renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati 848 (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník ReznikCZ
Vloženo 20.9.2009
Aktualizováno 22.3.2014
Zobrazeno 9 977x
HODNOCENÍ PROFILU OD 59 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Nádherná rudá ďáblice bez kompromisů, výborný motor, brzdy a charisma. Na Ducatky jsem nikdy nebyl vysazenej "jen" se mi líbily a ejhle mohl jsem si jí i vyzkoušet a to jsem neměl dělat za projížďku jsem zaplatil 279 tis. Kč a jako bonus svou 848

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Nádherná rudá ďáblice bez kompromisů, výborný motor, brzdy a charisma. Na Ducatky jsem nikdy nebyl vysazenej "jen" se mi líbily a ejhle mohl jsem si jí i vyzkoušet a to jsem neměl dělat za projížďku jsem zaplatil 279 tis. Kč a jako bonus svou 848 :-)

Recenze

Tuto nádheru jsem si přivezl od dealera Ducati v pátek 18. září. Pět minut svezení na předváděčce mě přesvědčil že ji musím mít a cena se mi nezdála hrozná. Jsem první majitel této 848. Ještě si zvykám a pokouším se nějak nastavit podvozek, který mě na okruhu trochu zklamal. Zjistil jsem že je podvozek absolutně špatně nastavený už jsem se dohodl a v Ducati mi ho nastaví do standartu. Výbušný dvouválec a zlý výraz dává motocyklu charisma. Jsem nadšený z této nádhery a doufám že budu nadále. Co se týče jízdy po městě tak stěží se tam dostane dvojka, která by při 50 km/h točila 2500 ot/min, při těchto otáčkách je motor velice neposlušný vyhovují mu spíše otáčky okolo 5000 a výš. V deseti tisících motor absolutně zdechne je to úplně jiné než čtyřvál pro někoho mínus ale pro mě plus . Nyní jsem zakoupil tlumič řízení a na okruhu trošku potrhal Pirrelky . .Tlumič je opravdu povinost jen škoda že není ve standartu . . Neříkám že je výborná má své nedokonalosti ale tato motorka má něco víc než ostatní a to srdce, šarm, temperament a inovativní technologie. Tím se liší a z tohoto důvodu jí miluju a jen tak se jí nezbavím.

S GSX-Rkem (600ccm) se absolutně nedá srovnávat Ducati je jiná, pro mě lepší, osobitější, lehčí, nepohodlnější a na jejím hřbetě je více vzrušení vypadá to jako kdyby nikdy nemohla omrzet ovšem na ten výkon jdou oba úplně jinak. Ducati je opravdu hodně o zábavě a divočině ale je tu daň v podobě menšího výkonu(a to mě fakt děsně štve ) a myslím si že výdrž motoru nebude nadprůměrná.

Plán na rok 2010?

Počítám s laminátama do nějakejch pěknejch barev. Asi se začnu věnovat pouze okruhu, už mě neba riskovat v provozu . V polovině roku možná přepákování od SBK (mám ohnutou řadičku ale jak se mi to povedlo?!). A pak už jenom pneu, okruh, pneu, okruh, . . . částečně splněno. Na okruhu jsem moc nenajezdil ale lamináty, přepáčko a musel jsem vyměnit stále ztrácejicí se závažíčka

Motor
typ:kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic
zdvihový objem: 849 ccm
vrtání x zdvih: 94 x 61.2 mm
kompresní poměr: 12:1
výkon motoru: 134 hp - 98.5 kW @ 10000rpm
točivý moment: 96 Nm @ 8250rpm
palivový systém: elektronické vstřikování Marelli, oválná vstřikovací jednotka
výfuky: odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a lambda sondou, dva ocelové tlumiče
emise: Euro 3

Převody
převodovka: 6ti stupňová
poměr: 1. 37/15, 2. 30/17, 3. 28/20, 4. 26/22, 5. 24/23, 6. 23/24
primární převod: poměr 1.84:1
sekundární převod: řetěz
přední ozubené kolo: 15 zubů
zadní ozubené kolo: 39 zubů
spojka: vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek
rám: příhradový z ocelových trubek ALS 450
rozvor: 1430 mm
sklon: 24.5°
přední odpružení: plně nastavitelná vidlice 43mm Showa, upside-down
přední zdvih: 127 mm
přední ráfek: 5ti paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
přední pneu: 120/70 ZR 17
zadní odpružení: plně stavitelné s progresivní charakteristikou Showa monoshock. Hliníková jednostranná kyvná vidlice.
zadní zdvih: 120 mm
zadní ráfek: 5ti paprskový z lehké slitiny 5.50 x 17
zadní pneu: 180/55 ZR 17
přední brzdy: 2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo
zadní brzdy: 245mm kotouč, 2 pístkový třmen
palivová nádrž: 15.5 L (z toho 4L rezerva)
suchá hmotnost: 168 kg

přístroje: odvozeny z MotoGP, digitální multifunkční: rychloměr, otáčkoměr, měření kol, hodiny, teplota vzduchu, teplota chladící kapaliny, napětí na baterii, denní počítadla, počítadlo rezervy paliva, upozornění na servis, možnost připojení DDA, imobilizer, kontrolky: neutrál, směrová světla, dálkové světlo, omezovač otáček, nízký tlak oleje, rezerva paliva.
výška sedla: 830 mm

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DoktorARO
DoktorARO napsal 27.01.12 v 19:25

Mas ji krasnou-nechybi ti vykon?doufam ze se neurazis ale chci to dat taky do techto barev akorat se stribrnou nadrzi jako je origo corse...kolik te ten lak stal zda se muzu zeptat?

zmulin
zmulin napsal 11.09.11 v 21:38

ReznikCZ
ReznikCZ napsal 06.09.11 v 09:31

svetylko jiz na miste

zmulin
zmulin napsal 05.09.11 v 20:04

10b přeci.Ty termixy se móc dobře poslouchaj ..jenom přilepit světýlko a je to stoprocentní

B.o.d.l.i.n.k.a
B.o.d.l.i.n.k.a napsal 31.08.11 v 11:52

Joooo tahle kráska byla TOP1, avšak nekradu a pořídila jsem si Lojzíka ;) tak ať slouží
Btw. Lojza děkuje za komentář

Více komentářů



TOPlist