PROFIL MOTORKY

Suzuki TL 1000S (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mr_toshi
Vloženo 12.11.2007
Aktualizováno 30.7.2020
Zobrazeno 8 034x
HODNOCENÍ PROFILU OD 32 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Brutální klasika, o které bylo napsáno mnoho negativního i pozitivního. Pro mě srdeční záležitost. Mám ji od září 2007, jsem s ní maximálně spokojený. Od seriovky upravená (viz. deník).

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Když jsem si ji dovezl domů, brečel jsem do polštáře, za co jsem utratil těžce vydřené peníze. Pomalu jsem si zvykal až mi holka přirostla k srdci. Dokud budu moct jezdit, tak si ji nechám :-)

Doplňky na motorce - Vidle a radiální brzdiče z GSXR K4, Radiální brzdová pumpa Accossato, pancíře, zadní tlumič Bitubo, A-TRE, zrcátka s int. blinkry FAR

Recenze

Jawa 21, KTM 300, ER5, VFR800, Fazer600, XJR1200, RSV Mille 1000, Husqvarna Nuda 900R, Ducati Hypermotard 1100 SP. Když bych měl srovnávat s RSV (Nuda a Hypermotard jsou jiná kategorie), tak musím říct, že italové umí!!! Podvozek RSV je z jiné dimenze, parádni svezení, ale motorově upřednostňuju TL, je to buchar jak se patří a to mi vyhovuje. Antihopingová spojka mi vůbec nechybí. Je sice třeba pořádně si rozmyslet řazení před a v zatáčkách, ale o to je to větší zábava a já si rád hraju. Sem tam mě holka pěkně proškolí, ale zatím se mi jí daří udržet na asfaltu. Nejlépe se TL provětrává na novém koberci v Beskydech (nádrž Šance - Bílá - Bumbálka), pěkně ze strany na stranu sledována nechápavými pohledy místních domorodců, turistů a dřevorubců. Na každém výjezdu ze zatáčky mi naskakuje rohlík od ucha k uchu a sem tam si pěkně zařvu do helmy. Laďáky Harris hrajou hluboce dunivě, jsem slyšet dřív než vidět, auta krásně uhýbají, cyklisti se řadí do lajny, chodci vyčkávají před přechody - takže pro mě i pro ně bezbečný pohyb na cestách. Hřeje mě na srdci, že i starší spoluobčané se někdy zastaví a vychutnávají si můj průjezd. TL je 2V s charakterem! Benzín moc nežere, je to kolem 6,5 litrů na 100km.

Největší závada zatím byla vytřískané šálky na ojnici předního válce, které už byly měněné předchozím majitelem a při koupi motky mi nic o tom neřek. Toho bych dnes nejraději nakopal do prdele. Naštěstí jsem sehnal motor z 98ky (8000km najeto), v servisu proběhla výměna, seřízení a v Suzuki-Czech v Praze mi to papírově oštemplovali, neboť nový motor byl typ T501 oproti starému T503. 2017 opět šálky na předním válci - viz. deník.

Pneu
na předku: D208 - zatím vždy podržela, funglovku sjedu tak za 9-11 tis.km
na zadku: mám odjeté D208, BT001R, M1 a dnes jsem koupil M3 (3.5.2010).
Tak BT001R 190/55 - vyšší profil využitelný tak na okruh, na silnici se docela rychle sjede střed a potřebují vyšší provozní teplotu (ustřeluje, pokud asfalt ve stínu nehřeje - viz. odkaz), dojezd asi 2tis. km.
D208 190/50 - klasika, kterou nic nezkazíte, za dobrou cenu a podrží. Dojezd asi 6,5 tis. km.
M1 190/50 - zatím u mě vede. Na suchu lepí jako mucholapka, na vodě dobrá. Sjíždí se rovnoměrně. Dojezd něco nad 4 tis. km. Jsem velice zvědav na M3
M3 190/50 - byla super, taková lepší M1
M5 190/50 - od 2015... je to luxus, u Metzeleru už zůstávám

Brzdy - radiální z GSXR K4 (oproti 4 či později 6ti pístkovým axiálním znatelně posun k lepšímu). Desky - SBS 806HS (de luxe). Pancíře. Kousané kotouče zbytečně žraly desky, tak jsem se vrátil k origo. Radiální brzdová pumpa Accossato 19x18 zalamovací. Zadek nepoužívám, takže neřeším.

Provoz
- brzdovka DOT 5.1, olej Motul 5100 10W40, Hiflo filtr, spojkové lamely EBC, spojkové plechy origo, spojkové pružiny EBC zesílené, vzducháč KN. Svíčky klasika NGK. Atre na vyčištění průběhu ve 4 tis.ot.

Řetězovka
- Řetěz DID X kroužek, rozeta JT 38 zubů, pastorek JT 16 zubů (oproti origo 17ti je to hravější).

TL mě baví víc a víc, už teď vím, že ji jednou obrečím. A ještě jedna věc na závěr. Pokud nejde o problém s elektronikou, tak si dělám všechno sám. Po zkušenostech (viz.deník) nevěřím servisům a různým garážovým mistrům v tomto státě!

http://www.youtube.com/watch?v=YIisTSR4IBM&feature=PlayList&p=C663B4B19CBE1FC2&index=0&playnext=1

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
žufan.
žufan. napsal 14.02.16 v 00:10 10b.

Máš to za deset chlape

cvrček1
cvrček1 napsal 05.06.15 v 05:23 10b.

pěkná strojovna dobře se staráš.

martjan_1098
martjan_1098 napsal 30.05.14 v 08:46 10b.

Bomba stroj i ta poslední fotka

brejle
brejle napsal 05.02.14 v 15:27 10b.

poslední fotka(Vítkov) naprosto perfektní.

B-o-B
B-o-B napsal 01.08.12 v 09:09

Já jenom doufám, že se Mr.Bambus taky vydá na inženýrování Yamah a dalších značek jak ovládne Suzuki

Více komentářů



renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist