PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 500 (1992)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník aklenot
Vloženo 15.9.2009
Aktualizováno 21.4.2011
Zobrazeno 11 521x
HODNOCENÍ PROFILU OD 51 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Muj prvni japonec. Lehka a velmi snadno ovladatelna. Na zacatek dobra volba, ktera nezklame. Motor provereny roky a stale se dava do novejsich ER-5.

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

Recenze

Kawasaki GPZ 500S
Motor: Kapalinou chlazeny, ctyrdoby
Objem: 498ccm
Vykon: 44kw(60k)
Hmotnost: 176 kg
Objem nadrze: 18l
Dojezd na nadrz: 270 km - 360 km
Prevodovka: 6ti rychlostni
Predni brzda: 2 kotouce-270mm
Zadni brzda: Bubnova
Vmax: 200km/h

Moje prvni dojmy:

Proti Yukine neni Kawasaki tak tezka jak jsem cekal, na hlavni stojan ji dam bez vetsich problemu. Na moji vysku 170 cm je motorka temer jak delana, velmi pohodlne sedlo. Spotreba je teda hrozna proti 125tce, ale je to uz kus poradny motorky, tak na to ma pravo. Vykon 44Kw je dostacujici, nekdy se mi zda ze je to moc kruta motorka. Pomalu, ale jiste se s motorkou davam dohromady. Brzdy brzdily dobre, do te doby nez jsem sundal predni kolo. Po nandani se zahadne zavzdusnila, nasledovalo odvzdusneni - po odkryti vicka nadobky vykoukla cerna tekutina. Motorku jsem koupil s tim, ze ma vadu na dobijeni, po odkryti vika motoru se zjistilo ze na rotoru chybi jedna cast magnetu - altik byl taky v tahu. K motorce jsem dostal altik novej a tak nasledovala jeho vymena. Do zimy to dojezdim s timto rotorem a pres zimu se poridi jiny.

Od 14.9. do dneska (11.9.) najeto 1100 km a to bez jakykoliv poruch. Spotreba cca 5,5l/100km nejvic se mi zatim povedlo cca okolo 7litru.

Musel jsem koupit pneumatiku na zadni kolo, stara uz pri koupi byla sjeta jezdil na tom rovinkar, pneumatika mela na hranach vzorek jak nova, ve stredu sjeta Nova pneumatika Avon RoadRider zatim slouzi pekne.

Jelikoz mam rad motorku peknou, tak jsem se rozhodl koupit ji cervene reflexni prouzky. Vysledek stoji za to, proste ji to slusi.

...

Sezona 2010 ...

22.4.2010
Tak je tu nova sezona, letos mame najeto uz 2000km. Motorka je naprosto bez poruch, jen si jezdim. Od podzima a za tech par letosnich vyjizdek jsem se na Kawasaki nacul takove ty zaklady. Rekl bych jeste chvilku a budem sehrana dvojka. Trenovani prujezdu zatackama se nam vcelku dari, zaciname vic a vic naklapet. Stale me, ale posunujeme hranice toho ceho by jsme se jindy zalekli. Jezdime delsi a delsi vylety a stale si to uzivam jako kdybych si ji zrovna privezl Motorka se tak trosku pochybne rozvlni pri tahlych zatackach kolem 130ti. Asi jedine vady je klin posazeny moc nizko, obcas s nim liznu v zatacce predevsim kdyz se jede ve dvou a dale velmi mekke predni tlumice. Jinak nemam nic co bych mohl kritizovat.

...

29.5.2010
Tak mame najeto cca 6000 km. Take mame za sebou spoustu krasnych vyletu a nyni uz i prvni navstevu okruhu. Jako prvni jsem si zajel do Sosnove tak trochu potrenovat nez se dostanu na ty vetsi. Hodina v Sosnove mi celkem hodne dala, ale porad mam v nekterych mistech rezervy. Prumerny cas okolo 57 vterin na jedno kolo. Zanedlouho bude potreba vymenit obe pneumatiky. Zadni jsem kupoval novou uz ja, vydrzela zatim 6 tisic km a jeste asi neco malo vydrzi, vzorek tam je, sice maly ale je tam. Uz o me rikaji, ze jsem hustokrutak ale neverte tomu, jsou to jen pomluvy. Seriovy zvuk je stale nadherny a neohrany, jen by mohli byt malicko hlasitejsi pri jizde kolem 6ti tisic otacek motor neni temer slyset. Motor je radne slyset az pri presahnuti 7 tisic otacek, kde i motor nabira na dechu a zacne dabelsky zatahovat. Z klidne motorky se stava raketa a opravdu i tak vystreli vpred.

Tady fotka, jak klin je polozen pekne na zemi, na jizde na okruhu bych rekl, ze i trochu prekazi.



Jet na okruh, to pro me znamena prendat stavajici predni kapotaz za druhou, ktera je svarovana a tak na okruh poslouzi pekne. Mam na ni miniblinkry, takze cesta po ose na okruh je mozna. Na Sosnovou zdolavam po ose 150 km jen tam. Celkem paradni svezeni, i kdyz v Sosnove by mohl byt trosku lepsi asfalt.

...

24.7.2010
Tak mame spolu najeto prvnich 10 tisic km. A co napsat po prvni desitce ? Tezko rict, nazor porad stejnej. Dovolenou v Alpach zvladla na jednicku, motorka se neda utahat. Brzdy funguje vyborne. Proste je to motorka do nepohody. Muzete s ni letel jak blazen a jizdu si uzit se strelcema a nebo tak v poklidu jako cestoval a stale to ma sve kozlo. Obcas mam takovy dojem, ze mi to uz prestava stacit, ale pak me zas necim prekvapi. GPZ snad ani nedovede zklamat, tohle se japoncum povedlo

...

8.8.2010
Probehl CRASH, dopadla v celku dobre.

...

30.8.2010
Uz zas frcime ve velkym.

...

Navstivene okruhy:
- 2x Sosnova (60 minut, 4x20 minut)
- Prirodni okruh Horice
- Písek
- Most

Navstivene zeme:
- Rakousko
- Polsko
- Nemecko

Dovolena:
- Rakousko - 1388km

Pneumatiky - mnou jezdene:

Predni
- Heidenau K65 100/90x16 - pred koupi + 9043 km
- Heidenau K65 100/90x16 - 1085Kč - prave jezdena

Zadni
- Avon RoadRider 120/80x16- 2500Kč - vydrzela 7114 km
- Metzeler Perfect ME 99A 130/90x16 - 1500Kč - 8392 km

Spotreba:
- minimalni 4,0l
- bezna 5,5l - 6,0l
- maximalni 9,5l

Ujete km
- Sezona 2009 - 2200 km
- Sezona 2010 - 13 408 km
- Sezona 2011 - 2005,5 km

Pouzite dily
- nahradni predni kapota (na okruhy)
- brzdove desticky Bendix MA46
- plexi stit MRA
- olej Motul 3000 (20W-50)
- vzduchovy filtr - Hiflofiltro
- olejovy filtr - Hiflofiltro 303

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Animals21
Animals21 napsal 11.04.17 v 12:29 10b.

Opravdu v nádherném stavu - jasných 10

Piwell
Piwell napsal 19.05.14 v 23:34

Krásný fotky, nádherná Gepina

Shawi
Shawi napsal 04.04.13 v 16:31 10b.

B3R23RK3R
B3R23RK3R napsal 01.12.12 v 20:54 10b.

Moc pěkná kočka

Adlenka
Adlenka napsal 11.06.12 v 20:22

Ta byla ale hezká 10b.

Více komentářů



renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist