PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 500 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Frufran
Vloženo 17.8.2010
Aktualizováno 1.8.2011
Zobrazeno 4 057x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Krásná, naleštěná a ve výborném stavu...co víc si může člověk na začátek přát...Prodána s krásnou vzpomínkou

Recenze

Najeto 16500 km, výborný stav , netknutá, naleštěná a za slušný peníz a hlavně moje !\r
Co víc k tomu může začátečník jako já psát. Sand jen, že jsem na motorku usedl po 8 letech a je to moje první "velká" mašina. Předtím jsme jezdil jako malej kluk na 50 ccm...takže srovnávání nemá cenu.\r
Jen mohu říct, ač to může zkušeným připadat vtipné...cítím z motorky respekt, usedal jsme na ni bezmála se strachem. Nakonec jsem první jízdu před nákupem zvládl a musí říct, že mě chytla a mohu potvrdit jednu z nejdůležitějších věcí : Splnil jsme si sen..to jsem věděl už když jsem z ní sesedal a podíval jsme se na mojí vzrušením neklidnou ruku...

červen 2011, 20 000 km, nalítáno 3500 km v mých rukách:
takže klasika, během mnou nalítaných km dořešeny klasické skryté opotřebení, které čeká s každou koupí ojeté motorky - vše víceméně v rozumných finančních intencích (dle srovnání s ostatními mi to přijde jako levná sranda - obzvláště pneu jsou za hubičku) :
tedy součet cca 11 000 včetně novýc pneu, viz deník

Už jsme se s Kawou sžili, +- vím co si na mě může připravit, počet překvapivých situací způsobené nečekanou reakcí moto je skoro nulové - je to hodná holka s růžky, které čekají až jí je dovolíte vystrčit ;).

Tím bych se dostal ke kladům GPZtky. Takže motka je fakt super náčinní, v nedávné době jsem bez necelých 2mm dal hranu pneu a odřel si slider na botě. Poprvé v životě! Ale zpět na zem, žádné cílené překonávání limitů...Na moto stejně jako v životě existuje jen velmi málo zkratek ke skutečným (a dobrým) výkonům.
V rámci mých schopností a tedy schopnosti posoudit klady motky musím říci, že hranice moto jsou stále velmi daleko za mými...Primárně je to agilní mrška na které můžete hopsat ze strany na stranu a ona ochotně odpovídá, když ji k tomu držíte okolo 7k otáček a výše, tak je připravená k slušným sportovním výkonům.

Pokud se budu snažit něco vytknout..tak tedy dle mého brzdy by mohly být ostřejší, ale berme v potaz rok výroby a sílu motky a celkově její určení...takže budou dostatečné, jen se snažím být kritický. Jinak podvozek není nadšenej z hrbolů, ale pokud letíte rozumně (berme v důležitý potaz - toto nění supersport na okruh), tak se mi nikdy nestalo, že by mě vyloženě zradil - vždy podržel v rámci svých možností a určení motorky...respektive kola jsou stále správným směrem k zemi :D .

najeto cca 21 000km, v mých rukách cca 4500 km, hodnocení před prodejem
Nooo, tak co říci. Vezmu to trochu bokem, koho nebaví dlouhý kecy, nechť pár odstavců přeskočí...
Takže motorka, by mi ještě určitě příští sezónu vydržela, kdyby...kdybych nesedl na Ducati S2R 800. V podstatě to byla chyba, jejíž výsledek mi způsobil mnoho problémů v hlavě, ale výsledek je, že Kawa musí dál...Původně jsme chtěl psát průpovídky, že výkon stačí, že stačí ono, tamto, že moto je furt lepší než, chtěl jsem trochu pomluvit rám a podvozek...Prostě kecy...GPZtka byla a je super, na začátek geniální motorka. Přijde mi, že většina 6tek jsou vyběhané, málo servisované a popadané...prostě takové vymačkané mladými kluky co chtějí jezdit za co nejméně peněz (teda pokud se nebavíme o zánovních kouscích ne starších 3-4 let).
Moje GPZ mě nikdy nenechala na holičkách, jela krásně a naučila mě věci 2x násobnou rychlostí než silnější moto - nemusel jsem se na ní bát, že bude přemrštěně reagovat na jezdecké chyby (špatné zařazení, příliš silné brždění, špatná práce s plynem v zatáčce,...a hafo dalších). Přesto jsem na ní jel bezmála 200 km/h (samozřejmě na letišti...) a chtěla více...já na to neměl - mozkový blok. Prostě výběr moto byl dobrý, můj kousek se povedl (až na tu spojku na výměnu).
Prodávám ji s lehkým nádechem smutku, naštěstí jde do výborných rukou, tak jsem si to představoval. Budu ji vídat na společných projížďkách s kamarádem - takže ideální. Bude mu sloužit více než výborně a poslouží mu stejně dobře jako mě a snad mu vydrží i déle než mě.

Takže konečně finální hodnocení:
Na svou třídu výborný motor, s geniálním zátahem od 7-8k do omezovače. Slušné brzdy, super ovladatelnost. Měkčí rám - ve vyšších rychlostech se kroutí, podvozek nemá rád hrboly a nekvalitní povrch, pokud přepálíte rychlost a vlítnete v zatáčce do díry, tak prostě přijde krizovka - ale na to lze říci jediné - nemáte lítat rychle někde, kde to neznáte:D...
Jako startovní motorku na 1-2 sezony mohu jen doporučit...hodně jich lze koupit po manželkách motorkářů (je nízká, lehká a ovladatelná) a jsou opravdu vymazlené. Díky polokapotě má i jisté cestovatelské ambice.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
simko.zero
simko.zero napsal 30.07.11 v 17:58

Zdarvím Klatováka, pěkná mašina, 10b, přeju šťastný kiláky

MobyDick
MobyDick napsal 29.05.11 v 21:07

Ahoj, i já zdravím Klatováka snad se někdy potkáme a projedem.

kawahamouz
kawahamouz napsal 05.10.10 v 21:02

Krasavice nablejskaná.

bezsta
bezsta napsal 16.09.10 v 09:53

dobrá volba a moc pěkná mašina .tak at ti dobře slouží

Frufran
Frufran napsal 14.09.10 v 17:26

Díky...jojo,byla to pěkná cestička,ačkoli to mokro mi dost ubíralo morál
Věřím,že do konce sezony to ještě opáknem

Více komentářů



renocar_duben
Objednat reklamu
TOPlist