Po letech na litrech i V2 RC8-R od KTM je tohle trošičku motorka "pro holky". Na druhou stranu je rychlá a do provozu dostačující
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Tak motorka je především moc pěkná a myslím, že i velmi vyzývavá k nasednutí. To, že je taková "user friendly" mě až překvapilo.. Čekal jsem těžké časy až utrpení, nepohodlí, cukání při jízdě... Ale nic z toho se nepotvrdilo. Dalo by se říct, že je kultivovaná, jako by sjela z linky v Japonsku..
Motorku bych doporučil pro - Pro ženy i muže, co z nějakého důvodu nepotřebují výkon přes 150 PS.. Kdo má rád klasický V2 a trubkové rámy :-)
Recenze
Porovnávat mám s čím, několik sportovních motorek jsem měl (pár let jsem tedy silnici vynechal a jezdil jen dromy a přírodní okruhy, pouze nad 600), takže snad nebudu žvástat nebo slepě se modlit k Ducati. Nezastírám tedy, že se mi tenhle styl motorek moc líbí - trubkový rám, úzká nádrž a neotřelý design.. Za ty peníze jsem ji musel vzít a mít tak ideální motorku na nedělní popojíždění i kochání v garáži.
Motor je v porovnání s litrem trošku "vydechlej", ale nahoře letí pěkně. Společně s Termignoni to kouzlí parádní zvuk a každá jízda je pak o to větší zážitek ..jednoduše tady není efekt jízdy na "vysavači", jak to uměj v poslední době japonský 4V.
Podvozek je ok, spíš standard. Na WP na KTM nemá, ale tam to byla dražší verze R. Je tedy dostačující, jen ty vidle by mohly být lepší při brždění na konci zdvihu - někdy si ťuknou na doraz. Ale zase se s tím na silniční popojíždění dá žít, nic kritickýho to není.
Tlumič řízení je nějaký lepší z katalogu Ducati Performance a funguje stejně tak dobře, jak vypadá, tedy na jedničku.
Brzdám nemůžu vytknou vůbec nic, kromě "vrzání" v malých rychlostech. Předchozí majitel osadil motorku třmenama z 999R a je to špica!
Co se týká posazu, tak ten mi naprosto vyhovuje. První motorka, kde je vše, jak má být a nic neotravuje. Jak u RC8, tak u japonců jsou pokaždý stupačky tak nějak "divně" a na okruhu většinou překáží.. U 848 jsou přesně tam, kde bych si je dal i na závodní motorku...navíc pěkně zpracovaný.
To stejný platí o řidítkách, jsou pěkně široký v ideálních úhlech. A kupodivu není pozice ani tak moc unavující, chce to tedy jet 100 km/h a vejš.
Spolujezdkyně si taky nestěžuje, dokonce v porovnání s R1 05 je to prý o 50% lepší a díky dlouhé nádrži na ní v pohodě dosáhne a zapře se při brždění..
Ovládací prvky jsou cajk, zrcátka skoro nepoužitelný (hlavně se spolujezdcem), ikdyž je to o cviku.. Palubovka v GP stylu je úžasná a dá se z ní i číst. Jsou tam nadstandardní informace (pro motorku z r. 2008) a dobře fungující stopky na okruh. Líbí se mi permanentní ukazatel okolní teploty, to mi kluci "na Hondách" záviděj
Okruh jsem si s ní dovolil jen jednou a malé obavy z poškození krásných kapot tam byly.. I tak jsem s ní vyhrál srpnový Dvouval Cup na Racetracku s hendikepem startu z posledního (asi 40.) místa v závodě SS + Naked.
Hned druhé kolečko na okruhu v Mostě s touhle motorkou bylo za 1:52 a čtvrté už pod 1:50. Nakonec nejlíp 1:48.4 a rozhodně se s tou motorkou bez úprav nechá jet 1:46 v amatérských rukách. Musí tedy "pilot" nebýt líný trénovat a trochu motivace.. Já jezdím pro radost a abych se po dlouhé době vyřádil na okruhu..
Můj kousek je pro mě "oku lahodící" hlavně díky výfukům Termignoni a spoustou karbonových doplňků. To se nikdy neokouká.. Pravda, bílá perleť je trošku "narcisoidní", ale trochu to zachraňuje právě ten karbon
...ale zase dobrá jako svatební vozítko
není o čem, je to kráska
Nádherná kráska a originální fotky, jasných 10 a ať slouží
Nemá sajdu na mimino,takže jen devět
Fotky úplně jak z reklamy na šťastný ducati pár. Měl bys to poslat Italům
Jako svatební vozítko dobrý..i když jsi měl kliku, že nechcalo Ech...kde jsou ty časy kdy jsi nás vodil po Brně kudy to tam vede ...ech jdu zamáčknout slzu