renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki LS 650 Savage (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník walaszek
Vloženo 3.4.2008
Aktualizováno 2.10.2017
Zobrazeno 9 211x
HODNOCENÍ PROFILU OD 56 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Původně černo-stříbrná, nyní po airbrushi. Najeto necelých 42 000.Drobné úpravy.

Výška jezdce: 174 cm

První dojmy - No teď už má motorka najeto 65 000 takže dojmů je dost, parádní, lehce ovladatelná motorka nejen pro začátečníky. Charakteristika a zvuk big singlu je úžasná a pro některé, včetně mně, silně návyková.n Cestování sice žádný komfort ale dá se, horší je to s origo sedlem pro spolujezdce. Za těch 25 000 co jsem s ní zatím najel mně pořád neomrzela a pořád mně hodně baví. Takže si ji nechám a neprodám.

Motorku bych doporučil pro - Tohle moto asi čistě jen pro mně, dělal jsem jej pro sebe:)

Recenze

Tak savažkou brázdím cesty teprve druhou sezonu. V zimě jsem jí trošku předělal. Rovná řídítka, zadní světlo Sparto, upravené blatníky, a vlastnoruční airbrush a opěrka. V plánu jsou ještě blinkry se stejným designem jsko světlo, jiná zrcátka a kulaté stupačky, ale zatím nejsou peníze. Jsem s ní maximálně spokojen, je to pohodová motka. Jediným problémem byl alternátor a s tím spojené neduhy s dobíjením. Na vině bylo nevhodné spojení drátů v oblasti alternátoru. Jinak je to nenáročná a velmi jednoduchá motorka. Mezi její klady bych uvedl její rozměry, které umožňují velmi příznivé ovládání. Ovšem řidič by měl patřit mezi menší postavy jinak bude vypadat jako vosa na bonbónu. Skoro bezúdržbový řemen je taky super, měl by vydržet 40 000 km, ovšem jeho cena je dost vysoká.

Tak další 2 sezony uběhly bez problémů, jedinou závadou za 2 roky byl utržený náhon tahometru při cestě z Maďarska.Proběhl drobný upgrade zevnějšku, přibyly předstupačky, prachovky na přední vidlici, úprava předního světla, sedlo přešité do dvojbarevné koženky, vše opět z nedostatku financí samodomo. Ještě opěrka čeká na pochromování, je ve fázi leštění. Se vzhledem už jsem celkem spokojený, moto získalo trochu nádech starých bobberů což se mi zamlouvá.

Jelikož je motorka staršího data a zevnějšek nebyl v nejlepší kondici, Orezlý rám, elektroinstalace prodřená v některých místech a hlavně motor nebyl vizuálně nic moc, páč lak, kterým japončíci patlají snad všechny hliníkové součástky se začal odlupovat a hliník zčernal, rozhodl jsem se pro drobnou renovaci. No a když už jsem motorku začal odstrojovat až na holý rám, samozřejmě jsem chtěl pokračovat v úpravách. No a když byly dole zadní blatník, sedla a opěrka tak jsem tak chodil kolem motky a jen tak jsem vzal kousek prkna, položil ho na rám a ssedl si na to. Měl jsem v plánu si jednou postavit něco podobného kafáči ale měl jsem za to že použiju jiný základ, staré CB nebo SR či XS. Ale jelikož mám savage rád a už u mně zústane, tak jsem se rozhodl skusit to poskládat s tímto majestátným jednoválcem. Sice tento big single nepřekypuje výkonem ale to pro mně zas tak důležité není, krouťák to má pro mně dostačující a jelikož bude máša lehčí než originál tak si s tím hlavu nelámu. Motka sice ještě není hotová ale dneska po dvou sezónách konečně ožila, vrčí a svítí takže se mi ulevilo že jsem v elektru nic neposral a smontoval to jak má být. Motorka dostala novou barvu rámu, zadní tlumiče s Kawy ER5(takže teď musím sehnat ještě jedny páč je teďkom i ER pětka nepojízdná, ale co, je zima a do jara daleko) nádrž je tvarově upravená, přední blatnik taky, podsedlák z laminátu, základ sedla taky. Ještě vyrobit kastlíky z lamina, držák spz, lak dostane na jaře a ještě koupit kratší brzdovou hadičku a zadní blinkry a hurá do provozu.Práce s tím je jako na kostele ale konečně budu mít moto podle mého gusta. Motorka není stavěná jako klasický café racer, není stavěná pro výkon ani nemá dlouhou hliníkovou nádrž či typická café řídítka(tvarově se mi totiž nelíbí a ani clip-on jsem nechtěl). Dělal jsem si všechno tak nějak podle sebe,vždyť na tom budu jezdit jenom já, takže čistě podle mého gusta. A na jaře vyjedu s úsměvem na ksichtu páč pro mně je to už teď ta nejlepší motka. Fotky jsou, sice jen z mobilu ale na jaře sem fláknu normální až bude hotová.

Tak konečně je v podstatě doděláno. Ještě to chce pár věcí doladit, třeba přepákování si nechám na zimu. Ale už se na tom můžu konečně projet. Řítítka se jeví dost nepohodlně tak uvidím jestli ještě neprojdou úpravou+zmíněné stupačky, které půjdou více dozadu. Jinak je jízda super, na projížďky kolem komína paráda. Brzda dostala opletenou hadici a na účinku je to znát. Těžiště je taky rozdílné, ale ovládá se velmi snadno, je podstatně lehčí, takže i motor se jeví živější. Takže spokojenost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lukkus
Lukkus napsal 28.02.19 v 09:08 10b.

Marty68
Marty68 napsal 29.05.18 v 11:30 10b.

Ač preferuji origo stav , tohle je velice povedená stavba.Ať Ti pořád dobře slouží!

Karhanz
Karhanz napsal 29.11.17 v 18:33

Walaszku, vim co to je dělat mašinu podle sebe, dlouho si sliboval a už sme ani nevěřili že to dáš, krutě si nás dostal a máš hodně krutej stroj.. Seš borec a za mne krutejch deset .

Viper54
Viper54 napsal 29.11.17 v 17:54

Paráda Walaszku,tak to se Ti povedlo!!

sawyer6
sawyer6 napsal 09.07.14 v 16:32 10b.

Více komentářů



TOPlist