Tý jo to fakt nevim co sem mam psát za plky,když to musí bejt výstižný...No,...jede celkem vocpodu,má takovej živelnej podvozek a je macatá:)
Výška jezdce: 187 cm
Recenze
Jezdíme spolu občasně na okruh do Mostu,co jsem se dočetl na zahaničních webech,umí tahle mašinka Most za 1:49 což už je celkem slušný a budu šťastnej,když se tomu přiblížím alespoň na 5 vteřin.Chtěl jsem ji i proto,protože je celkem pohodlná na cestování.Byli jsme spolu na dovče v Italii a žádný problém,ačkoliv po jednom dni v sedle kdy jsem najel 1250km jen s přestávkami na bezínkách už jsem jí měl až "po krk".
Jak jsem nastínil v úvodu,model "S" má velice živelný podvozek,kamarád říka,že při konstrukci tohoto modelu musela jaksi "váznout" komunikace mezi odděleními vyvíjejícími motor a podvozek a díky tomu schopnosti podvozku poněkud zaostávají za schopnostmi motoru:) Inu taky názor,je to zkrátka motorka,kterou človek musí pochopit a až k tomuto dojde,se rozhodnout zda veškeré následujíci peripetie stojí za to aby si člověk vůbec začal zvykat na jízdní projevy.
Jak je známo,na dnešní dobu už technika TL poněkud zaostává a tím nemám na mysli pouze maximální výkon,rychlost nebo kroutící moment.TL patřila mezi jedny z prvních modelů Suzuki vybavených vstřikováním,vstřikování TL má zpožděnou reakci na plyn,proto motor vyžaduje spíše pozvolné otáčení plynové rukojeti,na čež se dostaví velice zábavný průběh křivky kroutícího m.(Zní to blbě,ale je to tak)Ovšem ve srovnání s moderními V2 je to už zase trošku nekde jinde.
(Je toho víc doplním až bude zase chuť)
tohle zarytí V4 nikdy nepochopí ,nejde o rychlostní rekordy,ale dunět si krajinou,krása V2 Forever
Tuhle motorku jsem měl čtyři sezony a musim uznat, že tohle byla jediná motorka s kterou jsem se nenudil. Papírově sice ničim neoslnila , ale realita vypadala jinak. Bala a je to motorka pro opravdový chlapy. Vždycky bude u bikerů ,co jsou v obraze vzbuzovat respekt a každý se za ní otočí.