

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 5
Spotřeba oleje l/1000km 0,1

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Slaboučkej plíšek naohybanej do čtverce, nebo-li jeklík. Rád někde praskne, při naložení zavazadly se kroutí jak had, občas se někde i ohne.

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Obecné

Moje závady -Jednou jsem motor dělal, protože jsem startoval vrtačkou. Zlomil jsem tim šroubek v klice co drží rotor zapalka. :-D

-Po druhý jsem se otáčel před školou přes nohu, a spad mi řetěz. Takže jsem vylomil zuby v převodovce.
Protože jsem byldebil, tak jsem ještě zkurvil karter. Jasně, vyměnil jsem jen jeden. Dodneška to funguje :-D
-Pak jsem dělal prostě GO, abych tomu po transpubliku mohl věřit =)
-Taky jsem dělal pak GO protože se mi to cirka 10tis km po předchozí zastavilo na klice (dávám tomu na vinnu matreriály)
-Taky jsem rozdělával motor, abych vyměnil převodovku. Seriovou za 18/20.
-Leta to trápím o Jawáčích, a konečně 2015 jsem tam motor udělal. Chyba servisáka. Nechal jsem na klice axiální vůli, a v otáčkách mi to chytlo podkovu a strčilo k ojce. Sranda je že po prvnim večírku a tvrdym zastavení to jelo celej den na přeraz. Druhej večer konečná absolutní :-D

-No a myslim si že mi tam tak jedna generálka ještě uniká :-D Ale Opravdu jsme toho najezdili dost zase =)
Použitý spotřební materiál Spotřební materiál ? Za ty roky tuna šroubků, matiček a podložek :-D


TOPlist