Honda VT 750C Shadow (2007)

Vlastník limbus
Vloženo 4.4.2021
Aktualizováno 15.2.2023

Nejede to,nebrzdí to,ale dává to nádherné emoce.

Kawasaki VN 900 Classic: Protože Kawasaki asi jsem prostě Hondař.Možná mi vadilo něco na vzhledu,ale jinak krásná motorka.

První dojmy - Bez jakéhokoliv očekávání jsem na ní sedl a srdce řeklo ber.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo chce utéct před dnešní uspěchanou dobou

Doplňky na motorce - Na moto už bylo - zásuvka 12V,držák mobilu,brašny,ventilky lebky,přední nosič.
Na moto jsem zatím dal - přední padáky,předkopy,hrazdu se světly,rám předního blatníku.

Recenze se těžko dělá bez najetí pořádné porce kilometrů za různých okolností,ale něco napsat chci a snad přitom nenudit.Když táta odešel tam kam jednou musíme všichni a žena na rychlou motorku řekla ne e,řekl jsem si,že dupnu na brzdu a vrátím se kolama k asfaltu a mozkem k prožitku z cest.Nějak jsme se doma shodli,že to bude chopper nebo cruiser.Po delších úvahách padla tlapa na Shadow VT750C C4.Jel jsem jí omrknout s přesvědčením,že přijedeme domů s prázdnou a tak jsem vzal ženu,syna a dcerku kvůli rodinné poradě a taky na výlet do Zoo aby to nebylo jen tak kdybych přijel s prázdnou.Doma jsem měl přeci ještě CBF 600n kterou jsem si předělal k obrazu svému tak nebylo co tratit.Když jsem Šaryka (Hondu VT) uviděl tak jsem se snažil nedávat nic znát,ale po ujetí pár kilometrů a zjištění jaká je to šílenost a že vše je jinak než na silničkách nebylo cesty zpět a srdce poručilo ber a neřeš.Samozřejmě jsem sebou měl kreditku a tím bylo rozhodnuto.Pán byl v pohodě,bohužel už delší dobu nejezdil díky nemoci.Rodinku jsem poslal do Zoo a zjistil,že mi odjeli s přilbou (jak jsem byl nervózní položil jsem jí do kufru a zabouchl ho ).Pán mi pujčil přilbu která mi bohužel leží doma protože jsem lump,ale vrátím a tím zachránil odvoz,za což mu děkuji.Pánové a dámy co se,ale stalo po ujetí prvních kilometrů to jsem fakt nečekal.Rohlík od ucha k uchu,cítil jsem se uplně jako kluk když jsme lítali na stopětasedmách v teplákách na slona (to jsou kapsy ven) furt jsem při rozjezdech hledal stupačky v zadu zvyklý ze silniček,a najednou jsem nikam nespěchal.Jak já jsem se takovým smál a nechápal to a najednou jsem věděl kama jedu a jak to tam vypadá.Úplně jsem hodil bobek na to že to brzdí jak malý tank a že tě to nerve k nádrži když lámeš 200.Najednou jsem neviděl jen před sebe,ale taky kolem sebe.Nedá se to popsat a všem čoprákům se dnes omlouvám jak jsem byl krátkozraký čímž nepopírám i oblibu k rychlým strojům.Ujeli jsme minulou sezónu asi 700km a stále mám ty stejné pocity radosti jako jsem zažil poprvé jen už s takovou větší jistotou jak Šaryka ovládat.Samozřejmě první kruháč jsem brousil stupačkou a tím jsem zjistil malou světlou výšku podvozku i při překonávání nerovností.Přidal jsem postupně taky pár doplňků a Šaryk si našel místo v našem srdci.Ještě mě překvapila malá spotřeba,myslím že jsem snad jel i za 3,5 litru a to jsem měl strach,že 14 litrů je malá nádrž.Samozřejmostí výměna oleje,filtrů,svíček.No u těch svíček jsem byl pěkně překvapen když jsem koupil dvě na dvouválec a ony jsou tam čtyři .Taky to bude chtít nové pneu a možná by to sneslo i přešít sedadlo pač na delší trati se mi moc nejeví.Uvidíme když tak dopíšu změny později.Taky jsem se pustil do přídavných světel když už mi zůstal jen Šaryk a CBF jsem bohužel musel prodat.Jenže to jsem netušil,že budu muset vytvořit malou elektrárnu a ještě to krkolomně vpasovat do předního světla.Takže shrnuto dojmy jsou super a kdo by chtěl ochutnat něco jiného než jen hrk sem,hrk tam a ještě si u toho zakutit tak vřele doporučuju.Však nikdo nevíme co nás čeká a ještě v tak divné době tak je třeba si dělat radost

Luki42
Luki42 napsal 03.09.21 v 06:58 10b.

Dobrá volba ... já mám pokaždé rohlík od ucha k uchu :)

Kropikkk
Kropikkk napsal 14.05.21 v 19:50 10b.

Super mašinka

Bloodhawk
Bloodhawk napsal 22.04.21 v 10:14

Jo a mě se osvědčily pneu Pirelli Route...

Bloodhawk napsal 22.04.21 v 10:13 10b.

Nelze než se u Tvého komentářes pochopením usmívat. Zajímavá barevná kombinace, musím říct. Ať slouží a nezlobí.

Smrkes
Smrkes napsal 15.04.21 v 12:27 10b.

Až budu velkej, taky si takovou pořídím