Japonskej samet, žádnej heavy metal. Tátovo stará Shadow, kterou si pořídil k šedesátinám. Doma jí máme od roku 2008. Dovoz Švýcarsko.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Bohužel táta doplatil na to, že motorku půjčoval. Takhle mu jí zbořil muj bratr. Na sračku - celej předek a rám KO. Tak si táta musel koupit jinou, tentokrát VT750 C Shadow z roku 2005. Ale je z ní trochu zklamanej, je to velká líná neohrabaná potvora proti týhle starý mrštný babičce ...
Recenze
Na svuj věk solidní stav. Rok výroby dle TP "neurčen", první registrace Švýcarsko 1.8.1988. Podle mýho pátrání je to model 1983. Sedla přešitý + úprava sedla spolujezdce kvůli brašnam.
2008 - Motor po většim servisu když bylo na tacho asi 53 000 km(seštělování, rozvody, ventily, poladěno, vyčištěno). Řazení jako víno (kéž by takhle řadily dnešní motorky), celkově motor, převodovka a spojka je hodně překvapivý trio a zároveň hodně silná stránka týhle motorky. Bohužel to slabý trio je podvozek, brzdy a posaz. Je to prostě dobou vzniku. Brzdy jsou typicky poddimenzovaný.
Jinak je to 749ccm, V2 (45°), 2 svíčky a 3 ventily na válec, vodník, 6 kvalt, kardan, hydraulicky ovládaná spojka. Stavitelný zadní tlumiče (předpětí pružin), přední jsou dofukovatelný - zajímavá věcička.
Špatně se vracely pístky předních brzdičů, potažmo brzd. destičky - to už je minulost. Kolena a výfuky už nejsou originál od Hondy - po tomhle jsem pátral a zjistil jsem to, že jsou to laďáky Jama (i kolena) - je to akorát - příjemný tišší a hlubší bublání - zkrátka zvuk hodnej takový starší dámy. Narozdíl od nových VTček mi přijde, že se nemá za co stydět ... je ještě taková svá.
Ogumení vpředu 100/90 R19, vzadu 140/90 R15. Obě Bridgestone. Protočeny dvě sady. Ideální pneu pro tenhle stroj.
V TP nejsou úplně přesný informace, ale zařazení modelu dle hledání v servisních příručkách, manuálech atp. a taky dle VIN jsem vypátral, že má 48,5 kW (v TP je 50 kW) = 66 PS / 7500 ot. a 68 Nm /6000 ot., což je teda solidní dělo vzhledem k tomu, že se jedná o chopper 750ccm z roku 1983. Musim teda říct, že silou je ohromující, jede to šíleně vzhledem k posazu jezdce a schopnostem podvozku. Ale nejen to. Ten motor prostě běží tak hladce a lehce, že se tomu vůbec nechce věřit. Málo motorek co jsem viděl slyšel a řídil mělo takhle senzační motor.
9/2010 - Takže stav tachometru je asi 68 000 km. Nová sada pneumatik, úplně stejná. Vyměněny řídítka, originální byly moc "sevřený", motorka se hůř kočírovala a bolely z toho ruce. Šlape perfektně. Musela se vyměnit jedna cívka, vynechávala. Jinak bez problémů. Nadělá celkem dost parády a motorově šlape prostě neuvěřitelně.
10/2011 - Bohužel taťkovi zkřížil cestu nějakej dvacetiletej kluk, co vyjížděl z parkoviště. Aby ho nevzal kolmo na dveře tak motorku musel zahodit. Nalítla na betonovej oddělovač, kde dostala káču. Odnesly to výfuky a natrženej návarek na rámu, kde drží pravý výfuk. Ohnutý řítítka, ohnutý stupačky a odřený blinkry a zrcátka nepočítam. Naštěstí nic jinýho neutrpělo. Táta byl jen naraženej takže OK. Blinkry přijdou jiný, asi z mojí Kawy. Výfuky pořešíme s p. Neradem od Creptusu. Bohužel se na tohle blbě shání některý věci. Jako třeba výfuky Ale ještě, že to dopadlo relativně dobře.
05/2013 - Motorku zbořil muj bratr, tentokrát ale nadobro - rám a celej předek KO. Táta si musel koupit jinou motorku.
Včera jsem koupil stejnou krasavici a musím ji dodělat. Bude na ní po kutilovi dost práce ale je to fak fešanda 1984 a motor po go. Coz udělal stym vrakem rozprodal na díly?Něco málo bych potřeboval.
Sharki Kraslice 606608025. \zdarec
Hm to mne mrzi takovej strojek, jinak moc krasna
Ahoj , kurva to je škoda , doufám že je brácha ok . Jinak motorky je škoda mám ji a je super .
Díky za komentáře, já to sem ještě vlastně nedal, ale tahle motorka je bohužel po smrti - nedání přednosti. Odnesl to rám, kompletně předek, chladič ... no ve svý podstatě je prostě KO
moc pěkná hodně šťastných km. 10b.