Douvál je prostě srdcovka. Navíc TeLátelk jezdí jako šafránu a proto je to svým způsobem rarita :)
Výška jezdce: 200 cm
První dojmy - Neovladatelný autobus :)
Recenze
Motorku jezdím osmým rokem a maximální spokojenost. Báchorky o zabijácké motorce můžu s klidem vyvrátit. Pokud člověk nemá nasrany v rukách, motorka poslouchá jako hodinky :)
Perfektní dvouválcovej motor, super tah, dostatek výkonu.
Jezdím převážně výlety a sem tam se urvu :) Posaz nutí jezdce mít velkou část váhy na rukách, takže cestovní rychlost se musí pohybovat nad 120 Km/h, aby to bylo snesitelné. Pokud cestujete někam daleko, průjezd městem je utrpení :)
Jinak není problém i dál. Ve dvou sme dali 600Km na jeden zátah. Jen to chce vyšší cestovní rychlost kolem 140Km/h a vytrénovat zadek :)
S TLkem sme se podívali i do Mostu a mohu jen doporučit. Super zážitek, motorka byla na okruhu jako (tlustá) ryba ve vodě, jen by to chtělo trénovat :)
Závady během provozu:
Největší neduh je vynechání "cuknutí" kolem 4 000 ot. Je to zřejmě u všech těchhle motorek.
Hodně sem četl o zadním rotačním tlumiči. Osobně si myslím, že je to tlumič jako každý jiný, jen jinak zkonstruovaný. Na normální ježdění dostatečný. Zažil sem si s ním sice svoje, ale to nebylo dáno samotnou konstrukcí jako spíše únavou materiálu (viz níže). Samozřejmě takovy bitubo bych si nechal líbit ale určitě ne za 20k :)
*Kromě klasických výměn náplní a řetězů sem byl donucen vyměnit spojkové lamely.
Byl to bohužel neduh prvních ročníků S-ka. Výměna spojky i s pružinama cca 4 000Kč.
Stále sice přetrvává problém s neustálým nastavováním spojky po zahřátí oleje, ale zřejmě to bude chtít doladit ty správny pružiny. Co vím, neměl by to být masový problém.
*další problém byl s guferem u vodní pumpy. jak se motor zahříval, nebo naopak chládl, přepadem v motoru na pravé straně vytíkala chladící kapalina. Bohužel bylo měněno 2x a to díky neodborné montáži a poškození již nového guferka :(
*Jednoho dne přestal rotační tlumič tlumičovat :) Po zjištění, závady vypadlého šroubku uchycujícího tlumič k rámu a objednání šroubku (150Kč) bylo vše na rok OK.
Časem začal tlumič vrzat a od vrzání přešlo k nefunkčnosti -prasknutí části tlumiče na pravé straně (pístek v pružině). Zřejmě únava materiálu, nebo počkození pádem (předchozí majitel).
Nicméně díky Assasinovi, který mi prodal druhý tlumič je vše zase OK.
Pár úprav se už taky dočkala:
*GIPRO s atre -ukazatel zařazené rychlosti s atre. Doporučuji všem! Problém s cukáním na nižší otáčky už není tak častý a u prvních 3 rychlostních stupňů se zlepšila reakce na plyn.
Nehldě k tomu, že když jedete kládu a zběsile podřazujete před vracečkou, tak jedním okem mrknete a vidíte, že ste opravdu neprocvakli až na jedničku a ušetříte čisty trenky
*Originální výfuky byly nahrazeny otevřenými koncovkami SLK. Jinak SLK mohu doporučit - výborná domluva a po dvou letech mi opravil prasklý nýty v rámci garance.
*Propustný filtr Meiwa (40%+)
*Pancéřové hadice
*Nové přední brzdiče (šestipístky Tokico)
*Airbox upraven, odstraněna klapka, zvětšena průchodnost.
-je znát větší výkon ve vyšších otáčkách, ale kdo by chtěl s touhle
motorkou jezdit nad 7tis aby si to užil, když kladivo tluče už od spodu.
-na okruhu to bylo opravdu trochu lepší i časy byly znál před a po výměně, ale na normální ježdění vracím zpátky oiginál airbox (pouze přilepena podtlaková klapka).
První dvě fotky jsou z doby koupě motorky (ještě s originálníma výfukama)
Na jaře se ozvu.doufám,že to přes zimu přežiju
2 Judy46: Já teda spotřebu moc nepočítám, ale podle toho, že tankuju ukrutně často, tak to musi žrat jako kráva .-D
Jak se oteplí, můžem se někde scuknout ;)
hezká recenze
jinak máš pravdu, je to pomalu raritka. tak hodně štastných km
jo teď jsem si všiml komentáře u mě a můžu říct,že se spotřebou je to v pohodě když jedu piánko tak kolem 5,5 - 6 litrů,palba tak kolem 8 litrů + -