
Pinďour a jeho doba: Nostalgická výstava Fichtlů ve Vysokém Mýtě
14.06.2023
1968 | 1970 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 50 cm3 | 49.8 cm3 |
Výkon | - | 2.6 kW |
Výkon při otáčkách | - | 6500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | - | 2 |
Chlazení | - | Vzduch |
Počet válců | 1 | |
Rozvod | - | Píst |
Vrtání | - | 38 mm |
Zdvih | - | 44 mm |
Kompresní poměr | - | 9.2 : 1 |
Příprava paliva | - | Karburátor |
Startér | - | Nožní |
Počet rychlostí | 3 | |
Sekundární převod | - | Řetěz |
Typ rámu | - | Trubkový |
Materiál rámu | - | ocel |
Zdvih předního odpr. | - | 90 mm |
Zdvih zadního odpr. | - | 85 mm |
Brzdy vpředu | buben | |
Brzdy vzadu | buben | |
Přední kolo | - | 16 " |
Zadní kolo | - | 16 " |
Rozměr přední pneu | - | 2.75 x 16 |
Rozměr zadní pneu | - | 2.75 x 16 |
Rozvor | - | 1165 mm |
Suchá hmotnost | - | 65 kg |
Pohotovostní hmotnost | - | 160 kg |
Objem nádrže | - | 4.5 l |
Rezerva | - | 0.5 l |
Spotřeba | - | 2.5 l/100 km |
Maximální rychlost | 65 km/h | |
První cena | 2000 Kč | - |
Od karosa(1979)
Od Matoni158(1976)
Od lukascenkin(1975)
Od Jencech(1971)
Od patrikchlebek(1969)
Od Sh-Boom(1968)
Od Sh-Boom(1968)
Od Sh-Boom(1968)
Od Sh-Boom(1968)
Od fichtlrider(1967)
Od lubobek(1962)
Od lubobek(1962)
Fichtl cup Jedousov 2023 upoutávka
Pinďour a jeho doba: Nostalgická výstava...
20. celosvětový motorkářský sraz do 50 c...
Hanácký lichoběžník 2022
5. díl zvyšování výkonu Jawy 50
Čtvrtá epizoda přestavby motoru Jawy 50
Třetí díl úpravy motoru Pionýra
Jawa 50 typ 20 - Jarní projížďka
Přestavba Jawy 50, část 2.
Úprava motoru Jawy 50
Jawa 50 typ 20 - Oživení Pionýra
Víkend na Jawách Jižní Moravou 2019
Jak jednoduše, bez poškození vyndáš loži...
MotoRiders Cup a MČR Jawa 50 RS/GP: Siln...
Aukce Jawy 20 Pionýr na Retro garáži
Švýcarsko, Francie, Itálie na pionýru
Výlet na motoveteránech ČZ a JAWA a skůt...
fichtl cross!!! jawa+pitbike
Santa demoluje Fichtla
itálie na fichtlovi
S fichtlem po Šumavě 2015
Jawa 20 - Jaro |2
Jawa 20 - Jaro |1
Fichtl Cup Podhoří 2013
jawa 50 typ 20 - test rýchlosti4
jawa 50 typ 20 - test rýchlosti3 - gener...
jawa 50 typ 20 - test rýchlosti2 - gener...
jawa 50 typ 20 - test rýchlosti
Jawa 50/20 - Recovery
Tour de Soda 2012
TT Český ráj 2012 - OnBoard - Přidření m...
Jawa 50/20 Pionýr (1979)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Veteráni | co za výplet | 15 | 26.11.2023 18:42 | ||
Veteráni | Jawa pionyr STK | 11 | 12.11.2023 18:02 | ||
Veteráni | Pozice váčky | 5 | 31.10.2023 11:45 | ||
Veteráni | Jawa 50 pískání motoru | 3 | 2.10.2023 08:09 | ||
Veteráni | Ultrazvuk - čištění karburátorů Praha | 11 | 7.9.2023 15:10 | ||
Veteráni | problém v elektrice | 19 | 24.8.2023 12:08 | ||
Veteráni | Nedrží volnoběh | 7 | 22.8.2023 15:50 | ||
Veteráni | Doklady z 550ky na jawě 50/20 | 12 | 17.8.2023 20:19 | ||
Veteráni | Dobíjení baterie na pionýru | 10 | 11.8.2023 05:56 | ||
Veteráni | Rozdíl mezi zapalovací a světelnou cívkou na pionýra | 2 | 9.8.2023 21:52 | ||
Opravy a údržba | Problém s vidlicí u pionýra | 33 | 8.8.2023 11:03 | ||
Veteráni | Jaké trysky pro píst s 40 mm vrtáním | 3 | 7.7.2023 19:29 | ||
České | Jawa pionýr 20 bosch | 16 | 30.6.2023 10:11 | ||
České | Pionýr 20 6v 20w zapojení elektriky + spinacka bosch | 6 | 22.6.2023 21:36 | ||
Opravy a údržba | Pionýr nejede jak má | 25 | 22.6.2023 18:36 | ||
Veteráni | Ložiska nedrží v motoru | 13 | 7.5.2023 11:27 | ||
Veteráni | Výplet kola Jawa pionýr | 32 | 24.4.2023 12:27 | ||
Skútry & mopedy | Ve vysokých otáčkách nebere | 1 | 20.4.2023 18:24 | ||
České | Nefunkční spojka Jawa 50/20 | 27 | 19.4.2023 19:48 | ||
Veteráni | Zvýšení světelného výkonu Jawa 23 | 17 | 26.2.2023 20:03 |
Komunita pro všechny co vlastní a ještě lépe co se prohání na motocyklec h ze 70.
Skupina pro lidi, co mají stroje o obsahu 50ccm. Pro ty, co baví jezdit pomalu a
zatím není
zajímáme se o veterány jawa
název říká vše
Zjara zažíval krosy v lesních bahnech. Léta trávil na koupalištích, občas v nich i brodil. Na podzim...
Jawa 20 po renovaci zatím ale ne úplně hotové.
Strýčkovo Fichtl, GO už trvá minimálně 20let a většinu času to hnilo bezhybně na půdě, rozhodl jsem ...
Jejich revírem jsou vesnice, jejich tempo je vražedné, jejich protivníci jsou uživatelé čínských mop...
Můj nový béžový přírůstek do rodiny...
Motocykel som kúpil začiatkom leta 2011 od asi 20 ročného chalana z okraja Myjavy. Majiteľ tvrdil, ž...
Obyčejně neobyčejný oškůtrovaný mokrosový silniční speciál jawa 50/20 vhodný též na stunt nebo trans...
Nejdřív se musí zahřát řidič a potom jede aji "motorka".
Renovovaný pionýr po dědoj. Úplně moje první motorka, s kterou začala moje vášeň k značce Jawa a cel...
Taková blbost :-D Víckrát už bych to nestavěl, ale vždycky když jsem byl na enduru v Náměšti nad Osl...
Fichtl, Pincek, Pionýr, Kozí dech a prý i Pinďour
Přespolní stroj, který sloužil na blbnutí.
Po renovaci. Byl to šrot, ale teď je jako nová.
Jawa 20 pionýr má první motorka kterou jsem dostal jako dědictví od mého táty.
Moje první motorka Jawa 50/20 původní stav
Pionýr byl od bývalého majitele nepojízdný. Špatně zapojená elektrika.
Krásnej a spolehlivej stroj jako vzpomínka
Jawa 20, Pionier (1971), druha etapa.
Moje první "mašina", na které jsem začínal před 33 lety.
Dojmy známe: na tachecu 20, v očích smrt, velký rámus a vůně benzínu ještě dlouho po pom co projedu....
16.červenec s mou budoucí ženou, stojící za aparátem, někde mezi Loučení a Chudířem. Tenkrát jsme na...
Už dlouho není v Deníku mojí Jawy 20 žádný záznam. Přesto na tomto pionýru vcelku často jezdím. Dn...
Tak jsem obdržel ráfky Mandap, jsou určitě lepší než ty levnější czk/ind ale ne dokonalé. Rozhodně s...
To zrovna pravda nebude, protože jezdim na kole, ale song je to chytlavej ;-) Dneska jsem vyřezal ...
Rozhodl jsem se do započetí renovace. Na internetu je spousty materiálu, obrazové dokumentace a vide...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 5.9/10 |
Vibrace | 5.3/10 |
Mechanická hlučnost | 5.2/10 |
Zvuk | 7.1/10 |
Spolehlivost | 7.1/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 3.7/10 |
Těsnost tlumičů | 5.7/10 |
Tuhost rámu | 6.0/10 |
Jízda | |
Sport | 5.4/10 |
Město | 6.9/10 |
Cestování | 5.6/10 |
Terén | 5.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.2/10 |
Ceny servisu | 7.3/10 |
Servisní síť | 6.1/10 |
Dostupnost dílů | 8.7/10 |
Nabídka doplňků | 6.2/10 |
Servisní intervaly | 6.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Jawa Stadion S22 | Momentálně nebyla k mání. |
Jawa 50/21 Pionýr | 20 je prostě elegantnější holka, ale když by nebyla, tak holt 21. |
Jawa 50/21 Pionýr | Revma plechy. |
Simson S 51 Enduro | |
Jawa 50/555 Pionýr | |
Jawa 50/20 Pionýr | |
Jawa 50/23 Mustang | |
Jawa 50/21 Pionýr | byl v horším stavu |
Jawa 50/21 Pionýr | Protože byl k mání tenhle pěkný kousek jawa 20 |
Jawa 350/362 Californian | |
Jawa 50/23 Mustang | mel jsem ho ale bohuzel bez tp.jinak bych si ho nechal.100x lepsi jak jawa 20 |
Jawa 50/05 | |
Jawa 50/21 Pionýr | |
Jawa 50/21 Pionýr | |
Jawa 50/23 Mustang | |
Jawa 50/21 Pionýr | měl jsem lepší příležitost |
Jawa 50/23 Mustang | Cena rozhodla |
Simson S 50 | |
Jawa 50/05 | nebola ziadna ponuka ale teraz už jedna stoji v garáži :) |
Jawa 50/555 Pionýr |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Jawa 50/23 Mustang | Pionýra jsem měl od 18-ti , Mustang byl můj sen v 15-ti. |
Jawa 50/21 Pionýr | Pionýr předělaný na 21, ale místo bříška měl revmaplechy bez podlážek |
Jawa 50/21 Pionýr | |
Jawa 50/23 Mustang | ten samí důvod jako u 21 |
Jawa 50/21 Pionýr | Dříve se naskytla 21 |
Jawa 50/20 Pionýr | |
Jawa 50/21 Pionýr | Vzpamatoval jsem se Je to pro bábu na trh |
Jawa 50/555 Pionýr | |
Jawa 50/21 Pionýr | Nechtěl jsem v té době \"klasický\" skútr, spíš něco se stupačkami. |
Jawa 50/21 Pionýr | |
Jawa 50/23 Mustang | vypadá spíš jako skútr |
Simson S 51 Elektronik | Nižší výkon, nelíbil se mi design. |
Jawa 50/23 Mustang | |
Simson S 51 Enduro | |
Jawa 50/23 Mustang | No a s těch dvou co máme doma jezdím rači na tom mustangovi, není to tak šíleně oplátované, je lehčí, vyšší podvozek, lepší přístup ke všemu: k motoru, karbecu..a lepší pružení. |
Gas Gas EC 300 R | Už ji mám. A motor nejde tolik od spodu. |
Jawa 50/23 Mustang | |
Jawa 50/23 Mustang | |
Simson SR 50 | Vybraná moto byla za velice výhodnou cenu a je spolehlivější. |
Jawa 50/555 Pionýr | v 15 mi revmaplechy nepřišly dost cool. Ale časy se mění... :-) |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1971 | pindourysta20 | jawa-20.zip | 7.3 MB | |
1971 | Fichtlak007 | obs_jawa-20-21-23-23.zip | 7.3 MB | Manuál k jawě snad se někomu bude hodit :-) |
1970 | Storr | katalog-nahradnich-d.rar | 34 MB | katalog náhradních Dílů |
1970 | Storr | katalog-nahradnich-d.rar | 34 MB | Katalog náhradních dílů |
1970 | Gregy79 | zapalovani_pio_30w.jpg | 788 KB | Schéma zapojení el. s 30W zapalováním na Pionýry. Překreslené z dobové dokumentace a dáno do barev. |
1970 | Hony56 | manual-jawa-202123a.pdf | 6.8 MB | Návod k obsluze Pionýr 20, 21 a 23A |
1969 | Honza_KH | dilenska-prirucka-jawa-20-23a.pdf | 9.8 MB | |
1969 | papillio | 3797_dilenska-p...jawa-20-23a.pdf | 9.8 MB | |
1969 | papillio | 3681_spotreba_rychlost.gif | 10 KB | |
1969 | papillio | 1214_jawa-20.zip | 1.7 MB | |
1968 | -libor- | spotreba_rychlost.gif | 10 KB | |
1968 | -libor- | rychlost_brzda.gif | 10 KB | |
1968 | -libor- | cas_vzdalenost.gif | 11 KB | |
1968 | -libor- | cas_rychlost.gif | 9.3 KB | |
1967 | Nospelos | jawa-05-20-21-23a.rar | 55 MB | Kompletní dílenská příručka pro malé motocykly značky JAWA 50 typy:05,20,21,23 A Mustang.Originál z Považské Strojárne,Považská Bystrice.Stačí rozbalit |
1960 | --amigo-- | jawa-50.rar | 6.3 MB | |
1900 | M4rť4s | jawa-20.zip | 1.7 MB | Manuál Jawa 20 |
1978 | Bicman | 12.10.2016 | Stáhnout wav |
Staženo:211x Start po 4 měsících v 9°C |
|
Vložit vlastní zvuk |