PROFIL MOTORKY

Suzuki LS 650 Savage (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Koudy123
Vloženo 22.7.2013
Aktualizováno 10.5.2014
Zobrazeno 3 005x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje druhá v pořadí. Spokojenost..

První dojmy - Na lepší si člověk rychle zvyká, takže se dá říct, že motorka padla do ruky hned na první svezení.

Motorku bych doporučil pro - Záčátečníky, holky, nenáročné jezdce, kteří mají rádi jednoduchost; vždy však osoby spíše menší postavy - neustále si říkám, zda na tu motorku nejsem moc vysoký:-D

Recenze

Když jsem měl první motorku (Kentoya 250 ccm) rychle jsem pochopil, že na motorce opravdu budu chtít jezdit a užívat si, takže je čas na něco pořádného.

Možností srovnání nemám zas až tolik, protože když nepočítám fichtly nebo simsony, tak jsem zas až tolik motorek neosedlal, ale rozhodně si nemám nač stěžovat. Pořád jsem motorkář-začátečník a tato motorka je lehká a snadno ovladatelná - myslím si, že na nich bude jezdit i dost holek, protože je to fakt jednoduchý (jak konstrukčně, tak ovladatelností) stroj, se kterým se člověk rychle sžije.

Pohoda ve městě, pohoda na silnici mimo město. Rozbité okresky mi však moc nesedí - připadám si, že stačí trocha nerovnosti a vytřepu duši ze sebe i z motorky. Ale teprv zkouším, co "umí" nastavení tvrdosti tlumičů. Zatím to mám v nastavení, jak byla koupena, takže tato poznámka neznamená a priori nic špatného.

Na motorce jezdím často z Brna na Vysočinu (Brno-Tišnov-Nové Město-Žďár-HB... kdybyste někdo jezdil po stejné trase, klidně se ozvěte) - do brašen narvu, co je potřeba, noťas na záda a pohoda jazz... Ještě si chci časem koupit kožený kufr na nosič - takže na cestování naprosto ideál.

Motorka před pár lety prošla "plastickou operací" - lak, chromy,... byť čas už je zde trochu znát...a koupil jsem ji po komplet generálce motoru. Takže by vše mělo být OK a bez investic, tak uvidíme, doufám, že to vydrží. Neřeším takové ty drobnosti jako nutnost vyměnit jednu žárovičku a spínač brzdového světla u přední brzdy..

Jediný průšvih je to sedlo, které musí jít přečalounit, ale to není chyba motocyklu, ale předchozího majitele

Údržba a náklady s ní spojené by vzhledem ke konstrukční jednoduchosti podle všeho neměly být nijak dramatické. Spotřeba celkem na pohodu. Mám najeto slabou tisícovku, ale spotřebu jsem moc neřešil, až poslední dvě nádrže, zatím mi to vychází kolem 3,5 litru, což mi přijde podivně málo... ještě sem hodím nějaký edit za čas, až budu mít víc kilometrů, víc nádrží, a tím pádem lepší data

Update:
Sliboval jsem info o spotřebě - víceméně to tak nějak odpovídá tomu, co jsem psal. Jezdím v klídečku, žádný honění, takže celkem ekonomické po všech stránkách.

Ale motorku dávám do prodeje - rád bych ještě teď na zimu koupil něco většího, ať můžu na jaře vyrazit s novou mašinou. Ne snad, že by mi šlo o objem nebo výkon, ale čistě o rozměry, zvažuji zda nepřesedlám na cesťák, uvidíme. Po delší cestě už jsem byl prostě ztuhlej a říkám si, že by to asi chtělo něco jinšího...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jikov
jikov napsal 24.07.13 v 14:08 10b.

Hezká mašina.

žižala.
žižala. napsal 23.07.13 v 18:23 10b.

Supr stroj.

Boža
Boža napsal 23.07.13 v 18:13 10b.

Skvělý menší chopper přeji pohodu v sedle za 10 b.

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 22.07.13 v 22:42 10b.

supr Suzina gratulejšn

Více komentářů



TOPlist