
Kawasaki GPZ 500S
9.12.2002
1987 | 1988 | 1989 | 1990 | 1991 | 1992 | 1993 | 1994 | 1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||||||
Objem | 499 cm3 | 498 cm3 | 499 cm3 | ||||||||||
Výkon | 43.8 kW | 44.1 kW | 43.8 kW | 44 kW | |||||||||
Výkon při otáčkách | 9800 ot/min | ||||||||||||
Množství oleje | - | 3 l | - | ||||||||||
Točivý moment | - | 46.1 Nm | 45.11 Nm | 45.1 Nm | 46 Nm | ||||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 8500 ot/min | |||||||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||||||||
Startér | - | Elektrický | - | Elektrický | - | Elektrický | |||||||
Počet válců | 2 | 4 | 2 | ||||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||||||
Chlazení | Kapalina | - | Kapalina | ||||||||||
Vrtání | 74 mm | - | 74 mm | ||||||||||
Zdvih | 58 mm | - | 58 mm | ||||||||||
Kompresní poměr | 10.8 : 1 | - | 10.8 : 1 | ||||||||||
Rozvod | DOHC | - | DOHC | ||||||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||||||||
Příprava paliva | - | Karburátor | - | Karburátor | |||||||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | - | Řetěz | ||||||||
Typ rámu | - | Trubkový | - | Dvojitý kolébkový | |||||||||
Materiál rámu | - | ocel | - | ocel | |||||||||
Zdvih předního odpr. | - | 130 mm | - | 130 mm | |||||||||
Zdvih zadního odpr. | - | 100 mm | - | 100 mm | |||||||||
Úhel hlavy řízení | - | 27 ° | - | 27 ° | |||||||||
Závlek předního kola | - | 91 mm | - | 91 mm | |||||||||
Rozvor | - | 1435 mm | - | 1435 mm | |||||||||
Brzdy vpředu | kotouč | 2 kotouč | kotouč | 2 kotouč | |||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 270 mm | |||||||||||
Přední třmen | - | dvoupístkový | - | ||||||||||
Brzdy vzadu | buben | kotouč | |||||||||||
Přední kolo | - | 16 " | - | 17 " | |||||||||
Zadní kolo | - | 16 " | - | 17 " | |||||||||
Rozměr přední pneu | 100/90-16 | - | 110/70 17 | ||||||||||
Rozměr zadní pneu | 120/90-16 | - | 130/70 17 | ||||||||||
Výška sedla | - | 775 mm | 770 mm | ||||||||||
Výška sedla max | - | ||||||||||||
Suchá hmotnost | - | 179 kg | 176 kg | - | |||||||||
Pohotovostní hmotnost | 196 kg | 201 kg | - | 202 kg | |||||||||
Objem nádrže | 18 l | - | 18 l | ||||||||||
Světlá výška | - | ||||||||||||
Rezerva | - | 3.5 l | 2 l | - | 2.2 l | ||||||||
Spotřeba | - | 6.7 l/100 km | |||||||||||
Zrychlení | - | 5.3 0-100 km/h | |||||||||||
Maximální rychlost | 195 km/h | - | 195 km/h | 182 km/h | |||||||||
První cena | - | 209000 Kč | |||||||||||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | ||||||||||||
Poznámka | - | doporučení výrobce: výměna mot.oleje 3L /oil filtr 0.2L/, SAE 10W-40, API SG+ /alternativa: 10W-50,20W-40,20W-50/ | - | ||||||||||
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | - | ||||||||||
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | - | ||||||||||
Výměna převodového oleje | - | ||||||||||||
Výměna hnacího řemene | - | ||||||||||||
Výměna zapalovací svíčky | - | 10000 Km | - | ||||||||||
Výměna brzdové kapaliny | - | 20000 Km | - | ||||||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 10000 Km | - | ||||||||||
Seřízení ventilové vůle | - | 10000 Km | - |
Od Zazi78(1999)
Od Ronin3012(1996)
Od HloupyHonzaCZ(1996)
Od HloupyHonzaCZ(1996)
Od toknitram(1990)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | Karburace Kawasaki GPZ 500S | 6 | 22.11.2018 19:06 | ||
Začínáme | Jak hodně mám vytáčet motorku | 28 | 8.10.2018 07:39 | ||
Hledám, potřebuji | Kawasaki GPZ 500S - nějaký vlastník z Prahy | 2 | 3.10.2018 16:55 | ||
Japonské | GPZ 500 zadní pneu | 7 | 17.9.2018 22:26 | ||
Opravy a údržba | Aditivum do oleje | 189 | 4.9.2018 22:36 | ||
Japonské | Kawasaki GPZ 500S rok vyroby 1987/1988 vyrobny stitok | 18 | 10.8.2018 22:00 | ||
Japonské | Kawasaki držák blinkru 23051 | 2 | 1.7.2018 22:12 | ||
Silniční cestovní | Kawasaki gpz 500 | 16 | 25.4.2018 21:07 | ||
Japonské | Top case na KAWA GPZ 500 S | 2 | 21.4.2018 12:13 | ||
Silniční cestovní | Oprava řízení - co s tím? | 13 | 10.10.2017 17:32 | ||
Silniční cestovní | Skupina A | 5 | 10.10.2017 16:47 | ||
Silniční cestovní | Metzeler ME77 vs. Heidenau K65 | 3 | 13.8.2017 20:33 | ||
Ostatní | GPZ 500 vibrace motoru | 3 | 15.6.2017 00:15 | ||
Opravy a údržba | Víčko chladící kapaliny, ubývání chladící kapaliny | 12 | 3.6.2017 08:26 | ||
Přestavby | motorka škrcena v DE | 4 | 21.5.2017 12:05 | ||
Japonské | gpz 500 kapotáž | 7 | 24.3.2017 01:28 | ||
Opravy a údržba | kawasaky gpz 500 elektrika,rozvody | 1 | 1.3.2017 21:46 | ||
Japonské | GPZ 500 s nechce do otacek | 2 | 8.8.2016 20:34 | ||
Japonské | Mezikus kapotáže GPZ | 1 | 5.8.2016 19:23 | ||
Opravy a údržba | Jehlový Ventil | 4 | 19.7.2016 19:44 |
Po špatných zkušenostech s Jawou 640 jsem chtěl zkusit, jak chutná vychvalovaná Japonská spolehlivos...
GPZ 500 je nejsportovnější pětistovka na českém trhu s rokem výroby od 2000. Prošla víceméně třemi o...
Řekl bych, dnes už klasika mezi motocykly. Rozhodně to není nic tak pohodlného a lehkého jako nové s...
Kawasaki GPZ 500 - Můj první větší stroj.
Muj prvni japonec. Lehka a velmi snadno ovladatelna. Na zacatek dobra volba, ktera nezklame. Motor p...
Krásná, naleštěná a ve výborném stavu...co víc si může člověk na začátek přát...Prodána s krásnou vz...
mám jí teprve první sezonu.Je to velký rozdíl oproti 125ccm
Sice bába, ale ve skvělý formě !!
Tak sa mi po 25 rokoch splnil sen, moja prvá motorka, je to sice babička, ale akosi sa mi začali via...
Řadovej 4válec, vodou chlazenej, původ v GPZ 600R. Projela se mnou celou Evropu a část Kanady, ale n...
Kawasaki GPZ 500 S, modré barvy, nízká, řekla bych trochu delší, pohodlné sedlo nejen pro jednoho, s...
Hajtra stará :-D , Vibrátor , žrout elektriky. Černá dáma. Větroplaška. Kawka.
Malá hodná prdelka jako já:)))
Zábavná a svižná motorka, když nejste moc nároční.
Tak sa mi po 25 rokoch splnil sen, moja prvá motorka, je to sice babička, ale akosi sa mi začali via...
Kawasaki gpz 500s , moja prva motorecka. Dufam ze bude sluzit a budem mat z nej radost ;)
Výběr byl čistě náhodný. Vůbec jsem nad ní neuvažovala, až jsem na ni narazila na inzerci a natolik ...
Perfektní kousek pro začátečníka. Hodná, spoustu odpustí. Táhne příjemně, důrazně a odkudkoli. Měla...
Mám 190cm a hledal jsem nějakou motorku ideální na přesednutí ze simsona na nějakou "dospělou" motor...
Kosmeticky nic moc, technicky ok.
Trošku jsem s tím plesknul a očesal z obou stran. Rameno bylo zpátky za čtyři hodiny, nožka pobolívá...
Vrazím do nádrže pistoli s Vervou a po šesti litrech mě docvaklo, že tankuju naftu. Neměl jsem nejsp...
Rozměr 100/90-16, vzorek na nové 5mm uprostřed až 3,5mm na krajích. Do náklonu jde radostně a sama. ...
Dlouho nevydržela, předpisová byla jen 4000km. Metzeler 100/90-16 54H TL Lasertec. Utrpěla během an...
Fatální stav (vymačkané důlky a pitting) původních kuličkových ložisek se projevil naplno letos na j...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.7/10 |
Průběh výkonu | 7.7/10 |
Vibrace | 6.4/10 |
Převodovka | 7.5/10 |
Mechanická hlučnost | 6.6/10 |
Zvuk | 8.4/10 |
Spolehlivost | 9.1/10 |
Brzdy | 7.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.1/10 |
Těsnost tlumičů | 8.4/10 |
Tuhost rámu | 6.8/10 |
Jízda | |
Sport | 7.1/10 |
Město | 7.4/10 |
Cestování | 8.2/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.6/10 |
Ceny servisu | 6.0/10 |
Servisní síť | 5.9/10 |
Dostupnost dílů | 7.1/10 |
Nabídka doplňků | 5.4/10 |
Servisní intervaly | 7.4/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.2/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.9/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.2/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.7/10 |
Světla | 7.8/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GS 500E | |
Suzuki GS 500F | |
Honda CB 600F Hornet | vyššia cena |
Suzuki SV 650 | nič zaujímavé poblíž, chcel som ročníky s trubkovým rámom, S má zvláštnu kapotu |
Aprilia Pegaso 650 | zlá kombinácia cena/stav aktuálne ponúkaných, rozhodlo srdce |
Suzuki XF 650 Freewind | Byla o dost dražší a cítila jsem, že je zbytečné kupovat první motorku za moc |
Honda XR 125 L | Možná by byla dobrá na učení, ale odradila mě nepraktičnost na silnici |
Honda XL 125V Varadero | Slabé |
Honda CB 600S Hornet | Čtyřválec mě nijak neinspiruje. Jinak perfektní. |
Kawasaki ER 6F | Fantastická, ale pro začátečníka moc drahá. Možná příště. |
Kawasaki ZZR 600 | Moc sportovní zaměření. Přátelská, ale já našel přátelštější. |
Honda NTV 650 Deauville | Praktická, ale nudná. Nic pro mladého začátečníka. Celá nabídka byla ve stříbrné barvě, která se mi hnusí. |
Malaguti Spider Max GT500 | Zvažoval jsem jen kvůli ceně a vzhledu. Nelíbila se mi plocha pro nohy - pořád jsem si představoval, jak mi ostrá hrana usekne kotník. |
Suzuki SV 650S | Moc sportovní. Tuhá spojka, měkká vidlice, mohutná... Nic pro mě. |
Suzuki GS 500E | Chlazení vzduchem. Zbytečně bychom se v zácpách trápili. |
Suzuki AN 650 Burgman | Zrovna jsem nepotřeboval druhého skútra. Beru to jako volbu rozumu, do budoucna. |
Honda CB 600S Hornet | Byla dražší a byl to naháč. |
Honda CB 750 | Kawa byla levnější jak pionýr :D |
Suzuki GS 500E | Motor se mi zdál ok i mě překvapila jeho \"vzteklost\" kawa se musí víc vytočit podle mě ale vubec mi nevyhovoval posez |
Ducati Monster 750 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XJ 600 | |
Suzuki GS 500E | |
Suzuki GS 500E | GS mi prisla jednoduchsia a krajsia |
Suzuki GS 500E | Už jsem ji měl. dražší díly než u GS |
Kawasaki ER 5 | Na inzerátu zrovna nebyla pro mě dostupná cena s omezeným výkonem. |
Honda CB 600S Hornet | Kawu jsem nekoupil, protože všechny byly dobitý jak cikánská hračka. |
Yamaha FZR 600 | Pěkná a oldschoolová (ty staré) , ale přeci jen moc pomalá |
Suzuki GS 500E | Stejně jako Honda |
Suzuki SV 650 | Původně jsem se chtěl na jednu podívat, ale bohužel už byla v té době prodaná |
Kawasaki ZZR 600 | technický stav prodávaných motorek |
Yamaha XJ 600 | malý výběr v rozumném stavu, design |
Suzuki GSF 600 Bandit | Bylo mi vysvetleno že je moc slabá. |
Yamaha XJ 600 | Bohužel na motorce vznikly před prodejem problémy |
Suzuki GS 500E | drahá a zastaralý vzhled |
BMW F 650 | |
Suzuki GSX 600 F | myslím , že by mi nakonec nestačil výkon...strašně rychle si totiž zvykam :( |
Suzuki GS 500E | Žádná v dobrém stavu a nebo přes celou republiku... |
Suzuki GSF 600S Bandit | |
Yamaha XJ 600 | Její čas ještě přijde...snad :-) |
Yamaha XJ 600 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2002 | stassek | service_manual_...00s__1994-_.pdf | 30 MB | Rozšířený manuál pro ročníky 1994 - 2002 |
1997 | Smrči-GSX-F | gpz500s_microfish.pdf | 1 020 KB | |
1995 | Beranidlo | 1995-kawasaki-ninja.pdf | 5.9 MB | Uživatelský 1995 (17" kola) |
1994 | Rade25 | kawasaki_gpz500...al_-german-.pdf | 11 MB | |
1994 | Perda | service_manual_...00s__1994-_.rar | 25 MB | Servisní manuál pro modely od r.v. 1994. V angličtině. |
1993 | Rawiri.Kawasaki | service-manual-...500-1993-en.pdf | 28 MB | Manuál Kawy GPZ 500 EN komplet |
1990 | gogo_servis | kawasaki_gpz500...al_-german-.zip | 11 MB | |
1990 | maros.88 | kawasaki_gpz500...al_-german-.zip | 11 MB | pro kawi od 86-94, ale dá se puožít skoro u všech moc se toho na nich nezměnilo... |
1990 | Wikk | kawasaki_gpz500...al_-german-.pdf | 11 MB | |
1987 | Daek | kawasaki_gpz600...al_-german-.pdf | 15 MB | |
1986 | Smrči-GSX-F | kawasaki_gpz500...al_-german-.pdf | 11 MB |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Pirelli City Demon | 16" | Zadek | 3 | Zadní Pirelli City Demon vyměněna po 5000km. Čekal jsem víc,... | 04.09.2017 v 21:50 |
Dunlop Arrowmax GT501 | 17" | Zadek | 1 | 17.12.2010 v 13:36 | |
Continental CONTI-TWIST | 17" | Zadek | 3 | Za ty peníze hodně muziky,na suchu velmi dobrá, jakmile ale ... | 30.03.2009 v 22:08 |