renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki RF 900 (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník tureg
Vloženo 6.8.2008
Aktualizováno 19.10.2010
Zobrazeno 4 329x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


Koupena 4.8.2008 den potom co jsem se na ní poprvé svezl. Dostala mě a musel jsem do ní jít. Chtěl jsem sice původně srada 750 ale když už po pár km na RF jsem lehounce pociťoval váhu na rukou bylo mi jasné že GSXR neee - njn člověk míní...

Recenze

...na RF mi totiž krásně vyhovuje posez a rozmístění všeho na motorce, zkusil jsem i roli spolujezdce, nebylo to už tak dobré ale při cestovním typu jízdy by se tam pár desítek km taky dalo zvládnout.

Bohužel se mi ji podařilo rozstřelit . Podcenil jsem poloměr zatáčky, vyneslo mě to v cca 130km/h do protisměru, přední kolo narazilo do betonového upevnění zábradlí mostu (mimochodem k tomu zábradlí to bylo tak 10 cm), které vyčnívalo nad úroveň asfaltu, přehodilo mě to přes řídítka a pak už jsem si šel já i motorka kažďý svou vlastní cestou, respektive cestou jsem se cca 60m kutálel jen já... motorka si to vzala přes příkop (ovšem nepohrdla ani kouskem krajnice který urazila)... dalo by se říct že tahle motorka je trhač asfaltu, a to doslova . Když jsem slyšel ty zvuky jen jsem se modlil ať na mě nepřistane protože mi celkem staćila masáž asfaltu, dalších 200 kilo by mě asi moc nepotěšilo.

Kombinéza Hein Gericke PSX R2 odvedla svou práci na výbornou (ale tato událost je při pohledu na ni docela patrná :), pouze kolem pravého ramene se uvnitř roztrhla tkanina což je jakoby nic! Helma Nitro N800V podřená ale zdä se být OK. Já krom pár odřenin taky OK.

Ovšem motorka: oba ráfky ohnuté, ulomená pravá základna držící vidličku zadní brzdy, nádrž zbořená, o kapotáži ani nemluvě.

Jinak co se maximálky týče (v souvislosti s předchozím textem to teď vyzní asi dost "magoristicky" ale co už ... ), zkoušel jsem zatím jen jednou a dostal jsem se na tachometrových cca 285 (fakt už to šlo špatně přečíst a musel jsem spíše sledovat ta odstavená zaparkovaná auta v pravém pruhu ). Ale myslím že kdybych řadil ze 4 na 5 o něco později a pořádně tu 4 vytočil tak se přes 290 určitě dostane, což si myslím že na pětikvaltovou motorku je víc než dobré.

A když už jsme u těch prasáren: podřazení z 3 na 2 doprovázené ráznějším přidáním plynu způsobí přizvednutí předního kola ještě kolem 130km/h.

Rychlosti(cca) :1 - 120km/h, 2 - 180 km/h, 3 - 220km/h, 4 -kolem 250, 5 - přes 280.

Tak jsem ji konečně (začátek září 2009) dal jakžtakž dokupy, sice mi jak se dalo čekat nesedí některé plasty a zrcátka ale lak je hotov a tohle budu řešit až později, je to sice škoda a takové polovičatě řešení ale co se dá dělat, hlavně že jezdí :)

Fotky přidány.

19.10.2010 prodána

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pechyjo
Pechyjo napsal 16.07.10 v 21:34

No koukám žes to dal pěkně do šusu, tak hlavně ať to zase nerozstřelíš
Jinak za odvedenou práci máš za 10b

kowis
kowis napsal 18.04.10 v 21:57

čau draku, jsem hodně rád, že jsi dal moto dokupy - já s ní nalítal cca 30.000 km a byla to pro mě fakt raketa. S tou maximálkou mám stejnou zkušenost ( ale je to jen dle tachoše a tak si myslím, že opravdová rychlost je někde okolo 270 ).
Tak ti přeju, aby sis užíval jízdu na té mé mojí bývalé .
Jen škoda, že jsi jí nenechal v původních barvách - mos stejných jsem jin na cestách nepotkal.

aifel202
aifel202 napsal 01.10.09 v 22:07

Dobrá oprava

tureg
tureg napsal 24.09.09 v 19:38

Jak říkám 285 jsem viděl a vzhledem k tomu že ještě pár set otáček chybělo se asi logicky DOMNÍVÁM že by tomu tak mohlo být.

SensationBlaack
SensationBlaack napsal 24.09.09 v 18:50

Ze by dala pres tachometrovich 290 to ani neda ThunderAce to bych chtel videt...

Více komentářů



TOPlist