renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 500 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník _martin_
Vloženo 26.7.2008
Aktualizováno 23.3.2010
Zobrazeno 4 267x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Dobrá vstupní cesta před prvním supersportem, lehká, dobře ovladatelná a i relativně výkonná pětistovka.

Více fotografii

Recenze

Mam ji necely rok, zatim jsem najel cca 15 tis km. Vyborna masina na nauceni. Ze zacatku si clovek musi zvyknout na uzky riditka. Vykon ma docela slusny a i celkove z petistovkove kategorie se mi zda jako nejsportovnejsi. Jediny co mi trochu vadi je, ze ma docela slabej ram, takze v naklonu ve vetsi rychlosti (od 130 vys) se na hrbolatym povrchu docela krouti. Po vetsim vykonu na tyhle masine ani tak netouzim,spis bych byl radsi, kdyby mela pevnejsi ten ram...



Update po sezone 2008:

Za sezonu najeto (na teto motorce) lehce pres 16 tis. Moto slape bez problemu, meneny byly akorat tyspotrebni veci (gumy, filtry, oleje, nektera tesneni, desticky), masina me nikde nikdy nenechala, zavady zadne. Resp.ke konci sezony jsem mel lehci pad, takze par kosmetickych zavad se ted odstranuje, ale ty jsem ji zpusobil sam. Po padu jsem se take poucil v tom, ze jezdi-li clovek kolena, tak na masine nemaj co delat laciny smejdsky (ContiTwist a podobne) gumy! Nyni jezdim Pirelli SportDemon a bez problemu, spokojenost velika! Masinu jsem take provetral na okruhu v Brne. Na kvalitnim povrchu co tam je se masina vubec nekrouti a sedi jak prilepena. Opet jsou ale zakladem dobre gumy. Super zazitek a svezeni, rozhodne jsem tam nebyl naposledy.



Edit: tak jsem se dozvěděl (i z reakcí tady - díky!), že za vlnění může měkká přední vidlice. Tož, objednal jsem progresivní pružiny, které by to měly vyřešit, tak uvidíme!



Krom nich jsou na cestě ještě další upgrady



Edit 15.5.09: Progresivní pružiny nakonec na mašině nejsou, z Anglie, kde jsem je objednával, mi je nechtěli poslat a tady se mi je nějak nedařilo sehnat. Sice jsem měl v plánu ještě spoustu úprav (lak, laďáky, ...), od těch jsem nakonec po dlouhém rozvažování upustil. Hlavně proto, že už mi pětikilo přestávalo stačit, sice by mohlo být pěkně libový a vymazlený, ale nakonec jsem si říkal, že by to po technický stránce bylo pořád to samý pětikilo a já už bych chtěl něco, co bude motorově, podvozkově a technicky zase o kus dál... a tak ho raděj nechám tak jak je a za pár korun pošlu dál do světa někomu na naučení.



Takže nakonec jsem se rozhodl pro jedinej radikální upgrade a sice přezbrojení na 636 ninju



Edit 30.9.09: Vyhrabal jsem ještě nějaký fotky... Dobře se na GPZto vzpomíná a zpětně musim říct, že pro ninju to byla vstupní cesta tak akorát

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hlavatore
Hlavatore napsal 02.01.10 v 20:49

Gagle
Gagle napsal 22.10.09 v 23:21

Kawka moc pěkná a dáváš si to s ní dobře, a ty fotky sou též moc dobré

Heršpitz
Heršpitz napsal 23.09.09 v 22:13

Musim pochválit a dát za 10 oběma motkám. Parádně udělaný fotky zejména ta pětikule na uchu s jiskrama - jen dát do časáku nebo na zeď.

KawaDOG
KawaDOG napsal 06.06.09 v 07:07

Z GPZ na 636? Mohu jen doporučit (měl jsem podobný vývoj) u mě měla akorát GPZ mášenka na krku o pár let navíc. P.S. Rada - zelená Ninja je rychlejší než černá

Cmelak007
Cmelak007 napsal 15.05.09 v 13:26

Ahoj, super náklony na fotkách! Přechod na silnější stroj ti jedině schvaluji, také jsem už přesedlal. Kroucení, které popisuješ, jako by z oka vypadlo tomu na ER-5. Také mě štvalo. Nejistota v zatáčkách, díky měkkému rámu a tvrdým gumám, není moc příjemná. Někdy bychom mohli vyrazit, jezdím u tebe v okolí občas s partičkou z Berouna. Ať ti nová hezky jezdí!

Více komentářů



TOPlist