kufry, štítek, tankvak a hurá na cesty
Výška jezdce: 186 cm
Recenze
Nesmrtelný nezmar. Železné je opravdu železné a né plastové co se jako železo jen tváří, nezamrzne, nevaří, ventily mají hydroštosy, rozvoďák napínaný tlakem oleje. Jen ten kardan tomu schází. Leju benzin, měním olej, gumy, destičky a jinak jezdím, jezdím, jezdím.
Trochu težší stroj při manévrování na místě, uvítal bych tvrdší pružiny(jezdím ve dvou a většinou přeložen), a šestá rychlost by občas také přišla vhod. Jinak velice pohodlný naháček se kterým je díky jeho spolehlivosti a přijatelné spotřebě radost cestovat. Umí jet na pětku od 50 - 200km/h a to jako človíček ve středním věku oceňuji nejvíce.
Tak jsem se s krasavicí rozloučil a jak už to tak bývá, bez moto motorkář nezůstane. Takže jsem Hondu nahradil BMW.
Najezdil jsem na ní okolo 30000km bez jakéhokoliv problému. Zadní pneu při cestování - sice plně zatížena motorka, ale kochací jízdy - 20000km (pneu Michelin Pilot Road 2)
Předek se odporoučel dříve - v podstatě lze říci, že na jeden zadek dva předky. Což mě připadá jako dost dobré info pro ostatní eventuální zájemce o pořízení CB. Spotřeba oleje od výměny k výměně žádná. Spotřeba se pohybovala okolo 5l/100km, řetězovku jsem za 30000km neměnil. Ale je třeba, už začíná vrnět do stupaček a je hlučnější. Převodovka trochu těžší a hlučnější, ale až na pár falešných neutrálů příjemně odstupňována - jen je nutno být trochu tvrdší při řazení a dokopávat kvalty. Brzdy nevadly ani při sjezdech plně naložené motky z Alp a nebyl s nimi žádný problém. Starty déle odstavené motorky trochu horší - vyschly karburátory a až třetí čtvrtý start byl úspěšný. Jinak vždy přiznala a po pár vteřinách chcípla. Nutno startovat vždy bez plynu, jen se sytičem - jinak se to uleje a je starost.
Je nutno podotknout, že jsem se začal naplno kamarádit až po ujetí cca 20000km, jinak jsem se pral s vyšší hmotností. Což ale pociťuji nyní na BMW, které je ještě těžší.
Pocitově motorka plně obsazena seděla daleko lépe než prázdná. Vzhledem k osazení třemi kufry při solo jízdě docházelo okolo rychlosti 170km/hod k rozvlnění stroje a bylo nutno ubrat na cca 150. Ve dvou se vlnění nekonalo až k maximu cca 200km/hod.
Tachometrová rychlost a rychlost dle GPS - přestože je v TP psána rychlost 205, skutečně lze s motorkou jet asi jen 185 - potom by zřejmě bylo nutno zalehnout, což ve svém věku dělat nebudu(mám strach po ulehnutí, že se již nezvednu)
Jinak se domnívám, že tento klasicky vyhlížející motocykl je okrasou jak dvacetiletého, tak šedesátiletého motorkáře, aniž by museli slýchat - tento stroj je pro dědky, nebo naopak - hele, dědkovi zastydla puberta.
Zkrátka klasické tvary motorky.
Bohužel naháč, takže když prší, tak absolutně všude - proto jsem se rozhodl vyzkoušet něco jiného. Tak ať slouží novému pánovi tak, jak sloužila mě - se ctí a pokorou.
Tak tenhle hezkej kousek jsem viděl v akci a
Tak já můžu napsat za Tebe že je ještě moc hezká . Mám podobnou kufrovou výzbroj. A užívám si to .
Vnikající stroj lol