renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki RF 900 (1994)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Woky
Vloženo 6.4.2012
Aktualizováno 1.7.2014
Zobrazeno 4 352x
HODNOCENÍ PROFILU OD 46 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Všechno podstatné už o ní bylo řečeno .

Více fotografii

První dojmy - jede až neuvěřitelně

Recenze

Koupená dnes 06/04/2012 v 16.32
Nemám zkušenosti s podobně silnými stroji, a tak zní mám zdravý respekt.
Je to autobus spoustu místa všude kam se podívám at už je to na extrémně široké sedlo. nebo pod něj kam se pomalu vejde i gola a hever =).

Suzuki RF série jsou sportovně-cestovních motocyklů. Přišli tři varianty motoru: 400, 600 a 900 ccm. To bylo ve výrobě 1994 - 1999.
600 cc a 900 cc verze jsou oba založeny na konci spodní GSX1100R - 16-ventil inline-čtyři, čtyři-mrtvice, vodou chlazený jednotky. RF má menší karburátory Mikuni (BDST36 36 mm downdraughts), a menší ventily. To má za následek hladší přenosu výkonu a užitečnější motorem. Motor je nakloněný dopředu v rámu 19 stupňů, aby za nižší těžiště, a umožňuje palivo vzduch směs se "klesl" do válců na sacím zdvihu. To také umožňuje 6-litrový airboxu. 900 cc motor má redline o 12.000 rpm (i když maximum výkonu je dosaženo dříve, než to na 10.000 otáčkách za minutu), a 600 cc motor má o něco vyšší 13.500 rpm redline.

Neexistuje žádný palivoměr, ale "palivo s nízkým" světlo je dar, který dostane jasnější rezerva úroveň přiblížil. Vyplnění na nejnižší jas světla bude mít za následek pouze polovinu paliva kapacity motocyklu používán. Motocykl má 4 L (0,88 imp gal; 1,1 US gal) rezerva, přepnutí na s obvyklým palivový kohout na levé straně jednotky sedadla kapotáže.

400 cc verze je poněkud odlišné, a používá motor od Suzuki GSF400 vybavena 32 mm Mikuni karburátory.

900 používá nerez 4-2-1 výfukového záhlaví, zatímco 600 a 400 kol používá ocelové 4-1 záhlaví. Později 600 a všechny 900 verze používají tri-šroub může montáži. Čím dříve 600 a všechny 400 RF kola použijte proužek na s odkaz potrubí, s propojením pod středem kola.

chlazení
Řada RF používá ve tvaru písmene U naplněný vodou chladič, který umožňuje, aby motor sedí nižší, a blíže k přednímu kolu. Olejový filtr je také vodou chlazený, a je zde chladící ventilátor připevněn k zadní části chladiče. To je účinný při chlazení motocykl na místo, kde může být použito, šťastně na 9000ft bez přehřátí. K dispozici je teploměr pro monitorování teploty vody.

Přenos
900 cc model je vybaven 5-rychlostní konstanty ok pole (pomocí přesné díly z jejího staršího bratra GSXR1100), zatímco 400 a 600 použití 6-rychlostní verze, aby co nejvíce z menších jednotek fázového posunu. Mazání převodovky a spojky je sdílená s klikou a mazání motoru. 900 používá RK532GSV2 x 110 odkazy řetěz, ačkoli může být převeden na použití více snadno dostupné specifikace. 600 používá RK50MF0Z1 x 108 odkazy řetěz. Obvykle 1-N-2-3-4-5 (-6) převodovky řazení vzor je pozorován. 900 používá hydraulicky spojku, zatímco 600 a 400 Použití kabelu ovládání.

Podvozek a brzdy
Dutý ocelový obvodový rám se používá ke snížení velikosti a náklady, jakož i zvýšení komfortu. Dosažení stejnou sílu s hliníkem by vyžadovalo mnohem větší rám ráhna dělat rám mnohem širší (a méně pohodlné). Dutý ocelový rám umožňuje nohách reliéfy, které jsou namíchány do obrysy nádrže a karoserie.

V roce 1996, Suzuki repasi přední vidlice na 900 poskytuje odskoku úpravy (i když je komprese stále non-nastavitelný ve všech ročnících). Vnější rozměry starší a pozdější vidlice jsou identické, takže jsou přímo šroub-na výměnu. Nicméně, mnoho se rozhodnete strávit ekvivalentní peníze na upgrade kazety Racetech který poskytuje lepší tlumení než 96 + vidlice.

Pozastavení OEM poskytuje přiměřenou míru komfortu a přesto zůstává složený při jízdě přes real-svět povrchu vozovky, i když tempo hřebeny trojitých číslic. Pouze v trati prostředí bude pozastavení RF stát limitujícím faktorem. Brzdění je dobré z Slovník Nissin brzdy, které využívají výrazně s hadicemi z oceli brzdových lemované.

Světový rekord
Informační díky Metzeler Pneumatiky
Fakta:
Datum: June 4/5th, 1994
Team: Suzuki Německo, Metzeler, německý motocykl časopis Motorrad
Kola: 2 RF900R, červená a černá připravená z Suzuki mechaniky Michael Schellig a Klaus Schimo
Výkon: 146 koní při 10900 otáčkách
Pneumatiky: Metzeler, sériové kostra a dezénu, ale upravené běhounové směsi, 120/70 ZR17 ME Z1, 180/55 ZR17 ME Z2, 2.5/2.9 bar
Palivo: olovnatý Super 98 oktanů
Olej: Castrol RS
Změny: Bez hlavní a boční stojánek, delší čelní sklo, červená Baterie dodaná nouzové světlo, rychle tankclosing, LCD tachometr, 2 infračervené senzory pro zadní pneumatiky teploty, 100W světlometů, polohovací světla, sacharidy upravené bohatá kvůli přehřátí, 1 odstraněny mufflerplate.
Jezdci: 18: Salvatore Pennisi, Waldemar Schwarz, Walter Villa, Rainer Janisch, Yves Briguet, Andreas Bronnen, Rainer Baumel, Helmut Faidt, Hartmut Skora, Dorothea Späth, atd.
Komise: FIM (Federation Internationale Motocycliste)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Woky
Woky napsal 02.04.14 v 21:50

DÍKY PÁNOVÉ BYLA TO KRÁSKA.

ThunderWolf
ThunderWolf napsal 02.04.14 v 21:38

Hezká hadimrška z Japonska, jen co je pravda Na proplétání se v kolonách na ucpaných silnicích a dálnicích ideál

milda65
milda65 napsal 27.10.13 v 09:59

Dávám 10b. za volbu stroje a jeho kubatury. Přeji ti spokojené kilometry v jejím sedle

Bart1101
Bart1101 napsal 08.09.13 v 17:11 10b.

iman
iman napsal 31.08.13 v 14:08

Zrejme ešte z tých posledných poctivých kusov železa.. Dnes už iba plasty a plasty a plasty...

Více komentářů



TOPlist