renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki TL 1000S (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hellboy009
Vloženo 7.10.2009
Aktualizováno 18.9.2015
Zobrazeno 3 537x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3

Popis motorky


Douvál je prostě srdcovka. Navíc TeLátelk jezdí jako šafránu a proto je to svým způsobem rarita :)

Více fotografii

Výška jezdce: 200 cm

První dojmy - Neovladatelný autobus :)

Recenze

Motorku jezdím osmým rokem a maximální spokojenost. Báchorky o zabijácké motorce můžu s klidem vyvrátit. Pokud člověk nemá nasrany v rukách, motorka poslouchá jako hodinky :)

Perfektní dvouválcovej motor, super tah, dostatek výkonu.

Jezdím převážně výlety a sem tam se urvu :) Posaz nutí jezdce mít velkou část váhy na rukách, takže cestovní rychlost se musí pohybovat nad 120 Km/h, aby to bylo snesitelné. Pokud cestujete někam daleko, průjezd městem je utrpení :)

Jinak není problém i dál. Ve dvou sme dali 600Km na jeden zátah. Jen to chce vyšší cestovní rychlost kolem 140Km/h a vytrénovat zadek :)

S TLkem sme se podívali i do Mostu a mohu jen doporučit. Super zážitek, motorka byla na okruhu jako (tlustá) ryba ve vodě, jen by to chtělo trénovat :)



Závady během provozu:

Největší neduh je vynechání "cuknutí" kolem 4 000 ot. Je to zřejmě u všech těchhle motorek.

Hodně sem četl o zadním rotačním tlumiči. Osobně si myslím, že je to tlumič jako každý jiný, jen jinak zkonstruovaný. Na normální ježdění dostatečný. Zažil sem si s ním sice svoje, ale to nebylo dáno samotnou konstrukcí jako spíše únavou materiálu (viz níže). Samozřejmě takovy bitubo bych si nechal líbit ale určitě ne za 20k :)

*Kromě klasických výměn náplní a řetězů sem byl donucen vyměnit spojkové lamely.

Byl to bohužel neduh prvních ročníků S-ka. Výměna spojky i s pružinama cca 4 000Kč.

Stále sice přetrvává problém s neustálým nastavováním spojky po zahřátí oleje, ale zřejmě to bude chtít doladit ty správny pružiny. Co vím, neměl by to být masový problém.

*další problém byl s guferem u vodní pumpy. jak se motor zahříval, nebo naopak chládl, přepadem v motoru na pravé straně vytíkala chladící kapalina. Bohužel bylo měněno 2x a to díky neodborné montáži a poškození již nového guferka :(

*Jednoho dne přestal rotační tlumič tlumičovat :) Po zjištění, závady vypadlého šroubku uchycujícího tlumič k rámu a objednání šroubku (150Kč) bylo vše na rok OK.

Časem začal tlumič vrzat a od vrzání přešlo k nefunkčnosti -prasknutí části tlumiče na pravé straně (pístek v pružině). Zřejmě únava materiálu, nebo počkození pádem (předchozí majitel).

Nicméně díky Assasinovi, který mi prodal druhý tlumič je vše zase OK.



Pár úprav se už taky dočkala:

*GIPRO s atre -ukazatel zařazené rychlosti s atre. Doporučuji všem! Problém s cukáním na nižší otáčky už není tak častý a u prvních 3 rychlostních stupňů se zlepšila reakce na plyn.

Nehldě k tomu, že když jedete kládu a zběsile podřazujete před vracečkou, tak jedním okem mrknete a vidíte, že ste opravdu neprocvakli až na jedničku a ušetříte čisty trenky

*Originální výfuky byly nahrazeny otevřenými koncovkami SLK. Jinak SLK mohu doporučit - výborná domluva a po dvou letech mi opravil prasklý nýty v rámci garance.

*Propustný filtr Meiwa (40%+)

*Pancéřové hadice

*Nové přední brzdiče (šestipístky Tokico)

*Airbox upraven, odstraněna klapka, zvětšena průchodnost.
-je znát větší výkon ve vyšších otáčkách, ale kdo by chtěl s touhle
motorkou jezdit nad 7tis aby si to užil, když kladivo tluče už od spodu.
-na okruhu to bylo opravdu trochu lepší i časy byly znál před a po výměně, ale na normální ježdění vracím zpátky oiginál airbox (pouze přilepena podtlaková klapka).



První dvě fotky jsou z doby koupě motorky (ještě s originálníma výfukama)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Todd_Lukas
Todd_Lukas napsal 29.11.19 v 12:19 10b.

judy46
judy46 napsal 16.10.09 v 14:20

Na jaře se ozvu.doufám,že to přes zimu přežiju

Hellboy009
Hellboy009 napsal 16.10.09 v 09:30

2 Judy46: Já teda spotřebu moc nepočítám, ale podle toho, že tankuju ukrutně často, tak to musi žrat jako kráva .-D
Jak se oteplí, můžem se někde scuknout ;)

KARDAN
KARDAN napsal 09.10.09 v 16:30

hezká recenze jinak máš pravdu, je to pomalu raritka. tak hodně štastných km

judy46
judy46 napsal 09.10.09 v 10:31

jo teď jsem si všiml komentáře u mě a můžu říct,že se spotřebou je to v pohodě když jedu piánko tak kolem 5,5 - 6 litrů,palba tak kolem 8 litrů + -

Více komentářů



TOPlist