renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VT 750C Shadow (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Myschan
Vloženo 11.9.2014
Aktualizováno 16.5.2015
Zobrazeno 3 760x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zase mi začala chybět motorka. Skútr je super na město, ale na občasnou projížďku jen tak nikam to není to pravé.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:MTT - Brno (Brno-Židenice) - Není to moje první moto od této firmy. Oceňuji férový přístup, vše v pohodě.

Výška jezdce: 187 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic: Sedl jsem si na ni a ten posez se mi zdál nějaký divný. Prostě jsem se na tom necítil dobře. Navíc údajné problémy s volnoběžkou a kardanem. Ale rozhodl pocit. Ani jsem ji nenastartoval a šel pryč.

První dojmy - První dojmy – Krásná motorka. Teda vlastně až při osobním spatření. Na ní plno doplňků. Jako bonus jasný původ a kilometry. Vypadá vážně mnohem líp, než na fotografii!

Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo chce pohodovou kochačku. Určitě se s ní dá jezdit i hodně daleko, ale u mě bude sloužit pro výlety po blízkém či mírně vzdálenější okolí. Pro ty, co chtějí závodit a dávat kolínko to nebude to pravé. Ale o tom tento styl přeci ani není.

Doplňky na motorce - Padací rám, origo plexi, brašny, opěrka, rolka, pás na nádrži, třásně na páčkách (asi přijdou pryč), držák na vlaječku. A samozřejmě tovární dvojbarevné provedení limitované edice – i když to není přímo doplněk. V plánu je klakson Nautilus, ocas, hodinky na řídítka, nick. Možná světelná rampa, ale to až ve vzdálenější budoucnosti a není to jisté. Ještě o ní popřemýšlím.

Recenze

Kdysi jsem už Šedivku měl. Jen to byl Spirit, takže hubené a velké přední kolo. Jo a byla to vážně šedivka. Takže šedivá. No dobře, možná tedy stříbrná. Prostě ne zrovna barva, co ihned zaujme. Jsem trošku Hondofil a ani tato mě nezklamala. Ale čekalo mne určité finanční vydání a tak prostě musela jít z domu. Časem se zase něco málo ušetřilo a především se stále častěji dostavovala touha zase se projet i na něčem jiném, než na svém věrném a osvědčeném skútru (Honda SH 300). Zase přišel čas mlsného koukání na inzeráty, porovnávání cen, výbav, původu a fotografií,…však to znáte.

V motobazaru jsem objevil Šedivku v komisi. Respektive dvě. Zaujala mne ta černá v kombinaci s chromem. Krasavec a levnější než ta dvojbarevná vedle. Tak jsem ji šel navštívit. Při pohledu na „živou“ jsem ale okamžitě přehodnotil. Ta dvojbarevná je o třídu jinde. Vypadá, patrně i díky výbavě, o dost větší. I tak mě ale trošku mne trávila obava, zda mi nebude motka malá. Mám 188 cm a 100 kg. Ale poté, co jsem si nasedl na Haryka, myslím 16 nebo 1800 ccm, a měl pocit, že je pode mnou ještě menší, jsem si řekl „když ji miluješ, není co řešit.“ Vcelku vybavená motorka, vážně krásné dvojbarevné provedení, chromy atd. jako nové, najeto 5 000 km, vstřikování, imobilizér... A to hlavní. Kupováno u nás v Brně jako nový stroj, veškeré doklady a jako menší bonus tradiční věta - je to po starším pánovi. Ale tentokrát pravdivá. První majitel je ročník 47. Co víc si přát? Váhal jsem. Přeci jen je to dost peněz, obsah by mohl být větší…, vybavená, jako nová, vše doložené, větší obsah = větší hmotnost = mé dvakrát operované koleno by to nemuselo moc zvládat, časem už to bude jenom horší…

Následovala zkušební jízda. Brzdy bych snesl ostřejší, sedadlo by mohlo být ještě tak o 3-5 cm víc vzadu. Ale myslím, že si zvyknu. Jinak jen pozitiva. V zatáčkách se klopí snadněji, než jsem čekal. Na panelech sedí líp, než skútr s tenkými kolečky, na zrcátka je spoleh, řazení jde skvěle a pohodlí je taky o něčem jiném. No tak teda jo! Navrhl jsem ještě menší slevu, pan majitel bazaru zavolal majiteli, on souhlasil, no a bylo to. Peníze jsem měl nachystané, takže nebyl problém.

Zajel jsem dotankovat a udělal projížďku na seznámení, cca 100 km. Vzal jsem to kousek po dálnici, rychlost tacho něco přes 120. Ještě se to dalo. Ne, že by to nejelo rychleji, ale to už by mi přišlo tak akorát na rozhraní pohody a splašeného stíhání času na, pro vyšší rychlost, nestavěnou motorku.

Zpátky klasika, mezi dědinama, motor brumlá, výkon pro mne dostatečný, skoro neřadím, jedu, občas se pozdravíme s jinými motorkáři. Čistá radost. Rychlost 80 - 90, paráda. Ptáci kolem řvou, les smrdí, pomalu se stmívá, slunce zapadá, výfuky ševelí…

Nabírám směr domov a, jako správný Myschan, tiše bručím blahem.
---
Motorka prodána. Věřím, že novému majiteli bude dělat jenom radost, neměla jedinou chybu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rybiz131
Rybiz131 napsal 29.04.15 v 20:56

Hezky napsaný komentář, přeju hodně šťastných kilometrů a dávám 10b.

majery
majery napsal 14.03.15 v 19:34 10b.

Je to krasavice,prostě Honda...

fousek64
fousek64 napsal 01.03.15 v 20:24 10b.

Vypadá úžasně a srší z ní síla
Nedivím se Tvému výběru

čert129
čert129 napsal 19.02.15 v 16:53

Taky máš moc pěkné stroj kamaráde přeji Ti hodně šťastných km. a vždy pohodu na cestách jasných 10 b. dík za hodnocení

BaluJarda
BaluJarda napsal 13.02.15 v 19:54 10b.

Hezká Honda ,přeji pohodovou sezonu 2015 a máš to za 10

Více komentářů



TOPlist